גאלה מגלה: 3 דברים ביום. פוסט 4 בשבוע אופנה לנשים במידה 42+

להיות במידה 42 וצפונה בארץ שמחד משמינה בלי סוף ומאידך מקדשת את הרזון יותר ממה שהיא מקדשת את החיים, זה לא תמיד פשוט ונעים. כשעולם האופנה הגוסס לא מבין שהוא מפספס פלח שוק עצום (כי עם כל הכבוד למידה 36, מרבית הנשים ששופכות כסף ובכמויות על בגדים הן מעל מידה 40). אבל אנחנו לא נכריח אף אחד לעצב ולמכור לנו, אנחנו נקנה רק במקומות שמפרגנים לנו אופנה בהתאם לסגנון שלנו ולגוף שלנו.
את הפוסט היום בחרתי להקדיש ל-3 מעצבות-רשתות. מעצבות שיש להן סניפים רבים הפזורים ברחבי הארץ, ומעניקות טווח מידות ומגוון ומעצבות בסגנונות שונים ומגוונים.

1. מאיה נגרי
אם לא הייתי צריכה לחיותלפי תקציב מסויים (מה לעשות, אני רחמילביץ' ולא רוטשילד), הייתי מעמיסה כל תחילת עונה את כל הקולקציה של מאיה נגרי. אך מכיוון שחשבון הבנק לא בעניין ההשקעה, אני מעמיסה אצלה בעיקר בסופי עונה ומכירות מיוחדות. מאיה נגרי היא מעצבת לנשים. היא לא ממתגת את עצמה לרזות או שמנות אלה לנשים, וזה בדיוק גם מה שהיא מציעה בחנות. במידתי הדנה אני מוצאת מדי עונה לא מעט פריטים שקולעים לטעם שלי ושיושבים עליי מדהים. בעבר כבר סיפרתי לכן שהאברול הראשון שלבשתי בחיי הוא שלה. אין על הגזרות והבדים שלה. כל בגד שלה הוא פיס עיצובי מושלםששורד שנים וגורף מחמאות.מחכה כבר לאמצע ספטמבר-למכירת סוף העונה הגדולה של בית טפר כדי להעמיס פריטים שלה בהנחות מטורפות!




2. דפנה לוינסון
בהמשך ישיר מהפוסט אתמול בו כתבתי לכן על חברת הבת שהקימה (סו סימפל למידות גדולות), דפנה לוינסון היא מעצבת אלוהיתלנשים. גזרות המכנסיים שלה מושלמות לנשים עם אגן רחב ויריכיים בולטות, ולקוחות רבות שלי מגלות אותה בימי הסטיילינג האישיים שלנו והופכות ללקוחות נאמנות ומאוהבות,פשוט כי יש לה פריטים נהדרים בגזרות נהדרות ובמחירים סבבה.אם טרם ביקרת אצלה- שווה לך להיכנס, להציץ ולמדוד.
 

3. אלמביקה
לאלמביקה יש סגנון מסויים שלאו דווקא מתאים או אהוב על ידי כל אישה. אני יכולה להגיד לכן שלמרבית הקולקציה אני לא מתחברת, אבל בכל ביקור בחנות אני מוצאת לפחות 2-3 פיסים מהממים, שחורגים מחותם היד המוכר, שעושים לי את זה. המחירים של אלמביקה, אם לומר בעדינות- מוגזמים בעיניי, אבל מי אני שאגיד למישהי איך לתמחר את יצירותיה? אז גם לה יש סניף בבית טפר, וגם אצלה אעמיס במכירה הגדולה באמצע ספטמבר. שווה לכן לשריין ביומן ולהיכנס גם אליה. בעונה הקודמת רכשתי 2 זוכות מכנסיים היסטריים ומעלפים ב-99 שקלים כל אחד! בחיי! אז אל תיבהלי אם מה שאת מכירה כאלמביקה זה ממש לא הסגנון שלך, כי בתוך החנויות עצמן מתחבאים סגנונות נוספים.