המורה ג'. התרגשות!

במשך השנים פנו אליי פעמים רבות כל מיני אנשים שרצו ללמוד סטיילינג בצורה מקצועית ושאלו אותי איפה כדאי להם ללמוד. מכיוון שאני לא ממליצה סתם על שום דבר ועל אף אחד, היה לי מאוד קשה לענות. אני מאמינה שהמלצות אישיות צריכות להגיע אך ורק מניסיון אישי. בסוף כל שיחה או הרצאה, תמיד היה מגיע המשפט "אז למה את לא מלמדת?" כתשובה משכתי בכתפיי. לא הייתה באמת תשובה נכונה אחת; אולי היה זה המחסור בזמן שמנע ממני, או אולי הפחד לקחת נטל כל כך גדול וכבד על כתפיי?.. היה לי נוח ונעים במקומי, עם הסדנאות וההרצאות האינטימיות, עם המפגשים האישיים, ואולי היה מעורב בשיקול גם החשש לגדול כל כך מהר. אהבתי להשאיר את זה קטן, ועד היום אני אוהבת את זה כך. אט אט התווספו לפעילותי גם הסטודיו בכפר סבא, השלוחה בברלין והסטודיו בתל אביב, והכל החל לגדול והדרישה רק גברה וגדלה. 

תמונות מסדנאות והרצאות שלי. מקצועיות זו לא מילה גסה בעיניי!
לא פעם בסדנאות, עצר אותי נער או קטעה אותי אישה ב"המורה". עכשיו תדמיינו אותי, מדברת, מתלהבת, מסבירה, מלבישה כשפתאום ברקע מישהו צועק "מורה". זה קורע. זה מביך אותי מאוד. מי מורה? עם הזמן למדתי להתרגל (במיוחד בהרצאות לבני נוער) שפונים אליי כ"המורה", אבל עד רגע זה- זה מצחיק אותי. אומרים שצחוק טוב לבריאות, לא?

ואז התקשרה רוית.

את רוית אסף הכרתי לפני מספר שנים. הייתי הסטייליסטית האישית שלה. עבדנו נון סטופ ביחד והיינו רואות אחת את השנייה יותר מאשר כל אדם אחר. לפני מספר חודשים היא התקשרה אליי: "גאלוש" (כן כן יש לנו כבר ניק ניימס אחת לשנייה. אמרתי לכן שבילינו מלא זמן יחד), "אני רוצה שתעשי אצלי קורס סטיילינג מקצועי" היא אמרה בהתלהבות מרובה ואני, שחושבת על כך כבר הרבה מאוד זמן, החלטתי שהגיע הזמן. אז נפגשנו, דנו בנושא, חקרתי, בניתי, מחקתי, הוספתי, התייעצתי, ולבסוף נוצר קורס סטיילינג מקצועי מדהים שאלווה ואנחה אותו ביחד עם סטייליסטים אורחים מבכירי התעשייה (כגון גילי אלגבי, נדב אליהו ועוד הפתעות). למה עוד סטייליסטים? כי אני מאמינה שמכולם אפשר ללמוד, וחשוב לקבל מידע וידע מניסיונם של כמה אנשים. בכל זאת, אני לא גורו שמחפשת לקבץ מסביבי קבוצת מאמינים, אני סטייליסטית שמעוניינת לחשוף את תלמידיי לכמה שיותר שיטות עבודה וקווי מחשבה.

הקורס.

מי שמכיר אותי יודע שאין אצלי דבר כזה 'פחות מ-120 אחוז'. כל דבר חייב להיות מושלם! אז בניתי קורס שמחולק לשתי קטגוריות ראשיות: סטיילינג אישי וסטיילינג בעולם האופנה. הידע וההתמקצעות בכל אחת מהקטגוריות האלה היא הכרחית למי שמעוניין לעבוד בעולם הסטיילינג והאופנה. פיתחתי מערכי שיעורים מדוייקים וצירפתי הרצאות של סטייליסטים המתמחים בתחומים שונים כדי ליצור את הקורס הכי פרקטי, מקצועי, עם תכנית לימודים הכי מקיפה וחדשנית שיש, על מנת לאפשר לבוגרים להשתלב מיד בתום הקורס בשוק העבודה. 
כמו כן היה לי מאוד חשוב לשלב סטאז' בקורס כדי להפגיש את התלמידים עם המעצבים, עם הלקוחות ועם העבודה העתידית שלהם. לחוש את השטח- אחד הדברים הכי חשובים שיש!!! 
לקורס הסטיילינג המקצועי יתלוו שני ימי צילום עם צוותים מקצועיים (יום צילום לכל קטגוריה).
על הנושאים ופרטים ניתן לקרוא (ולהירשם) כאן

למה עכשיו? למה אני?

הכוח שלי הוא הפרקטיקה. כל לקוחותיי שוכרים אותי כי אני פרקטית. שונאת בולשיט. גם בסדנאות שלי אין בולשיט. אני לא אוהבת שמורחים כל מיני שטויות במסווה של מקצועי. אני מאמינה כי יש ללמוד את חוקי המשחק של העולם האמיתי בדיוק כמו שיש ללמוד את חוקי ורזי הסטיילינג. החוקים שיהפכו לכלים מקצועיים שישלבו את הבוגרים בתעשייה. אני מביאה עימי לקורס את הניסיון העשיר שלי מהסדנאות וההרצאות, מהסטיילינג האישי, מהעבודה כסטייליסטית הבית של חברות אופנה רבות וטובות, מניסיון העבודה שלי בחו"ל, מניסיון העבודה שלי מול עולם התקשורת ובכלל. רק סטייליסט שעובד נון סטופ ובא במגע עם מגוון רחב של קהלים ואוכלוסיות יכול באמת להעביר את הידע שלו ולחשוף את התלמיד למגוון הרחב של הלקוחות. לכן גם חילקתי את הקורס בצורה ברורה לסטיילינג אישי ולסטיילינג בעולם האופנה, שהרי מדובר בשני עולמות שונים לגמרי, שלכל אחד מהם חוקים משלו. כך גם כל אחד ימצא את הבידול שלו, החוזק שלו והיתרון שלו על פני סטייליסטים אחרים בשוק. 
חשוב לי שהתלמידים יקבלו גם את הכלים המקצועיים הפרקטיים וגם, בין לבין, את הסיפור מאחורי "עולם הזוהר" מתוך ניסיונו של כל אחד מהמרצים. ובגלל זה אני חושבת ומאמינה שהצלחתי לבנות את הקורס הכי מקצועי ופרקטי שאדם יכול לבקש.