אנשי twentyfourseven הכי ישראלי, הכי נכון, הכי שיק! והם בחרו בי :)

זה תמיד מאוד מצחיק אותי הפער העצום בין הפנטזיה של עולם האופנה לבין המציאות. בואו נודה באמת- הרחוב הישראלי לא אוהב/מבין אופנה אמיתית. קוטור, תפירה, בדים, איכויות. זה לא מה שהצרכן המקומי מחפש. אנחנו לא מנהטן ולא פריז. אנחנו ישראלים. רוצים נוח, יפה וזול. ככה זה! אז בזמן שכולם מסקרים את קולקציות החורף החדשות שחושפים מותגי האופנה, ויורים לאוויר כותרות בנוסח "כמה פוליאסטר!!!", אני נבחרתי מבין שלל בלוגריות האופנה להגיע לסגנן לוק אחד ללוק בוק של המותג twentyfourseven, ועל הדרך גם להיחשף לקולקציה החדשה. ותאמינו לי, מגיע להם שאפו!
לא, לא בגלל שבחרו בי (ובעוד אחת) מכולן, אלא בזכות הקולקציה שהצליחה לשלב את הנוחות הישראלית עם האיכויות והשיק של עולם האופנה.twentyfourseven הפכו למותג שכבש את הארץ בסערה. אני זוכרת שרק התחילו.... והיום, לקוחותיי הרבות לא מוותרות על הבגדים שלהם. הכי כיף והכי שווה כחול-לבן! אבל על הקולקציה עוד נקסקס בהמשך  (והרבה! כי היא נהדרת!!!) אבל בואו נחזור לעניין לשמו התכנסנו: סגנון לוק לצילומים של המותג.

כך הכל התחיל...
אתמול אחר הצהריים רטט הטלפון ועל הקו חיכתה לי ש' היחצנית וביקשה ממני לפנות את הבוקר כי יש לה הצעה מפתה בשבילי. אתם כבר מכירים אותי, אני זורמת ולא אומרת לא, אז כהרגלי- עניתי בחיוב וקיבלתי הוראה להתייצב היום בבוקר בסטודיו.
ש' בלוק כייפי של 'זרקתי על עצמי משהו'...

בכניסה חיכתה לי שרון (ר.ע. ש' היחצנית) בלוק של 'זרקתי על עצמי משהו ואני נראת מהמם' עם גופייה שחורה, מכנסיים בצבע האהוב עליי ונעלי עקב, כיאה לאשת אופנה. טיפסנו במדרגות והגענו לסטודיו שבו חיכו לנו רון קהאן, המעצב הראשי של המותג, אנשי השיווק, הדוגמניות, המאפרים, מעצבי שיער, ארט דיירקטורים, צלמים, וכמובן- הסטנדים עמוסי הבגדים!
בחיוך ממיס וכובש (שלא מוכר בדרך כלל בתעשייה) הכניס אותי רון לבחור משלל הסטנדים את הלוק המנצח שלי. כמו ילדה טובה, בחרתי וחיכיתי לאישור, כשהוא מצווה עליי 'תבחרי מה שבא לך. הכי חופשי'.

איך אפשר לבחור רק לוק אחד??? קולקציה מהממת!

בדיוק ברגע זה קיבלתי פיק בירכיים. מה זו ההתנהגות הזו???? אני רגילה אפילו מהסטים שאני עובדת בהם שאנשים שולפים ציפורניים, עוקבים אחרי כל נשימה שלך, מעדכנים אותך כל רגע מה דעתם (גם אם לא שאלת)... אני לא רגילה לכזו קבלת פנים חמימה, בטח לא בסט שאני כביכול מתפרצת אליו (שהרי ראובן כהן אחראי על הסטייל, לא אני). באותו הרגע- הם קנו אותי. אני שבויה שלהם ועכשיו מתפטרת ועוברת לעבוד איתם! מה זה היחס הזה? מהמם!!!! כמה כיף! נדיר!!!!

מתכוננים... בוחרת נעליים שישלימו את הלוק

אז אחרי שהתאוששתי מההפתעה, שלבתי 3 פריטים שכבשו את ליבי, והיה לי ברור שהלוק שלי מוכן!
ללוק צירפתי נעליים+כובע (הכי שיק)+ תיק מושלם לאישה הישראלית+ שרשרת+ עגילים (מותר להעמיס- זה צילומים) ושלחתי את הדוגמנית פ' לסט הצילומים. כשהיא יצאה מחדר ההלבשה בחנתי את פניהם של כל אנשי הצוות. ר' סינן לי בשושו "הורס" ופ' הדוגמנית נשלחה להצטלם.

הצוות הבוחן... ממש מרגישה כמו בבית ספר ;-)

קצת קליקים, קצת פוזות והופ נגמר!!!! עבר מהר... בא לי עוד...

והלוק הנבחר שלי...

על הסט...

רון משגיח ובודק שהלוק בסדר... נראה לי שקיבלתי ציון עובר... אני מקווה

שימו לב לסריג המושלם הזה!!!! חייבת לפחות אחד כזה בארון!