PLUS SIZE FASHION WEEKEND- משהו אישי (וחושפני) מהעבר שיושב לי הלב

היום החלטתי להקדיש את הפוסט לנושא אישי, עם זכרונות כאובים ואופטימיות ושמחה רבה בלב.


בעבר כבר כתבתי וסיפרתי רבות על הילדות שלי כילדה שמנה. עברו מאז כבר כמה עשורים (לא שהיום זה פשוט להיות ילדה שמנה), אבל מה שבטוח, עולם האופנה התקדם והתפתח מאז.
בתקופתי כילדה ונערה שמנה, לא הייתה חוויית קנייה מהנה. שופינג היה סיוט. אני זוכרת שאמא שלי ואני היינו נוסעות מדן ועד אילת, נכנסות לחנויות של זקנות ומחפשות חולצה פה, מכנסיים שם, וממש בוררות פריטים ששידרגנו והפכנו אותם ליחסית נורמאליים.
בתור ילדה ונערה שמנה לא הייתה לי האפשרות ליהנות מאופנה, פשוט כי לא הייתה כזו! זה גרם לי להמון המון המון תיסכולים! החוסר יכולת להתלבש 'כמו כולן' ולהרגיש מקובלת ויפה השאיר מן הסתם המון משקעים. לא היו פה כלל חנויות של אופנה לשמנות בכלל ולצעירות בפרט, לכן מאוד ריגש אותי להכיר 2 מעצבות קסומות שהחליטו לקחת את העניינים לידיים וליצור פה אופנה איכותית ומגניבה לילדות ונערות גם במידות גדולות. תכירי את המותג הישראלי SIX SECONDS.

כאשר נערה צעירה בעלת עודף משקל טוענת שאין לה מה ללבוש והיא מוותרת בגלל זה על מסיבה, קרוב לוודאי שיש לה בעיה שמורכבת משני גורמים לפחות: אין לה מספיק בגדים מתאימים בארון (פשוט כי ההיצע בשוק האופנה קטן מדי) והגורם השני הוא תדמית נמוכה בעיני עצמה. בעיה כזו  דורשת התמודדות מהחוץ לפנים - כלומר, לאפשר לה להתלבש אופנתי ולגרום לה להרגיש טוב עם עצמה. אנחנו מאפשרות לילדים ובני נוער בעלי עודף משקל, למצוא את מה שהם אוהבים ללבוש ומה שנוח להם מבלי לאבד את המראה האופנתי שהם רוצים וזקוקים לו. טווח המחירים: בין 80 ל 260 ש”ח. מבצע מיוחד לרוכשות באירוע האופנה PSFW: עד 40% וגם פריט שני ב 50%. בקיצור, אם את מכירה נערה או אמא לנערה שסובלת כי אין לה בגדים יפים כמו לכולם, זה הזמן לספר לה על האירוע ועל המותג! וכמובן, שאין כמו מראה עיניים, אז;










וכמובן שיש עוד המון מציגות, הפתעות ואטרקציות שאמשיך ואכתוב לך עליהן בימים הקרובים :)

אז אל תשכחי לעקוב וכמובן לספר לחברות

רוצה להתעדכן נון-סטופ ולדעת הכל לפני כולן? הצטרפי לאיוונט האירוע כאן

PLUS SIZE FASHION WEEKEND ISRAEL

25-27/12/14

יום חמישי 25/12 בשעות 15:00-22:00
יום שישי 26/12 בשעות 10:00-16:00
יום שבת 27/12 בשעות 10:00-20:00

בית מעריב, קרליבך 2 תל אביב

אל תשכחי להירשם באתר (בחינם) לאירועים המיוחדים