מגשימה חלום. חו"ל בארץ. לקנות וליהנות שמנות ורזות יחדיו!

להיות שמנה בארצנו זו משימה לא פשוטה, ולעיתים אף מבאסת (ולכל הנשמות שיגיבו על זה "אז תעשי דיאטה", בואו נסגור את זה אחת ולתמיד- אני ממש לא מעוניינת בדיאטה, תודה על הדאגה). עוד יותר מבאס זה ללכת לשופינג עם חברות (ושלי, הקרובות ביותר, במקרה רזות), כי כשאנחנו הולכות ל'יום כיף' מלא שופינג, הוא מהר מאוד הופך עבורי לעוד יום עבודה. כבר בחנות הראשונה אני מוצאת את עצמי מתפקדת על תקן הסטייליסטית האישית של חברותיי, בוחרת עבורן בגדים, משלבת, פוסלת, מאשרת, ובקיצור- עובדת. ושלא תבינו לא נכון, אני אוהבת את העבודה שלי, ואפילו מאוד, אבל לפעמים בא לי פשוט ללכת לשופינג עם חברות, להעמיס מלתחה ולהתנועע ברחוב עמוסת שקיות כאילו זה עתה הייתי ג'וליה רוברט בסרט 'אישה יפה', כשלצידי חברותיי הרזות אף הן סוחבות שקיות עמוסות כל טוב. אבל בעולם האופנה המקומי כנראה חושבים שהרצון שלי להיות שווה בין שווים ולצאת למסע קניות ביחד עם חברותיי הרזות, הוא מיותר ולא ראוי, ועל כן ימי השופינג המשותפים שלנו נגמרים באחת משתי הדרכים; או שאני הופכת לסטייליסטית האישית ולא קונה כלום אלא רק עובדת, או שאנחנו קובעות להיפגש בעוד שעתיים אחרי שאני אלך לחנויות של השמנות, וחברותיי לחנויות של הרזות. בקיצור- לא פאן בכלל.
מכיוון שהמצב הזה הוא לא אידאלי בעיניי, החלטתי לעשות מעשה!

מה קרה?
ביום בהיר אחד פנתה אלי סיוון אורן, מנהלת ה-DC POP UP SHOP בדיזינגוף סנטר והציעה לי להקים חנות פופ-אפ למידות גדולות. חנות פופ-אפ בפרוייקט, משמע חנות קונספט מיוחדת ל-10 ימים בלבד. בהתחלה נשמע לי מגניב, שהרי המיזם של הפופ-אפ שופ בדיזינגוף סנטר הוא אחד המיזמים החשובים והשווים שנוצרו בעולם האופנה בעשור האחרון, ולהקים חנות שכול כולה סגידה לפלאס סייז הוא רעיון לא רע בכלל. לאחר מספר שעות של התלבטות החלטתי שאני קופצת על המיזם אבל בקונספט אחר לגמרי: חנות אחת, 10 ימים, שמנות ורזות ביחד! כי הרי לימדו אותי ש'אם אין אני לי- מי לי?', אז אם אחרים לא מוכנים לפנק אותי בחווית קנייה, הרי מן הראוי שאוכיח להם שזה אפשרי, כלכלי ושווה!
לרשותי עמד לו"ז של שבוע וחצי בו נאלצתי לבנות קונספט מן היסוד, למצוא פיסים מהממים ומעצבים מעולים לרזות ולשמנות, להבין וללמוד איך מתנהלת חנות, לגלות איך אני משלבת את כישוריי בצורה הטובה ביותר, וכמובן גם לפרסם את העניין... בקיצור, שגעת!
בשביל להצליח להתפקס, נעלתי עצמי בבית למשך 48 שעות שבהן הכל התגבש לקונספט אחד מושלם ונכון עם מבחר מעצבים וחברות שמציעים טווח מידות שלא קיים בארץ: 36-56!
החלטתי להפניק את ה-DC POP UP SHOP שלי בשם ארוך אך כנה, ברור ואמיתי "36-56! רזות ושמנות יחד, פשוט אופנה". הכי ברור. בלי טריקים ובלי שטיקים. אופנה לכולן. בכל מידה ובכל גיל.
אחרי יומיים של התבודדות, מחשבה וסגירת הסכמים עם כל הנוגעים בדבר, עבודת הפרסום והשיווק החלה.

