צורי תעשה לי בגד!

לפני מיליארד שנים בערך פגשתי במעצב אופנה צעיר וכישרוני להחריד. מאז זרמו הרבה מים בנהר, המעצב האנונימי פרץ לתודעה אבל שמר על הקסם, הייחודיות והפשטות נקיית הפלצנות. לכישרון הזה קוראים- רן צוריאל, או בשפת "החבר'ה"- צורי. לצורי הייתה השפעה רבה על חיי שכן הוא הראשון שהצליח להכניס אותי לשמלה וגרם לי להסתכל על הרבה דברים אחרת, ובעיקר לאהוב את מה שאני רואה. אז עם השנים אימצתי אותו לחיקי והוא הפך די במהרה למעצב מספר 1 שלי. בכל פעם שאני צריכה בגד מעלף אני מסמסת, ותיק תק יש לי פתרון. בפעם הראשונה שפגשתי אותו, אספתי שמלות להפקת אופנה לכוסיות. אני זוכרת אדם רזה, עדין, עם חיוך קסום והמון רצון לרצות. בפעם האחרונה שפגשתי אותו (הרבה שנים אחרי) פגשתי אדם רזה, עדין, עם חיוך קסום והמון רצון לרצות. בקיצור, דבר לא השתנה- וזה לדעתי סוד הקסם. מאז שהכרתי אותו, כל סביבתי הכירה אותו. כל חברה, מכרה, לקוחה שחפצה בבגד- נישלחה אליו עם המלצה חמה, ותמיד חזרה עם בגד ביד ואושר בלב.

אתם יודעים שאני לא נוהגת להעלות תמונות שלי, אבל בשביל שתטעמו מהיצירות...

הכשרון הגדול שלו, לטעמי, שהוא יודע לעבוד עם גוף האישה, יוצר בגדים שמתאימים גם למידה 38 וגם למידה 48, ועוטף את הכל בחן ובמקצועיות אשר חפים מיומרנות- שנאמר, ציפור נדירה בשמיי ישראל. אז הכל החל בחולצה שעיצבתי וצורי הוסיף לה את הטאצ' שלו ויצר אותה (הכחולה בתמונה עם אינגריד), המשיך לשמלת מקסי מרהיבה שהייתי חייבת לחתונה בארה"ב (ונלבשה לאחר מכן בלי סוף גם על ידי חברותיי הרזות- זו גדולתה של שמלה!), והמשיך שבוע שעבר בשופינג של עוד פריטים מפנקים למלתחה;

תחילה הצטיידתי בחברה הטוב ביותר של האישה- שרוולון מנצנץ ומעלף עם כיווצים עדינים (בתמונה מקדימה ומאחורה)


ספק טוניקה ספק שמלה (עבורי שמלה) עם נצנוץ עדין, מחשוף V קטן וגזרה מושלמת


ולבסוף שמלה שחורה מ-ע-ל-פ-ת, שבתמונה לא כל כך רואים אותה, אבל היא מנצנצת מלמטה ועם טול עדין שמטשטש עניינים (בטן + צדדים + ישבן)