שני קווים מקבילים שלא יפגשו לעולם...

במפגשי הסטיילינג האישיים אני נתקלת רבות בבעיה שנשים חוששות מאקססוריז ואינן יודעות כיצד לשלב אותם במלתחתן, או בעברית פשוטה הן מגדירות את מצבן מול האקססוריז כ"שני קווים מקבילים שלא יפגשו לעולם". בדיוק לשם כך החלטתי להעניק קצת 'השראות' לשדרוג המלתחה העצמית. אין צורך לרוץ לשופינג רצחני- ניתן פשוט לשפוך את הארון על המיטה ולהיזכר קודם כל בשלל החבוי בארוננו. לאחר מכן הגדירי את הסגנון שלך או המראה שאת רוצה שיתקבל- עדין, נועז, חגיגי, סולידי, קז'ואלי, טרנדי וכו'- לפי זה החליטי איזה אביזר להוסיף.
אז איך עושים את זה? שימי לב;

יש לך שמלה או טוניקה בארון?


בדיוק כמו בתמונה- מיצאי את הפריטים שאת מתחברת אליהם ואוהבת; תיק, משקפי שמש, שרשרת, עגילים, חגורה וכו' ופשוט שלבי אותם. אם אופייך שקט ועדין- הקפידי לשלב את האקססוריז מאותה משפחת צבעים.


יש לך חולצת פסים בארון?
את יכולה לשלב אותה עם ג'ינס, מכנסיים קצרים או חצאית. כאמור ביחרי את האביזרים שאת הכי אוהבת והולמים את הסגנון שלך. את יכולה ללכת על בטוח- גופייה עם פסים בכחול-לבן+ תיק כחול+ נעל כחולה או להתפרע ולשדרג בקצת צבעים אחרים.


השמלת ערב שקנית שנה שעברה עדיין מחכה להופעת בכורה?
את יכולה לאבזר אותה עם אותה משפחה של צבעים או בעזרת גוונים אחרים. חשוב לזכור בכל מראה כי אין צורך ביותר מדי אביזרים- שווה לבחור במספר מצומצם שממוקם רחוק אחד מהשני, זאת אומרת; שרשרת תיק ונעליים/ חגורה מיוחדת צמידים ונעליים וכו'- על מנת לא ליצור עומס.


כל גופייה קייצית...
מכנסיים, חצאיות או מכנסונים- כל אחת והרגליים שלה והסגנון שלה. שחקי עם הצבעים והרשי לעצמך להתפרע בקיץ הקרוב וללבוש צבעים שכבר הרבה שנים לא לבשת...
בהצלחה!