בלונד- יופי או אופי????


היום מציינים 50 שנים למותה של האגדה מרלין מונרו. האישה שהפכה לאייקון אופנה היסטרי והעניקה לבלונד גלאם היסטרי. אז לרגל היום המיוחד, הושבתי לשיחה שלוש דיוות בלונדיניות (יורשותיה של מונרו?... בכל זאת, כל אחת אייקון בתחומה...), ודנו בשאלה הכה חשובה- האם בלונדיניות זה אופי או יופי?



דיברנו גם קצת על אופנה, על תשוקות, על טיפים באופנה ואפילו חשפנו למי יש כבר מספיק בגדים בארון.  יצא משעשע למדי... אז תכירו את שלושת הבלונדיניות שכבשו את עולם האופנה והבידור שלנו, ומפיצות גלאם, נצנצים ופאייטים ורודים לכל עבר!


בלונדינית מספר אחת:



שם: שחף סגל
גיל: 41 ו-3/4
עיסוק: מאיפה להתחיל? אשת יחסי ציבור המתמחה בתחום האופנה במשרד "רוני ארנון תקשורת", שחקנית ב"הבימה" וקריינית של פרסומות ברדיו ובטלוויזיה. אני גם אמא לשני עוללים. זה לא מקצוע, אבל זה המון עבודה.
בלונדינית זה יופי או אופי? לא התעמקתי בשאלה. נדמה לי שאם את בלונדינית עם אופי, אז יופי!
הדבר הכי אהוב בחיים שי נייבורג, או כמו שאני אוהבת לקרוא לו – בעלי.
הדבר הכי אהוב בעבודה האפשרות לקדם מעצבים צעירים ומוכשרים והבגדים שאני מקבלת במתנה.
הרגלי השופינג שלי אין לי כאלה. בגדים שעוברים דרכי להפקות או כאלה שאני רואה בשואו רומז של הלקוחות שלי וחומדת – נרכשים מיד. אני מתעבת קניונים, אין לי זמן להסתובב בחנויות, ואם אני כבר במצב רוח לקניות, זה נגמר בבגדים לגברים בחיי. אל תספרו להוא שאני אוהבת, אבל יש לי מספיק בגדים.
5 פריטים מושלמים שיש לי בארון: מכנסי בד בגזרה רפויה ומושלמת של המעצבת ברכה בר און, סקיני שחור של אייץ' אנד אם, קרדיגן פאייטים הורררררס של שוגרדדי, שמלת ג'ינס בגזרת  מושלמת של "לוצ'י" והכי הכי – מעיל צמר כחול שקיבלתי במתנה מהמעצב רונן חן ליום הולדתי. המעיל יהיה בקולקציית החורף שלו, אבל לא בצבע שיש לי. בקיצור – רק לי יש כזה!
הדבר הכי חשוב באופנה לא לקחת אותה ברצינות. בינינו – כולה בגדים.
טיפ סטיילינג שלמדת בחיים: ורוד ואדום ביחד? השתגעתן?!
כדאי שתדעו עליי, סתם כי בא לי: שמצאתי את הבלונד המושלם באמת רק לאחרונה, בעזרתו של מלך הבלונד, האחד והיחיד – מיקי בוגנים. 
צילום: ענר גלם


בלונדינית מספר שתיים:



