גאלה מגלה: 3 דברים ביום; קצת נוסטלגיה, הפתעת השנה וממתק לגברברים

לפוסט היומי ליקטתי 3 מותגים מעולמות שונים, כי התחשק לי קצת לגוון. מכיוון שפתאום התחוור לי ששוב אני מוקפת בעיקר בגברברים, דאגתי גם להם (אבל כמובן שלא קיפחתי אותנו- המין החזק והמושלם :) ).


אם יש משהו שמעלה לי זכרונות וגורם לי להיות נוסטלגי, זה קיפלינג. בכל פעם שאני שומעת את שם מותג התיקים אני נזכרת בשנים בהם הייתי ילדה וחלמתי על התיק עם הקופיף, ואת האושר שהרגשתי כשקנו לי אחד כזה ליום ההולדת. מאז ועד היום עברו המון שנים (תסמכו עליי, אני כבר זקנה!) והמותג נשאר מחד עם הקולקציות הקלאסיות של הקופיפים המתוקים, ומאידך הוסיף עוד קולקציה רחבה של תיקים מודרניים, בגדלים שונים ובמגוון צבעים רחב ושמח. אני נדלקתי על הקלאצ' שבתמונה, שבניגוד ללא מעט מחירים בקולקציה, הוא עולה רק 250 ש"ח, שזה עוד הגיוני. אבל אתם יודעים, תמיד הם היו יקרים, זה המיתוג והמיצוב- וסבבה להם.

אמנם בלי הקופיף, אבל שיק. צילום יח"צ

הקרובים אליי יודעים שהדבר שהכי מטריף אותי זה שהלק פשוט נושר לי מהציפורניים. כן, כן, קראת נכון- נושר!!! ובדר"כ בין שעתיים אחרי המריחה ועד 18 שעות. לכן, הפתעתי הרבה ואהבתי החדשה נתונה למותג הבינלאומי CND, שהשיק את  VINYLUX. הוא החזיק מעמד על ציפורניי 3 ימים שלמים (!!!) שבשפת העם והנורמליות זה כנראה שבוע או שבוע וחצי. אתן יודעות איזה אושר זה היה לא למרוח לק במשך 3 ימים??? אין לכן מושג. אהבתי גם שה-TOP COAT שלהם מבריק, והברק נשמר גם אחרי היייבוש ועד שהלק נשר... זהו, מאוהבת! אגב, הוא עולה 55 ש"ח, אבל לנשים שסובלות כמוני בכל מה שקשור לציפורניים ולקים- זה פתרון מושלם. אגב, כששילבתי את השכבה העליונה עם לק ממותג אחר- הוא נשר תוך שעתיים.

הפתעת השנה. אני עוד בהלם! צילום יח"צ

נעליי העור לגברים של מעצב העל האמריקאי JOSEPH ABBOUD נחתו בארץ. אני אוהבת את המותג. הוא קלאסי עם נגיעות מלאות סטייל שמשדרגות כל טוטאל לוק של גבר. על העלייה לארץ הקודש אחראי אתר RUNY שמציעה אותן במחיר השקה של 399 שקלים. אתר RUNY.CO.IL מוכר אלפי דגמי נעליים לתינוקות, ילדים, גברים ונשים מהמותגים הבינלאומיים המובילים במחירים הזולים עד 50% ממחירי היבואנים הרשמיים בישראל. 

מהממות! צילום יח"צ