גאלה מגלה: 3 דברים ביום: התיקים מגיל 14 עושים קאמבק לגיל 40

אוטוטו חוזרים ללימודים, אחרי חופש שאם נאמר בעדינות- היה סיוט! המלחמה, האקלים, האווירה... את הקיץ הזה יזכרו מרבית ילדי ישראל- ממש לא לטובה. אז בשביל להתחיל את השנה ברגל ימין, מסתערים בימים האחרונים הורים וילדים על קניוני הארץ, ומצטיידים בתיקים, כלי כתיבה ובגדים לשנת הלימודים החדשה.
אני זוכרת את הימים בהם הייתי צעירה והתעסקתי כל היומן ב'לשבור את הראש' איזה יומן מתחשק לי לקנות ואיזה תיק להעמיס? הרי ההתרגשות וההתלהבות של ההתחלה החדשה היו נמשכים בדיוק שבוע, ואז מכתב מושקע ומהמם במחברות הכל היה הופך לקשקושים. התיק המושלם כבר היה מתלכלך מהכיתה המטונפת, והיומן היה הולך לבליל שטויות והתכתבויות באמצע השיעור. אבל את ההתרגשות של לפני- אי אפשר להחליף. הימים בהם את מתלבטת איזה תיק יתאים לך לאאוטפיטים, מה יותר מדליק ואיזה מותג נחשק? מי כבר רכשה תיק כזה (כי אין מצב שכולנו נהיה עם אותו תיק!!) ובקיצור, טונות של צרות וכאבי ראש :)
לשמחתי (וצערי- כאחד), עברתי את הגיל והצרות השתנו, אבל כיף לי לראות שתחום תיקי הגב לבית הספר התפתח והפך למעצמה אופנתית מגניבה, עם מיליון סגנונות, צורות, הדפסים וצבעים. המצחיק הוא שכיום, תיקי גב הם ממש לא רק לחזרה לספסל הלימודים. הם תיקי אופנה לכל דבר ולכל גיל! ניתן לראות היום המון נשים שמתאבזרות בתיקי גב מגניבים, שמכילים כמובן את כל הבית :)  אז הנבחרת המגניבה בעיניי היא:


ASOS 176 ש"ח. צילום יח"צ

BAGGU 265 ש"ח. צילום יח"צ

Jansport 199 ש"ח. צילום יח"צ

Kanken 399 ש"ח. צילום יח"צ

טוונטיפורסבן 149.9 ש"ח. צילום יח"צ

רנואר 199.90 ש"ח. צילום יח"צ