בגד אחד- מינימום 4 לוקים שונים

החורף מסרב להגיע, וככל שהקיץ מתארך יש לנו פחות בגדים חדשים ללבוש. אז מה עושים? 2 אופציות; הראשונה, לצאת לשופינג. השנייה, לעשות מיקס אנד מאצ', לשלב מחדש פריטים ולשדרג את המראה. שילובים שונים יעניקו לבגד מראה שונה וכך לא יגלו שאתם "חורשים" ולובשים כל הזמן את אותו הבגד. הפוסט מיועד לכל אחד ואחת שמעוניינים להרחיב ולהגדיל את המלתחה שלהם מבלי לרוקן את חשבון הבנק. אז זה הזמן להוציא את כל הבגדים מהארון, להיזכר במה שיש ולהתחיל לשלב.

מצרכים;
שמלמלה
קרדיגן
ג'ינס
האופציות;
1. השמלמלה לבדה בשילוב נעליים שונות (פעם שטוח, פעם מגפיים, פעם עקבים וכו'...) אנחנו בחרנו במגפיים. תשומת הלב; השמלה!
2. השמלמלה בשידוך עם קרדיגן. ניתן לשלב עם כל קרדיגן בכל אורך, ז'קטים ווסטים וכו'. תשומת הלב; המחשוף (המפגש בין השמלה לקרדיגן!)
3. השמלמלה הפכה לחולצה שהוכנסה לג'ינס (אפשר גם להשאירה בחוץ או לשדך לה טייצ' או כל מכנסיים שתרצו) ובכך הפכנו אותה לחולצה + הקרדיגן מעל (שוב, יכול להיות ז'קט, ווסט וכו'). החלפנו לנעליים בצבע כתום, ניתן לבחור כל נעל שתרצו. תשומת הלב; במקרה זה לנעליים בצבע הקונטרסטי להופעה, אך עם נעל סולידית נמשוך את תשומת הלב לפלג הגוף העליון.
4. השמלמלה כחולצה עם הג'ינס והקרדיגן מונח במראה בריטי קליל וכייפי. תשומת הלב; במקרה זה לנעליים בצבע הקונטרסטי להופעה, אך עם נעל סולידית נמשוך את תשומת הלב לפלג הגוף העליון.

השתמשנו בנעליים כאביזר אופנתי משלים (אקססוריז), וכמו כן גם שידרגנו את משקפי הראייה ללוק שרצינו.טבעת לב אדומה ושעון דומיננטי חתמו את ההופעה, ויצרנו לוק סולידי אך מלא אופי וסגנון אישי. המראה יכול להתאים לכל שעות היממה; מהעבודה ועד ליציאה בערב.

אז מי נגד מי?
דוגמנית; לקוחה מקסימה ששיתפה פעולה והסכימה להצטלם העונה לשם הילה עזרא, נשואה ואמא לשתי בנות, תקציבאית במשרד יחסי ציבור.
שמלמלה, קרדיגן, טבעת, נעליים וג'ינס; twentyfourseven
משקפי ראייה; X-RAY

צילמנו במהלך יום סטיילינג אישי להילה, וכפי שעינייכן רואות לא מדובר בהפקת אופנה אלא בכלים בסיסים ומקצועיים המוענקים לכם. הילה המקסימה צולמה בדיוק כמו שהגיעה ליום סטיילינג האישי שלה, ללא איפור ותסרוקות או פוטושופ! כל אישה יכולה להיות מלאת שיק ולהיראות במיטבה בהתאם לסגנון האישי ולאופי שלה! אז קדימה לעבודה; גשו לארון הבגדים, הוציאו הכל (זה בדיוק בזמן לנקות אותו), והתחילו ליצור לוקים חדשים מבגדים ישנים... בהצלחה!

תודה קטנה וחשובה לצוות של טוונטי פור סבן, על הסבלנות והיחס למרות הברדק וחוסר הנוחות שעשינו לכם בחנות ;)