ניקי מינאז' פותחת ג'ורה על שמנות

בנות יקרות, אני מצטערת, כנראה ששיקרתי לכן! מי שרוצה להשתלב בשואו ביזנס שתרזה! שמנות OUT סקיני ליידי IN, כך הוכיחה שוב השבוע השופטת הנכבדת ניקי מינאז' ששיבחה את אחת המתמודדות על ההופעה, לא רק בגלל הקול אלא גם בגלל שהיא כנראה רזתה. אריתה פרנקלין מתפוצצת מעצבים.

אחרי שהתרוצצו שמועות עקשניות על ניסיון המפיקים לזרוק 'הפחה' את מריה קארי וניקי מינאז', כנראה שהאחרונה הבינה שהיא צריכה לייצר קצת יותר רייטינג, אז היא החליטה לעצבן את השמנות.
בפרק של שבוע שעבר החליטה שופטת 'אמריקן איידול' למתמודדת קנדיס ולנתח את הופעתה כך: "אני יכולה לדמיין עכשיו את קנדיס כזמרת 'אר אנד בי' עדכנית... אני לא יודעת אם רזית, אבל מותק , את נראת טוב, את נראת פיצוץ".
קנדיס, אחת מהפיינליסטיות המקומרות, ידועה בנוכחות בימתית עוצמתית ובקול שממיס לבבות מברזל. למרות זאת, בעוד שמול  המתמודדות הרזות ניקי מטיחה אכזבות או מלטפת ומפרגנת עידודים מקצועיים, ובמקרה הכי חריג אומרת לאחת הבנות שהיא אוהבת את הג'ינס שלה, אל מול קנדיס היא פתחה את חזית המשקל. הרי אמני 'אר אנד בי' זה רק אנורקסיות עם שדיי סיליקון ענקיים במכנסונים שלא מסתירים אפילו את המשולש, כאשר הן רכונות על רכב או גבר או משהו רטוב, לא? וכמובן ששמנה לא יכולה להיראות טוב או 'פיצוץ', אלא אם היא מרזה!

אני חייבת לומר, ואני מודעת לעובדה שאני הולכת לחטוף על זה, אבל בעייני הערות פומביות על משקל שקולות בחומרתן להטרדה מינית! מבחינתי ניקי מנצלת פה את מעמדה וכוחה מול מתמודדת, מכתיבה לה לשנות הופעה שכוללת בעיקר דיאטה קיצונית עד מחר (כי מחר יש עוד הופעה ואת צריכה להיות רזה),  ומנגד עומדת בחורה שכל חלומה הוא לשיר, מרגישה שחייה תלויים כרגע בגברת מינאז' ומן הראוי שתרקוד בהתאם לחליל כדי להצליח. ושלא אזכיר בכלל את ההשפלה או התחושה שמעירים לך על משקלך בפרהסייה, ופה אנחנו מדברים על הערה שנזרקה מול מיליוני אנשים!
הורגת אותי המחשבה על מה עבר בראשה של קנדיס כאשר ירדה מהבמה. האם בחרה להתעלם מחצי המשפט הזה ולמרוח חיוך על הפרצוץ או שדהרה אל חדר השירותים לדחוף אצבע ולרזות קצת לפני הנאמבר השני?

זה מקומם אותי! מרתיח אותי! ומטריף אותי! אני רואה את התופעה הארורה הזו בכל השואו ביזנס גם בארץ וגם ברחבי העולם. מי אמר שחייבים לדחוף אצבע ולהקיא בשביל להצליח???
תסתכלו על הישבן של ג'ניפר לופז, על ביונסה המקומרת, אריתה פרנקלין, אדל, בת' דיטו, האחיות קרדשיאן, כריסטינה הנדריקס, עירית קפלן, אמירה בוזגלו, אסתי זקהיים ועוד רבות גדולות וטובות. 
וכמה עוד אפשר לכתוב ולומר את זה? תפסיקו להגדיל את האגו שלכם על ידי הקטנת אחרים, בטח כשזה קשור למשקל! ואם אין לכם שום דבר חשוב להגיד- אז מותר גם לסתום! תתביישי לך מינאז'!  







צולם באייפון הנוראי שלי אז סורי על חוסר האיכות... העיקר שהמסר עובר...