שיערות סומרות- על שיער, קיץ, טיפים ואני...


הסביבה שלי נורא אוהבת את הקיץ. חברותיי מתעוררות לחיים בעונה החמה, מוציאות את החיוך מהבוידעם ומתחילות במסעות שיכנועים שנטייל פה ונלך לשם. כן, כן, הקיץ עושה להן טוב, ובצורה ישירה- גם לי. למרות שהקיץ לפעמים גיהנום עבורי. אני שונאת את החום הנוראי, את התייבשות העור ואת מצב השיער שהופך ממהמם ומבריק לבעיקר שומני ויבש.
אז לרגל עונת ההתייבשות הלוהטת הכנתי עבורך מספר טיפים שעוזרים לי לשרוד את הקיץ עם שיער על הראש (ולא עם סקוטצ-ברייט), וגם כמה מוצרים חדשים שניסיתי;
1. פאשניסטה יקרה, יש לך כובע מושלם לקיץ? נהדר! אל תשכחי לנקות אותו!!! אנשים שוכחים שגם בכובע יש לטפל, במיוחד אם הוא בשימוש יומיומי. כובע הוא כמו כל בגד ויש לשטוף אותו. הכובע סופג זיעה ולכלוך ולכן יש להקפיד לשטוף אותו/לכבס אותו, אחרת הוא יגרום לשמנוניות, גירודים ואי נוחות בקרקפת.
2. הולכת לים/לבריכה? הרטיבי את שיערך לפני שאת נכנסת למים או שתפניקי את עצמך בדקת מסאג' לקרקפת עם קצת קונדישינר. זה יעזור לשיער בהתמודדות עם מים מטונפים. סיימת לשחות או לרכל עם החברה במים? שיטפי את השיער במים נקיים.
3. בכל קלישאה יש אמת, אז גם בעניין שתיית המים המרובה. קיץ, חם, יבש- תשתי וכמה שיותר! המים מעניקים לחות לעור ולקרקפת ויעזרו לך לשמור על שיער בריא ורענן.
4. בעלות שיער יבש או שרוף; להחליף את השמפו במסכת הזנה ולחפוף איתה.
5. ישבת הרבה שעות בשמש? השתמשי במסכת הזנה כמו בקרם לחות. הרטיבי קצת את השיער (אפילו עם הידיים) והוסיפי מעט מסכה שתחזיר את הלחות לשיער. חיזרי על הפעולה לאורך היום.
6. יש לך אירוע חשוב בערב ואת רוצה להיראות מיליון דולר? אם את בעלת שיער יבש, תחפפי יום קודם. אם את בעלת שיער דק או שמנוני, תחפפי באותו יום.
7. אירוע בגן והלחות בקיץ הם מתכון לאסון לכל פן. לא משנה כמה תשקיעי- הפן לא ישרוד, לכן מומלץ לעשות תסרוקת ולא לבחור בפן פזור. אם תמשיכי לקרוא, לקראת הסוף יש גם פתרון מושלם שבעזרתו תצליחי לעצב לעצמך תסרוקת מהממת לאירוע.


כבר זמן מה שאני מנסה להבין ולגלות את הסוד הכמוס של הידועניות בחו"ל. איך ייתכן שלנשים למשל כמו ביונסה ושות' יש שיער כל כך מבריק וחי למרות שהן כל היום מטגנות אותו בפנים וצובעות בלי סוף. "יש להם מעצב שיער צמוד" אמרו לי. אז מה? כשהשיער שלי קש, גם מעצב השיער במוכשר ביקום לא יכול לגרום לו להיראות רענן ובריא ללא פוטושופ! אז חקרתי וחקרתי וגיליתי את עניין השמן המרוקאי. כל ענייני השמנים למינהם שמורחים על השיער- זה תמיד נראה לי נוראי. ישר קופץ לי הדימוי של שיער שומני (כזה ששכחו לחפוף אותו חודשים), וקרקפת שמנונית ומגעילה. אז אחרי ששמעתי שהסלבס מכורות למוצר, החלטתי לבדוק את העסק. לקחתי יום חופש (מרוב החרדה שזה יהפוך לי את השיער לדביק וגועלי), חפפתי ופינפנתי. אחרי הפן עיסיתי 2 טיפות של שמן מרוקאי על השיער ונמרחתי מול הטלוויזיה. כל כמה שעות קמתי לבדוק במראה מה עניינים. התוצאה: לא הרגשתי אותו והשיער היה מבריק. זה עובד!!! מאז (עברו כמעט כשלושה חודשים) אני לא יוצאת מהבית בלי להפניק את השיער בשמן.

גם בתצוגת אופנה של קרולינה הררה בניו יורק השתמשו במוצרים שלהם

מעבר לכך, העמסתי את השמפו והמרכך של MOROCCANOIL  לתיק הרחצה שלי כשטסתי לאחרונה לברלין, וכמובן שלא שכחתי להעמיס גם קצת מהשמן בבקבוק (היה חבל לי לקחת סיכון שבקבוק הזכוכית של השמן יתנפץ לי במזוודה...). כאמור, גיליתי את החברה הזו רק לאחרונה, ואני ממש מרוצה מהם.

משמאל: השמפו ומרכך של MOROCCANOIL בחדר המלון בברלין
(עם מוצרי טיפוח לפנים של אהבה שהעמסתי לנסיעה) כי גם בחו"ל חשוב להיראות מהמם


זוכרת שכתבתי בטיפ מספר 7 שעדיף לוותר על הפן ולהעדיף תסרוקת בימי הקיץ הלוהטים? אז לא, לא התכוונתי שעכשיו תלכי 8 פעמים בחודש למספרה כי יש לך ים אירועים. לשמחתי השיק לאחרונה אבי מלכה, מעצב שיער ושגריר "שוורצקופף פרופשיונל" מארזDVD  הכולל 10 תסרוקות ליום ולערב, בצרוף חוברת הסברה "צעד אחר צעד". בדיסק יש הדרכה פשוטה של איך ליצור תסרוקות קלאסיות, אופנתיות וטרנדיות (יש גם לוקים של אסוף, פזור, "טבעי" או מוקפד).



ועוד קצת תמונות למוצרי שיער חדשים שהגיעו לאחרונה אל השוק J

שמפו נגד קשקשים של SARYNA KEY

קרם לחות חדש לשיער של קרמה

מוצרי טיפוח השיער של שוורצ'קופף