גאלה מגלה: 3 דברים ביום; חלום רטוב 1, הדבר שהפך אותי למאושרת ותפילה לסייל אחד ספציפי

אומרים ששישבת זה זמן טהור להירגע, לנוח, לאהוב וליהנות. אז מי אני שאתווכח? הפוסט היום יעסוק ב-3 דברים שאני אוהבת.

את כבר יודעת שאני מאוהבת בבגדים קלאסיים עם טוויסט עדין, מודרניים ופרקטיים, כאלה שניתן לכבס וללבוש נון סטופ, מבדים טובים (לא רק באיכות אלא גם באקלים המקומי). אחת הקולקציות האהובות עליי הקיץ זו הקולקציה של ISIDORA ANNE של המעצבת ליטל אלקלעי. למה? כי יש שם שמלמלות שהייתי מוכנה ללבוש כל יום- כל היום. מגוון רחב של גזרות וווייב אירופאי שגורם לי לחלום בהקיץ שאני מטיילת בשיק ברחובות לאנדן. אוהבת! ובמיוחד גם את העובדה שיש מבצע 1+1 ברכישת פריט מקולקציה חדשה, פריט מתנה מקולקציות קודמות.

כזו בדיוק, במיליון צבעים ואני זורקת את כל המלתחה שלי. צילום יח"צ

השבוע נפלה עליי משימה בלתי אפשרית; למצוא מתנה ראויה עם נוכחות, שמביעה הערכה והוקרה, לגבר אמיד בגיל 50+ שבאמת יש לו הכל. הציעו לי ויסקי יוקרתי (מסתבר שהוא לא אוהב משקאות אלכוהוליים, מזל שגליתי את זה שנייה לפני שפירקתי 1200 ש"ח על בקבוק!!!), הוא יאבד עט ברגע (כך שגם עט של מון בלאנט ירד מהפרק), עניבה לא רלוונטית ובגדים- זה ממש לא ראוי למעמד במקרה הזה. 3 ימים שאלתי והתייעצתי עם כל מי שרק אפשר; גברים, נשים ואפילו שאלתי את עצתה של מישמיש החתולה. איבדתי את זה רשמית! ואז אמרו: שעון! ברור שהדבר הראשון שעלה לי בראש זה רולקס, אבל כמו שזה עלה זה ירד. למה? כי הוא לא הטיפוס הראוותני של שואו אוף ולא לובש מותגים. מעבר לכך- זה עולה הרבה מעבר לתקציב. ואז קיבלתי במייל את השעון הזה של SUPERDRY של חברת טיים קונספט. כאילו נחת עליי משמיים! הוא מהמם בעיניי וגם עומד בתקציב של מתחת לאלף. הוא יוקרתי אבל נטול שואו אוף, הצבעים שלו נהדרים ונראה לי שהוא יעשה את העבודה וישמח את הגברבר.  בקיצור- לא תאמינו איך מייל אחד הפך אותי למאושרת!

המתנה המושלמת לגבר. סופרדריי צילום יח"צ

ואסיים את הפוסט במחלה שלי, משקפי שמש (נו, את כבר מכירה אותי! מושקופים זו אהבה מעולם אחר!). והיום (זאת אומרת, הרגע) התאהבתי במושקוף מפוספס של Illesteva. הוא מגניב ומדליק מבלי להיות צעקני ומוגזם, ונראה לי שביום ראשון הוא הופך להיות שלי! אם הוא יהיה בסייל כמובן, כי עם כל הכבוד לאהבה, לא מוציאה 1700 שקלים על מסגרת של משקפי שמש (אבל מוציאה כפול על מסגרות של משקפי ראייה. כל אחת וחלוקת התקציב שלה...).

מתפללת שזה ב-SALE. צילום יח"צ