עניין של זמן

כל עסיסית אמורה כבר להכיר את מטושקה בדיזנגוף סנטר. ב'מטושקה' בדרך כלל הכל מסתכם בעניין של מזל ותיזמון; באת ביום טוב- תצאי עם מלא בגדים, ואם תיזמונך לא משו- אז אולי תמצאי איזה פריט אחד נחמד... 'מטושקה' מאגדת מיטב מעצבים פרט לעיצובים המקוריים שלה. החנות היא סוג של שוק עמוס, וצריך המון כוח וסבלנות בשביל לנבור ולמצוא את המציאות השוות. לפני עונה רכשתי שם אוברול מעלף שנחרש כבר מכל כיוון, והעונה לצערי רב הדברים מבוגרים מדי (או אולי לא הייתה לי מספיק סבלנות לנבור...). אבל כשצריך בגדים- צריך בגדים, אז התחדשתי ב-2 עליוניות; האחת שחורה (נו מה עם צבע????) והשנייה אפורה. לשתיהן טוויסט עיצובי נחמד וכל אחת עלתה 199 שקלים- מחיר סבבי לכל הדעות.

נפילת הבד עושה רק טוב והסוגרים המיוחדים עושים את זה קצת אחרת- למרות שזה שחור...

מה אהבתי?
את המגוון האדיר של המכנסיים והג'ינסים וטווח המידות בבגדים היסטרי!


הכיסים עשו לי פאן וכך גם הצווארון! ככה זה שמצלמים בנייד- זה לא יוצא משו... :(

מה לא אהבתי?
ששוב הצבעים מסתכמים באפור, שחור, כחול ונגיעות אדום ושהסטנדים עמוסים לעייפה. החנות לצערי לא מעוצבת בצורה שמעניקה חווית קנייה (למרות השיפור האדיר בחלון הראווה, אך עדיין הדרך ארוכה). התבאסתי לגלות שלא היו הפעם מציאות במחלקת החולצות הקז'ואליות, ומקווה שבעתיד הקרוב (מאוד קרוב) הם יספקו לי עוד אטרקציות מרהיבות כגון האוברול הכה מוצלח.

האוברול האהוב שלי בכתבה במגזין 'את'

בהשראת הספארי...

כפטריות לאחר הגשם צצות להן לפתע חנויות ומעצבות שמנסות להעניק פתרון לנשים דשנות. לאחר ששמעתי רבות, החלטתי לקפוץ לבקר ב- UKA MAE בדיזנגוף סנטר. מדובר בחנות קטנה ומתוקה שמעניקה מגוון די מצומצם של פריטים לנשים עם קימורים- בדיוק כמו הסלונגן שלה: "לחיי החמוקיים". הדבר הראשון שהפריע לי זה שהמבחר אינו גדול (ואין מספיק פריטים) וגם מבחר הסגנונות אינו רחב. הצבע השולט בפריטים הוא השחור, אך ניתן למצוא (קצת מדי) פריטים גם יותר צבעוניים ומעניינים. הסתערתי בכל הכח על הפריטים וקצת התאכזבתי. למה? ובכן, אני חולמת על חצאית עפרון מושלמת כבר זמן מה, ומדדתי חצאית מהממת אבל הגזרה שלה מתאימה רק למי שממש עונה על ההגדרה "מלאה במקומות הנכונים", כיוון שהיא עוטפת את הבטן ומדגישה אותה- והדבר האחרון שאני צריכה זה להדגיש את הביטנית שלי... המשכתי לחולצה מוצלחת ביותר- לבנה עם תוספת בד מנומרת, בעלת גזרה מנצחת שמטשטשת בטן ומטשטשת ישבן- חולצה כיפית כזו להחלפה ביום-יום. לאחר מכן ניכסתי לעצמי טוניקת גלבייה, א-לה החולצה של הבויפרנד, בגוון טרנדי ומדליק (אהה כן וגם פירגנתי אחת מתנה- כדי שלא יגידו שאני אגואיסטית), שמשתלבת עם ג'ינס נהדר. וזהו. לא מצאתי עוד פריט קסום שהלהיב אותי, הפיל אותי מרגליי או נראה מהמם דיו לשמש כחולצה קזואלית מדליקה. אז מה אני אומרת בעצם? אפרט ביתרונות וחסרונות;

מושלמת. חבל שאין אותה בעוד צבעים
חסרונות;
1. זה רק עד מידה 50
2. הרבה פריטים מדגישים איזורים רגישים כגון בטן וישבן- וזה מתאים רק לנשים עם קימורים מוצקים וסקסיים- לא לכאלו שצריכות להסתיר או לטשטש.
3. אין מספיק מגוון- לא בגזרות, לא בסגנונות ולא בצבעים.

נראת לכם משעממת? דמיינו עם ג'ינס, חגורת קאמל או שרשראות אפריקאיות...
יתרונות;
1. איכות!
2. מחירים סבבה לגמרי (חולצה 330 ש"ח לפני 25% הנחה)
3. אווירה אינטימית ויחס מדהים
4. יש פיסים ששווים את המאמץ וההשקעה להיכנס למרכז תל אביב.