גאלה מגלה: 3 דברים ביום; מכירה את זה שאת רואה משהו ורוצה בדיוק ככה? אז כזה על אלישיה קיז. בול!

כמו שהבטחתי, חזרתי במרץ לעדכן, לספר ולשתף אותך אחרי תקופה ארוכה של הזנחת הבלוג מפאת חוסר זמן לכתוב. לא עוד, מבטיחה! טוב, אשתדל! אז גם היום מגלה 3 דברים טובים, והיום- השעון הכי שיק, הקרם לוודג' והבושם לאנשי האוטובוס.

מותג השעונים BABY-G מבית CASIO מציג קולקציה חדשה לנשים. בפרזנטציה הוצגה גם קולקציית G-SHOCK של הגברים. באופן מפתיע לחלוטין, עיניי ניסו לצוד שעון מפתה ומהמם בצד של הנשים, ללא הצלחה רבה, ונמשכו דווקא לצד הגברי, לשעון המושלם הזה של ג'י שוק. שעון מאסיבי בשחור וזהב שבעיניי הוא שיא השיק ומושלם לא פחות לנשים מאשר לגברים. בינינו, הוא גם לא כזה יקר: 586 שקלים. הייתי קצת בהלם ששמעתי ראיתי המחיר כי הייתי בטוחה שהוא יעלה מעל אלפייה. הכי שיק מראה יוקרתי ולא יקר. אוהבת! 

זה שהם החליטו שזה לגברים- זו בעיה שלהם. ג'י שוק. צילום יח"צ


בבית האופנה  GIVENCHY השיקו בושם חדש בשם Dahlia Divin. כראוי למותג הבינלאומי, מדובר במוצר מושלם מרמת הריח ועד רמת העיצוב והאריזה. אבל לא על זה רציתי לדבר איתך הפעם. רציתי להתייחס דווקא לקמפיין בכיכובה של אלישיה קיז, שנראת כמו מלאכית מושלמת וזהובה וגורמת לי לפנטז על נשף מלכותי בטירה סודית באירופה. אז חלומות לחוד ומציאות לחוד (כשהמציאות כוללת חמסין גיהינום!!!). מושלם מושלם מושלם!

ככה אני רוצה בדיוק! את הלוק, את הלוקיישן ואת האווירה. אם אתיז עליי בושם זה יעבוד? צילום יח"צ

בלילה לבן אחד (את הרי יודעת שיש לי מלא כאלה...) צפיתי בתכנית של ג'וליאנה בערוץ E, שם אמרה לה ג'ואן ריברס לעשות מתיחת פנים כי "זה הזמן. לא לחכות שהכל יפול ויראה רע. הקדימי תרופה למכה". אז מתיחת פנים אני לא רצה לעשות, אבל המחסור בשינה והלו"ז הקדחתני בהחלט גובים את המחיר מהעור שלי (ובכלל מהלוק שלי). LANCÔME משיקה מוצר חדש:  ADVANCED GÉNIFIQUE YEUX  - קרם עיניים פעיל הנלחם בהופעת סימני העייפות הנראים לעין ופועל על מאפייני מפתח של מראה עור צעיר, וההשקה הגיעה לי בדיוק בזמן. אז תציצו עליי עוד 28 יום (הזמן שלוקח לתאי העור להתחדש) ונראה אם זה יעמוד בהבטחה...

כי הבטיחו שהוא יעשה אותי גלאם! צילום יח"צ