שם: סמדר גנזי
גיל: 50
עיסוק: מפיקת אירועי אופנה ותצוגות אופנה, חברת פאנל בתכנית הבוקר של אורנה דץ בערוץ 10
בלונדינית זה יופי או אופי?  אופי
הדבר הכי אהוב בחיים: הילדים שלי
הדבר הכי אהוב בעבודה:  לערוך מוסיקה לתצוגות האופנה שאני מפיקה
הרגלי השופינג שלי: קונה פעמיים בשנה: בתחילת העונה כמה פריטי לבוש ואקססוריז טרנדים שישדרגו את המלתחה שלי ואראה מעודכנת ובסוף העונה חוזרת לקנות פריטים שהתעלפתי מהם בתחילת העונה אבל היו יקרים מידי..
5 פריטים מושלמים שיש לי בארון: ג'ינס עם קרעים של זארה, טיץ שחור עם אפליקציות דמוי עור מ- HOLLY  מיטל אקרמן שאני הולכת איתו כבר 4 שנים ותמיד מקבלת עליו מחמאות, מגפי בוקרים של עמנואל, סנדלים מהממים שקניתי בזארה בגרוש וחצי ותמיד שואלים אותי מאיפה ולא מאמינים שזה מזארה, תיק סגול עם דוגמאות פרחים צבעונים שקניתי לפני המון שנים בפאריז ואני שומרת עליו כפריט נוסטלגי ומיוחד
הדבר הכי חשוב באופנה: הומור! אין מספיק מזה באופנה..
טיפ סטיילינג שלמדת בחיים: לא להיות קורבן עיוור של טרנדים ומגמות. לקחת את הטרנדים שמתאימים לך, למבנה הגוף שלך, לאישיות שלך, לתקציב שלך ולערבב אותם עם מה שיש לך בארון. לא לשבור תכניות חיסכון בשביל לקנות בגדים, לדאוג שיהיו לך תמיד פריטי בייסיק איכותיים בארון כדי שתוכלי לערבב עם צבעים וגזרות נכונות לעונה. מהפריטים הנכונים לעונה תוכלי להיפטר בתום העונה ואת פריטי הבייסיק כדאי שתשמרי להרבה שנים.
 כדאי שתדעו עליי, סתם כי בא לי: שאני מורה לחינוך גופני, בוגרת וינגייט, שחיינית ( כל בוקר 50 בריכות ) ועושה יוגה קבוע, נפש בריאה בגוף בריא!!
 צילום: אמיר יהל


בלונדינית מספר שלוש:



שם: מיכל שם טוב
גיל : 32
עיסוק: סטנדאפסטית (זואה קומדי בר)  ושדרנית רדיו ( כל יום 16:00-18:00 רדיו דרום)
בלונדינית זה יופי או אופי?  לגמרי אופי!!! למרות שללא ספק יש לזה השפעות על הטוטאל לוק - לנשים בלונדיניות יש את הלוקסוס לחכות עוד יום עם מריטת השערות ברגליים, הגלאם של הבלונד מושך את העיין אפ אפ, זה נכון גם לגבי גידול תחת. או שלא???!
הדבר הכי אהוב בחיים: לאהוב ולהיות נאהבת, בעצם לצחוק. בעצם את המשפחה שלי, בעלי והילדים. אמממממ בעצם אוכל??!
הדבר הכי אהוב בעבודה: הכל. הלחץ, האקשן, המאזינים, הקהל, מסיבות הרווקות, מסיבות הרווקים... אני מבורכת, מעטים הדברים שאני עושה ולא אוהבת... נראה לי שזה בגלל הבלונד.
הרגלי השופינג שלי: כל פעם שבא לי, כשאני רעבה, צמאה, בדיכאון, שמחה. תמיד!!!
5 פריטים מושלמים שיש לי בארון: כמעט ואין שחור למעט שמלת בסיסית אחת. הרוב חצאיות ושמלות. המון צבע!! חולצות מכופתרות, הרבה וורוד. כמעט ולא לובשת מכנסיים.
הדבר הכי חשוב באופנה: להכיר מה מחמיא לגוף שלך. אופנה זה פונציאל גדול לקורבנות ואסון. תכירי את הגוף שלך וכמעט אפעם לא תראי לא אופנתית. אלא אם את.. לא, עזבי.
טיפ סטיילינג שלמדת בחיים: אבא שלי היה אומר לי כשהייתי נכנסת לבריכה עם בגד ים וחולצה מכסה מעל - מאמי למה ככה? כשהבהרתי לו שזה ככה כי אני שמנה הוא אמר לי: אההה ועכשיו את רזה???? הבנתי באותו יום ששחור זה לא מרזה, דיאטה כן. ללבוש צבעים צבעים צבעים, הדפסים, פסים ונצנצים, לכו על פוקסיה ורוייאל, לכו על כתום ואדום. במקרה שלי שמלות, קו חיתוך מתחת לציצי גזרת A מחמיאה כמעט לכולם, עומק המחשוף תלוי. ושוב, צבעים צבעים צבעים!!!! 
כדאי שתדעו עליי, סתם כי בא לי: שאני מהממת ורוצה להיות חברה שלכם לכל החיים (נתחיל בפייסבוק) ותבואו להופעות ותצחקו בקול גם אם לא מצחיק!!! מה קרה? קצת פרגון, אז מה אם אני כוסית??!