שלא נזפזף אותך

הגברת של הטלוויזיה, מיקי חיימוביץ' החליטה שהספיק לה כל עניין החדשות ושלא בא לה יותר. ביננו- אפשר להבין אותה; כמה אפשר לסקר אונסים/רציחות/שחיטויות ושאר שגעות ועדיין להישאר שפויה?
כל אחת שחוותה את סדנאות הסטיילינג שאני מעבירה יודעת שמיקי משמשת לי כדוגמה בעניין התאמת הצבעים והמחשת התוכן, אז לרגל העזיבה החלטתי להעניק לחיימוביץ' כמה טיפים בנוגע למראה שלה, כי נדמה שהמלבישים בחדשות עשו עבודה לא ממש משו ואולי עדיף שעכשיו, כשהיא חוזרת לשוק העבודה ויוצאת לאזרחות, היא תקפיד להיראות במיטבה.

נפתח את מהדורת החדשות השחורה
המלבישים כנראה התבלבלו בין אופיים של החדשות השחורות למלתחה של חיימוביץ', והקפידו להלבישה לא מעט בשחור. שחור יקירותיי, הוא לאו דווקא הצבע המחמיא והטוב ביותר לכולן (כפי שנוח לחשוב), ולמיקיל'ה הוא לא עשה הכי טוב...
היא נראת כבויה, מרוחקת ואפרורית. כשאת מגישת חדשות עניין הקירבה לצופים, היכולת לגרום להם להתמכר אלייך ולא לזפזפ- היא חשובה ביותר, וכפי שעינייכן יכולות לראות בתמונות, השחור זה לא הצד החזק שלה, ועל כן אנחנו שמחים על מעברה מעולם החדשות הקודר לעולם שכולו צבע...

עוברים לשידורים בצבע
מיקי זוהרת וכובשת כשהיא צבעונית. הצבע מוציא ממנה חיים, אור ומרתק אותנו אליה. היא אישיות כובשת- אין ספק, והצבע מחזק את מעמדה. מבחינת צבעוניות; לבן משולב, הכחולים מלאי הפיגמנט, סגלגלים וכו'- הם הצבעים שלה. אדום כהה לעומת זאת, לא עושה את העבודה הנפלאה (ראו בתמונה), גוון אדום חי יותר יעשה לה פלאים ביחס לאדום שהלבישו אותה. בקיצור- כל צבע מלא פיגמנט יוציא ממך את המיטב, לא הכהים והכבויים ולא הפסטלים החיוורים.

מבחינת מבנה גופה, כל קווי התיפור הבולטים בכתפיים עושים לה נהדר, כמו גם הז'קטים שיושבים בדיוק על גופה, מחשוף עמוק שחושף צוואר ארוך, וצווארונים עומדים שמעניקים גלאם אצילי. מכיוון שהיא לא בורכה בהרבה גובה, עליה להקפיד על ז'קטים וחולצות באורך קצר, מכנסיים באורך מקסי שמסתירות את הנעל ומעניקות אשלייה של רגליים סופר ארוכות, ומנגד היא יכולה לשחק על המראה הקוקטי של גזרה גבוהה הן במכנסיים והן בחצאיות. גם במחלקת השמלות היא יכולה לגהץ בכיף את האשראי על שמלות בגזרות נשיות שתפורות היטב ומדגישות את יתרונותיה. ותרי על עניין החגורות הדקות במותן כשאת עם חולצה מכופתרת, ואם את מתאבזרת בווסט- אל תעמיסי שרשרת גדולה. עגילים שיבצבצו משיערך השופע יעניקו לך שיק ושרשרת עדינה לצווארך הברבורי וישדרגו את שלב חייך הנוכחי.

תסדרי את הפייס
לגברת חיימוביץ אין עיניים גדולות, ולא פעם, במהדורות החדשות, אני מחפשת אחר זוג עיניים שאמורות להימצא בשני הבוקסים השחורים שעשו לה במקומן. אז תחימה של העין בגוון כהה מלמעלה ומלמטה- זה נהדר, אבל העישון הכהה כבד לך מדי ועינייך נבלעות ונעלמות. עיפרון לבן לעיניים הוא חברך הטוב החדש- תכירי אותו. הוא יעניק לעינייך מראה קצת יותר גדול ויאזן לך את כובד הכהות של האיפור. הקפידי באזרחות לעבור על גבותייך ברכות, להסמיק מעט את לחייך ולחתום בנשיקת גלוס על אודמך החום, כדי להעניק לו קצת ברק וחיים.
בגזרת השיער- קו הכתפיים נהדר עבורך, בשילוב פנים- מראה סקסי, נשי ומלוטש. כל הבייביליסים בחלק התחתון יוצרים מראה לא מחמיא של דוס-לנד, ושיער ארוך מדי יוצר לך מראה כבד ושטוח מדי בקודקוד הראש. גם תסרוקת מורמת נהדרת לך, אך הקפידי על הרמה עדכנית שלא תבגר אותך. אז מקווה שעזרתי, ומי ייתן ונפגוש אותך בשחרור יפה מתמיד.
תמונות; צילומי מסך מהטלויזיה