שבוע האופנה נוחת בישראל!


אחרי שנים של שקיקה וקנאה עזה לשבועות האופנה ברחבי העולם, עולם האופנה הישראלי קופץ מדרגה ומשיק את "שבוע האופנה תל אביב TLVFW ". אז נכון שאצלנו זה לא באמת שבוע, אלא רק 3 ימים, אבל מי סופר?
את עולם האופנה הישראלי מצעידים קדימה האיש והפקות ההוליווד, מיסטר מוטי רייפ,  שותף בחברת "אבוט רייפ המאירי", ואופיר לב איש העסקים מחב' "לב מנג'מנט" וסמנכ"ל אגודת האופנה והטקסטיל בישראל.

אז מה מחכה לנו?
פרט להרבה התרגשות והרגשת כבוד ושאפו למארגנים, יהיו גם כ-18 תצוגות אופנה של מעצבי אופנה המובילים בישראל ותצוגת אופנה ראשונה בישראל של מעצב-העל רוברטו קוואלי  ROBERTO CAVALLI אורח הכבוד! בכל יום, שש תצוגות נחשקות שיציגו את קולקציית אביב קיץ 2012 של המעצבים המקומיים.

אז מי יהיה שם?
יניב פרסי, טובל'ה,  ששון קדם, יוסף, מירה צביליגר, דורין פרנקפורט, גלית לוי, GOTTEX  מולי גרד, דודו (דורית בר אור), אלמביקה, שי שלום ואלון לבנה.

שבוע האופנה תל אביב TLVFW ייפתח בתצוגת האופנה של אורח הכבוד מעצב העל רוברטו קוואלי, בה יציג את קולקציית אביב קיץ 2012. זו הפעם הראשונה שקוואלי יציג בתצוגת אופנה בישראל.   

בנוסף למעצבים תערך תצוגת אופנה תחרותית אשר תאחד תחתיה מעצבים חדשים וצעירים   Up Coming Designer by Renuar –  וישתתפו בה כ-10 מעצבי אופנה צעירים בתחילת דרכם, שזו התנסות מסלול ראשונה עבורם. תצוגת אופנה זו הינה תחרות לתואר "המעצב הצעיר הנבחר".  חברת האופנה רנואר לקחה על עצמה לתת חסות לתחרות בחירת מעצב העתיד של ישראל , והזוכה בתחרות יזכה בהזדמנות לעצב קולקציה מיוחדת עבור המותג רנואר אשר תימכר בחנויות הרשת במהלך שנת 2012.

הקהל הרחב יוכל ליהנות משידורים שוטפים של כל התצוגות על מסכי ענק בשטחי מתחם "התחנה", אירועי השטיח האדום, וכן אירועי אופנה ולייף סטייל במתחם מיוחד ב"תחנה".

חסות של רנואר לתחרות המעצב הצעיר הנבחר

ואם תהיתם מי אמון על האיפור....
מותג האיפור הבינלאומי, מייבלין ניו יורק, יעניק את חסות האיפור לשבוע אופנה תל אביב  TLVFW בדומה לחסות שמעניק לשבועות אופנה בכל עונה בערים הגדולות בעולם: ניו יורק, ברלין, מוסקבה, אמסטרדם, טוקיו, טורונטו, ליסבון ועוד.  במסגרת מתן החסות תשיק מייבלין ניו יורק את מראה האיפור שלה לחורף 2012 CAT EYES ובמסגרתו יושקו שורה של מוצרים חדשניים, ביניהם: צלליות אפויות, איי ליינר חדשני, ומסקרה בגרסה מנומרת ועוד. כמו כן, תספק מייבלין ניו יורק את מגוון מוצריה לאיפור הדוגמניות בתצוגות האופנה השונות.מייבלין ניו יורק לוקחת תחת חסותה את התצוגה של המעצבת דורית (דודו) בר אור, במהלכה יחשוף המותג את מראה האיפור המרכזי לקיץ 2012, שיתכתב עם הקולקציה שתציג דודו. במסגרת התצוגה תשיק מייבלין ניו יורק מוצר דגל חדש שיככב בעונה הקרובה.

"שבוע האופנה תל-אביב TLVFW" ייערך במתחם "התחנה" בתל אביב  בין התאריכים 21/11 עד 23/11

אז רוצים כרטיס?
קניון רמת אביב מגריל כרטיסים לשלל התצוגות וזוג כרטיסים נכסף לתצוגה של רוברטו קוואלי. אז מה עושים? קונים במצטבר בחנויות הקניון בסכום של 600 שקלים (ביום 1) ונכנסים להגרלה. יש לכם זמן עד ל-18/11/11 ללכת להתפנק, לרכוש ואולי אפילו לזכות! אז קדימה לעבודה!!!