יפה כמו שאת-אחרי!

זוכרות שעדכנתי אתכן על חששותיי מצילומי הלנז'רי? ובכן- אני אחריי!!! ים החששות שהציפו אותי היו כה גדולים עד לרגע שבו הגעתי לסט הצילומים. אחרי מסע חיפושים מיוזע הגעתי לכתובת שניתנה לי, וכבר בכניסה חיכו לי צוות המעודדות (בנות אתר און לייף ובנות אייצ' אנד או) שכל שהיה חסר להן זה פונפונים צבעוניים. כראוי לקבוצת בנות המשמשת כקבוצת עידוד ו/או תמיכה נפשית, מרגע שנכנסתי בדלת הן קירקרו אחרי וניסו לפטם ולהשקות אותי בלי סוף. לשבחן- הן יצרו אווירה סופר דופר מרגיעה. כבר שכחתי 3/4 מהחששות שליווי אותי. אז אחרי קצת ריכולים ושטויות, הוכנסתי כלאחר כבוד לחדר המקורר- חדר האיפור והשיער. פינפנו אותי וגלגלו אותי (ברולים כמובן), משכו לי איילייינר ואודם, והופ- הפכתי מסתם גאלה מיוזעת ומותשת לדוגמנית לנז'רי! 
רק לי זה נשמע מגוחך? דוגמנית לנז'רי! בחייכם, 2/3 מהחיים שלי כלל לא מתועדים בתמונות בגלל שאני לא אוהבת להצטלם, אז עכשיו לדגמן??? נו שויין, אני כבר פה- מה לא נזרום? זורמת. המטרה מספיק חשובה!
האמת- מאחורי הקלעים הסתובבתי כפאם פטאל ושיגעתי את כולם בשלל ריקודים ושירים מאולתרים. שכחתי בכלל שאני אמורה להצטלם (או יותר נכון- הכחשתי), ופשוט הפכתי לצוות הווי ובידור, עד הרגע שבו הוכרז שמי באופן רישמי. 'גאלה תורך' נשמעה צעקה קלילה באוויר. הדם ירד מהראש והדופק הגביר מרץ, נהיה לי חיוך 'מפגרת' (חיוך 'מפגרת' זה החיוך בו את נבוכה עד מוות אבל לא נעים לך אז את מחייכת וזה יוצא עקום...כזה!), דילגתי אל הסט, הושבתי בפינה בין שלל וילונות, סדיני סאטן ומנורות (שהמיסו אותי!!! מי אמר שקל להיות דוגמנית). פתאום אוהד (הצלם) התחיל לצחוק. כנראה שחוסר הנוחות והמבוכה שלי הכניעו אותו. יש סיכוי שאם הייתם רואים אותי מנסה למצוא פוזיציה נוחה- גם אתם הייתם נקרעים!!! לא הפסקתי להחליק מסדיני הסאטן, דפקתי בהצלחה את הפרצוף בחלון וכשהבטתי ימינה גיליתי את השכנה המבוגרת עומדת בחלונה ומשקיפה עליי. היה הזוי!  אוהד הבין שאם הוא לא מתחיל אני לא אסיים, אז הוא תפס פיקוד והחל לביים אותי.
הוא: "תהיי סקסית"
אני צוחקת
הוא: "תסתכלי החוצה כאילו את מחכה לאהוב"
אני דופקת את הראש בחלון (שוב. בטעות)
הוא: מתאפק לא להיקרע מצחוק וממשיך "עכשיו מבט אליי"
אני מסונוורת
הוא: "טוב תסתכלי חזרה שמאלה"
סבבה
הוא: "ושוב אליי. תהיי סקסית!"
וככה במשך זמן רב. אני לא יודעת בדיוק כמה. לי זה היה נראה כמו נצח. בעיקרון- זה כנראה היה פחות...
"יש לנו את זה" הצהיר אוהד והרשה לי להחליק ישבני מעל סדיני הסאטן אל עבר מרצפות הרצפה הקרירות. מובכת עם בלוטה בראש פילסתי דרכי בין שלל הכבלים שעל הרצפה אל עבר המחשב, להציץ בתמונות. שנאמר: "אללה יוסטור!".
להגיד לכם שהתעלפתי מאושר מהתמונות? ובכן... לא. אני מאוד ביקורתית כלפי עצמי (כמו כולן נראה לי) וישר התחלתי לחשוב "היית צריכה פה להרים סנטר, פה שיער אחורה, פה מבט יותר נמוך"... וגם נתחשב בעובדה שביום יום אין סיכוי שתמצאו אותי בבגד מנומר ובטח לא שבבייבי דול מנומר... אז סיכמנו שאני סומכת על אוהד שיבחר את התמונה המנצחת. ידעתי שגם הבנות של און לייף ישמרו עליי ולא יחשפו תמונה לא מחמיאה בעליל, בכל זאת, הפרצוף שלי הוא הפרצוף שלהן...

למי שפיספסה; 'יפה כמו שאת'
פרוייקט מיוחד של אתר ONLIFE בחסות ההלבשה התחתונה של H&O מציג 12 נשים (לא דוגמניות) בלנז'רי כאקט מחאתי נגד משטר הרזון החולני והפוטושופ המוגזם! כל הנשים צולמו ותמונותיהן חפות מפוטושופ, שנאמר- את יפה כמו שאת!!!

אז אחרי שק חששות שאויידו ויום צילומים מהנה ומפנק, אני שמחה להציג בפניכן את התמונה הנבחרת, וגם עוד כמה מאחורי הקלעים- סתם בשביל הכיף :)

תמונתי בקמפיין 'יפה כמו שאת'
מטמטמת את כולם מאחורי הקלעים

נתנו לנו אוכל של דוגמניות אמיתיות...
קארין אחרי אני לפני, בשמלה מנוקדת ומהממת של PIPA

את פרס הסקסיות של הקמפיין קטפו בעיניי שתי נשים מהממות:

 מאיה בצלאל- היסטרית!!! התגלתה כבחורה מדליקה אש

קארין אלדאה- הורסת!!!! והכי אמיצה מכולן. תמונה היסטרית בעיניי