המכנסון שיעשה לך את הקיץ- ולמי הוא מתאים...

מכנסונים הם אחד הטרנדים החמים שכובשים את ארצנו הלוהטת מדי קיץ. ישנן גזרות שונות של מכנסונים הנותנים מענה לנשים שונות, בגילאים שונים ובעלות מבני גוף שונים. כיום ניתן למצוא מכנסונים מסוגי בדים שונים המותאמים גם לאקלים הישראלי וגם לשילובים ליצירת לוקים בהתאם לאירוע (ממראה קז'ואל יום-יומי ועד למראה ערב). בשביל ללבוש מכנסונים קצרצרים עלייך להחליט מראש על האורך (או יותר נכון עד כמה קצר). הטריק הוא למצוא את הגזרה שמחמיאה למבנה גופך ומידתך. אזני בין החולצה והאקססוריז למעלה ולמטה בהתאמה. הביטי במראה לפני שאת קונה או יוצאת- אולי תחליטי שאת המכנסונים הקצרצרים מאוד יהיה שווה לשמור למועדונים בלבד. ולשאלת מיליון הדולר; אז למי זה מתאים מכנסונים קצרצרים? לבנות רגליים דקות וחטובות, יריכיים צרות ונטולות צלוליט.

ליהיא מדגמנת מכנסונים של TAG WOMAN. צילום אוהד רומנו

טיפ ראשון; הסתכלי במראה

הביטי על עצמך במראה מול כל הזוויות. ביחני כיצד את נראת מאחור. אם את רואה בליטות או נימים- העדיפי מכנסון קצת יותר ארוך. בעת מדידת מכנסונים בחנות התיישבי, התכופפי וצעדי- וודאי שהמכנסון נוח ומשאיר דבר או שניים בגדר מסתורין ושרגלייך אינן יוצאות מהצדיים ושלחיי אחורייך לא חשופות... אם כך הדבר העדיפי מידה אחת גדולה יותר.

טיפ שני; האורך קובע...

מכנסונים מעט יותר ארוכים הם אופנתיים ונראים נהדר על המבנה גוף הנכון. נסי מכנסונים ארוכים יותר עם כ-18 סנטימטרים של תיפור לאורך פנים המכנס. המכנסונים האלה נראים נהדר על רב הנשים ומסתירים צלוליט ונימים בולטים. את תמיד יכולה לגלגל אותם למעלה אם הם רחבים מדי...

מכנסונים של בוטיק CAMERINO. צילום טל טרי

טיפ שלישי; אל תבחרי ארוך מדי...

מכנסי ברמודה כוללים כ-25 סנטימטרים של אורך התיפור הפנימי. הם עלולים להיות ארוכים מדי לבעלות רגליים קצרות ולהעניק לרגלייך מראה מצחיק ולא מחמיא. מכנס קצר מחמיא יגיע בדרך כלל עד כ-7 סנטימטרים מעל הברך.

קיץ נעים וחמים מלא סטייל(ינג) J