פנינה חוגגת והסלבס מנחסים לה

את הפוסט האחרון לשנת 2013 החלטתי להקדיש לאישה והבלונד, פנינה רוזנבלום. היא אושייה ואשת עסקים שחגה יומולדת וכינסה את מיטב סלבריטאי ארצנו להשיק כוסית, ולזכותה יאמר כי היא אישה חזקה, יפה, יזמית נהדרת ומהווה מודל נשי מוצלח. למה? כי היא מתחזקת בסטייל קריירה של שנים ארוכות, לא מפחדת מביקורות ואגואים, מתנהלת בחינניות בעולם מלא רפש ופוליטיקות, ומצליחה כמעט תמיד לייצר כותרות חיוביות (במיוחד בשנים האחרונות).
פנינה הגיעה לחגיגת יום ההולדת לבושה בשמלה לבנה שעוצבה במיוחד עבורה על ידי מעצב האופנה דני מזרחי. האמת? שאפו. היא חשפה רגליים וסגרה מחשוף, הרעיפה הרבה גלאם ומשוויצה בגופה המעוצב ובשיערה השופע. הייתי מרגיעה קצת את האיפור, אבל פנינה זו פנינה- והאיפור הכבד עם 50 טונות הפודרה מתחת לעינייים- זו היא וזה כבר חלק מהמותג שלה.
 
 
בניגוד לפנינה, נדמה כי העסקנים והידוענים שהגיעו לחגוג לא טרחו להסתכל במראה בטרם היציאה מהבית, והמחזות היו קשים מנשוא, גם במחלקת הגברים וגם במחלקת הנשים.
 
דליה איציק:
מה אומר לכן? היא נראת רע. האיפור קטסטרופה והבגדים- אללה יוסטור! גברת דליה איציק היקרה, אני מאחלת שבשנה האזרחית החדשה תגלי את החבר החדש הכי טוב שלך- מעצב האופנה רונן חן. יש לו קולקציה שנתפרה במיוחד עבורך; קלאסית עם טוויסט שיקי ומיוחד שתעניק לך תמיד מראה הולם ואופנתי. אמצי אותו אל ליבך ואל ארונך. במקרה הזה הייתי ממליצה לך לבחור בשמלה המהממת הזו במקום בסחבות שבחרת. אל תיפגעי- תאמצי!
 
מורן אטיאס:
היא אמורה להביא ניחוחות קסומים של גלאם מחו"ל לא? היא הפציעה בלוק משעמם שגרם לי לפהק 5 פעמים ברציפות. למה ככה??? מה עם קצת צבע או בגד נורמלי? השילוב של המגפיים והכפפות עושה רק לי אסוציאציה של סאדו? לך יקירה הייתי ממליצה לאמץ (ועל הדרך גם לתמוך בעיצוב ישראלי ולפרגן) ל- ISIDORA ANNE של המעצבת ליטל אלקלעי. יש לה קולקציה בדיוק בשבילך לאירועים שכאלה; אופנתית ועל זמנית עם קורטוב של טרנדים וגזרות נהדרות שמעניקות טוטאל לוק של "זרקתי על עצמי משהו ואני נראת נהדר". אם התחשק לך מראה נונשלנטי ולא מתאמץ הייתי ממליצה לך על השמלה הכחולה עם הכפתורים המיוחדים בגב, מצרפת לה חגורה קטנה במותניים וקלאץ.

 

 
אסף הרץ:
אמ... במילה אחת פשוט לא!!! זה נראה רע רע רע ואין שום סיבה ביקום להתלבש כך! כיום יש לא מעט היצע נהדר לגברים, לכן אסף יקר, ממליצה לך לזרוק את כל מה ששוכב לך בארון ולהעמיס את הקולקציה הנוכחית בסליו. הקולקציה הנוכחית שלהם היא בדיוק עבורך: קלילה, שיקית, מתאימה לגבר- גבר. לאירוע הספציפי הזה הייתי מצפה ממך פשוט לא להתאמץ ולהעתיק אחד לאחד את הלוק הספציפי הזה מהקטלוג. לבחור ז'קט במידה שלך (ולהשאיר לסבא את הז'קט שלו- בכל זאת חורף, שלא יהיה לו קר), לשלב מכנסיים שעוד לא פגשו את מכונת הכביסה 50,000 פעם, עם טי שירט פשוטה ומדליקה פלאס קרדיגן קולי. טוטאל לוק מנצח. זה בסדר לא לדעת להתלבש, בדיוק בשביל זה מייצרים קטלוגים- תעתיק!!!
 
 
קובי פרץ:
קובי, קובי, קובי. מה עניינים? אתה עייף אה? אז זהו, שזה לא מעניין! הלוק יבש, מצ'עמם, חסר כל מעוף ונראה פשוט לא טוב. עזוב אותך אם זה ממותג או לא- זה לא מעניין ולא רלוונטי. אני ממליצה: מה שטוב לאנחל בונני- טוב לקובי פרץ. וכדאי שתשב כי זו הפתעת השנה- אני ממליצה לך דווקא את הלוק שהוא הכי 180 מעלות אלייך והכי לא שופוני וממותג, את הלוק של זיפ. כן, כן- זיפ. ג'ינס כמו שאתה אוהב- יש. חולצה וי כמו שהז'אנר אוהב- יש. מעיל נורמלי ועדכני יותר מז'קט הג'ינס העתיק שלך- יש. בקיצור- תתפשט ותחליף, ואת הבגדים שהורדת תתרום. סגור?


תמונות מהאירוע: אסף לב. תמונות מעצבים: יח"צ