אוהב מתנות (בסטייל)- יחיה (עם מלא שיק!)

אני GIRLY GIRL במלוא מובן המילה. אני אוהבת ורוד, מטורפת על נצנצים ויש לי חולשה לסטילטו (במיוחד אם הוא ורוד עם נצנצים). הבוקר קיבלתי מתנה שווה ומדליקה שבעקבותיה החלטתי לרכז את כל המתנות שמתחשק לי לקבל (במקרה וקמתם במוד מפניק במיוחד היום). אז אם גם את אוהבת נעליים, זה בדיוק הפוסט בשבילך!

מחזיק המפתחות המקסים הזה בצורת נעל עקב עם פרחים הוא של מעצבת התכשיטים אורנה לאלו. מחזיק המפתחות המתוק הזה הוא חלק מקולקציית סתיו-חורף של לאלו. הקולקציה נקראת 'רוחות של שינוי' והיא משלבת את רגשות המעצבת: מחד הצורך בהתחדשות ובהמצאה מחדש, ומאידך- צורך לשמור על צניעות, פחות מורכבות וניקור עיניים.
אז בניגוד לאהובת הפאשניסטות, קארי ברדשואו, אני אוהבת את הלך הרוח החדש שמלווה את אורנה לאלו, ומאושרת שזכיתי להתחדש במחזיק מפתחות מדליק שכזה. אם בא לך גם כזה, הוא עולה 89 שקלים וניתן לרכוש אותו בחנות בדיזינגוף 242 תל אביב.

תודו שלא הייתן מתנגדות לסט קוקטייל מלא שיק שכזה. גם אני לא! הסט המדליק כולל מגפיים שהם פקקי שעווה לסגירת בקבוקי יין, ונעלי עקב שהם פותחנים. הכי מדליק שיש!

מחזיק כפיות בצורת סטילטו! מכירות את זה שכאשר אתן מבשלות אין לכן איפה להניח את הכף או הכפית, מבלי ללכלך את כל השיש? ובכן, מהיום יש פתרון אופנתי ומדליק בצורת סטילטו. הוא גם משדרג את מראה המטבח, וגם חוסר לך בלאגן ולכלכוך מיותר. הכי לבשל בסטייל!


המתלים האלה נראים לכם מוכרים? ובכן, בגלגול הקודם שלהם, הם היו עקבים! רעיון מדליק ומיוחד- להפוך את העקבים האהובים למתלים פרקטיים בבית או במשרד. על הרעיון חשבה המעצבת הבריטית סוזן ברדלי שמציעה מתלים העשויים עקבי נעלי וינטאג' למכירה. מדליק פלוס!!!