מרפסת הולמת...

בשנים האחרונות ניתן לראות מגמה מתפתחת של עולם הלנז׳רי. חנויות בוטיק רבות צצות בכל חלקה בקניון וברחוב, ומה שהיה בעבר טרנדי בחו״ל, הגיע סוף סוף גם ארצה (נכון שעדיין אין לנו ויקטוריה סיקרטס בכל פינה, אבל יש מגוון רחב של חנויות שהופכות אט אט לרשתות). אני זוכרת את הימים שאמא שלי ואחיותיה היו קובעות פגישת חזיות אצל ׳מלכה׳ המיתולוגית ברחוב דיזנגוף בתל אביב. זו תמיד הייתה חוויה מיוחדת. בכלל, יש משהו שונה בקניית הלבשה תחתונה. משהו חגיגי ונעים יותר (בניגוד להעמסת 3 פוטרים ב-100 ש״ח). אז נכון שעם צמיחת והתפתחות התחום, התפתחו גם המחירים וההיצע, וזה הזמן בדיוק לעשות סדר בבלאגן, להבין איך לבחור חזייה שתעשה חסד עם גופך וגם תאריך ימים וכביסות, וכמובן גם איפה הכי שווה לקנות.

חמישה חוקי בסיס חשובים:

1. הימנעי מגלגל אחורי-
חזייה שאינה מתאימה לך תעניק לך לא רק מראה לא מחמיא, אלא גם צרה בריאותית. אם החזייה לא תומכת היטב בחזה, השדיים יפלו לתחתית הקאפ ואף יציצו מתחתיו, מה שיפעיל לחץ רב יותר על הכתפיים והצוואר. חזיית סטרפלס צריכה להעניק תמיכה רבה יותר מתחת לחזה.


אינטימה. צילום יח"צ

2. בידקי את המידה- 
עלייך לוודא שהחזייה מונחת נכון והאצבע שלך צריכה לעבור בקלות מתחת לסרט החיבור מקדימה, וגומי ההיקף צריך לשכב שטוח על הגוף מתחת לחזה. אם החזייה מאחורה עולה, את כנראה צריכה מידה קטנה יותר. אם החזה שלך נמחץ החוצה אבל כל השאר מרגיש נוח, את צריכה כנראה מידת קאפ גדולה יותר. כתפיות החזייה צריכות להיות מותאמות בצורה מושלמת, שלא ילחצו ושלא יחליקו מהכתפיים.

3. הסתגלי לשינויים-
אל תלבשי את אותה חזייה שלבשת בגיל 20 גם בגיל 40. יכול להיות שהמבנה שלך השתנה וגם טכנולוגיית ההלבשה תחתונה התפתחו, ולכן סיכוי גדול שתמצאי חזייה שתהלום אותך טוב יותר.

WONDERBRA להשיג ברשת S.WEAR צילום יח"צ
4. חפשי את הפונקציונלית-
רוב החברות מייצרות חזיות שניתן ללבוש במגוון צורות: עם כתפיות נשלפות שניתן להפוך לסטרפלס, קולר או איקס בגב, עם מחשוף עמוק וכו׳. ביחרי חזייה פרקטית שתשמש אותך לאורך זמן! עם כל כך הרבה מבחר ואופציות, אין סיבה בעולם לא ללבוש חזייה מתחת לבגדים, ולא משנה עד כמה הם חושפניים...

5. החליקי ׳במפרים׳-
הסתכלי היטב על החזייה שאת לובשת מדי יום וודאי שהיא אכן באמת מחמיאה לך. חזייה טובה מעניקה לך מראה חלק וזורם עם הגוף, ואינה יוצרת ׳צמיגים׳ מתחת לזרועות, בגב, מתחת לחזה או באזור המחשוף.

WWW.BRAPLUS.CO.IL

היכן לקנות?
* קחי בחשבון שחנויות ורשתות בוטיק המתמחות בהלבשה תחתונה (כגון ליה לונדון ואפרודיטה) תמיד יהיו יקרות יותר מחנויות כולבו (כגון המשביר לצרכן, h&o וכו׳).
* חנויות כגון דלתא ופיקס מציעות מבחר רב של הלבשה תחתונה ואף מגוון רחב של מבצעים.

FIX

* עולם האינטרנט מציע אף הוא מגוון אפשרויות ומחירים. ישנם לא מעט אתרים מחו״ל, אך בשנים האחרונות צצו גם אתרי אינטרנט ישראליים במחירים אטרקטיביים כגון www.braplus.co.il
* חברות אופנה רבות השיקו לאחרונה מחלקת הלבשה תחתונה. אם החזה שלך גדול וזקוק לתמיכה מרובה אני לא בטוחה שתמצאי שם מענה, אך אם הינך נערה מתבגרת, אני בטוחה שבחנויות אופנה טרנדיות כגון קסטרו תמצאי את מבוקשך.

ג'ק קובה