אז מי משתתף ב-DC POP UP SHOP שלי?
החלטתי להעניק במה למעצבות ישראליות היוצרות סגנונות אופנה שונים במידות שונות. לצערי, מעצבי אופנה ישראלים טרם הפנימו שכוח כלכלי עצום טמון במידות 42+, לכן המשימה לא הייתה קלה. אז מי בסוף כן גוייס?
מעצבת האופנה המדהימה YOLLA



מעצבת האופנה ליטל אלקלעי עם המותג ISIDORA ANNE



מעצבת האופנה שיוצרת אופנה מדליקה גם בפלאס סייז LIYA


חברת האופנה MEEDOT המייבאת אופנת פלאס סייז מארה"ב


חברת האופנה PIPA FASHION המייבאת אופנה מדנמרק


מעצבת האופנה ענבל מימרן והמותג HONEY B


וכמובן מותג השמלות המיובאות שלי- סטודיו SAY


בקיצור, מבחר- יש! מידות- יש!אז אפשר להמשיך!

מכיוון שסטיילינג זה הבסיס שלי והמקום הטבעי שליף החלטתי לפנק בהרצאות סטיילינג חינם. לפניכן הלו"ז, יש עוד מקומות (איפה שלא מסומן שאין...). ההרצאות הן חינם, אך בהרשמה מראש בלבד, אז נצלו את ההזמנות:


וקצת מאחורי הקלעים
מכיוון שהכל נעשה בדקה ה-90 (ותאמינו לי שיש הרבה דברים שצריך לעשות בטרם פותחים חנות), נחלצה לעזרתי סיוון מהסנטר. בפעם הרביעית בחצי שעה שהתקשרתי אליה, הייתי בטוחה שהיא תנזוף בי שאני מטרידה אותה, אבל לא. היא ייעצה, הסבירה, כיוונה, הדריכה, והכל בחיוך ובקסם עם רצון אמיתי שהפרויקט יצליח. זה מקסים בעיניי שהיא רואה בבייבי שלי כבייבי שלה, ושהיא משתפת פעולה גם בשעה 23:00 אם צריך. מי שעובד וקצת מכיר- יודע שזה לא קורה לרוב. בדרך כלל בפרויקטים כאלה, שולחים לי מסמך במייל ולא ששים לשתף פעולה ולהיות זמינים לכל שאלה ובקשה. אז בהזדמנות זאת, תודה סיוון! זה מהם בעיניי שאת כה מפרגנת!

לצוות ההפקה גוייס כל הצוות של GALA'STYLE וגם החברות הרזות (מההתחלה...), וכולם קיבלו הוראות מדוייקות. נשארו לנו 15 שעות להגשת כל החומרים ו-4 ימים לתחילת הפופ-אפ שופ. עשינו את זה! הצלחנו להעמיד ביחד חנות מרהיבה עם אווירה מדליקה, מבחר היסטרי של אופנה בכל המידות, מסע פרסום היסטרי (שאילץ אותי לוותר על שינה 2 לילות ברצף), והכל בפרגון, אהבה ומלא חיוכים. אז תרשו לי להיות רגשנית לרגע ולפרגן תודות לכל העוסקים במלאכה;
לסיוון אורן ולצוות הסנטר שעזרו תמכו וייעצו, למעצבות ולחברות האופנה המדהימות שתיקתקו עניינים ומפרגנות בלי סוף (ועוזרות מעל ומעבר- אתן תותחיות- תודה!!!), לצוות המדהים והמקסים שלי- בלעדיכן כלום לא היה קורה! אז מיליון תודות למיטל, דנה, שני, איריס, אוסנת, רונאן, ולאחת והיחידה, היחצנית הכי מדהימה ביקום - יערית טרבלסי. אוהבת אתכן ליידיז (ובוי)!

אז אני מחכה לך
36-56. רזות ושמנות יחד, פשוט אופנה!
DC POP UP SHOP
דיזינגוף סנטר
קומה 3 (בין אורנג' לסוהו, בבניין של זארה)
עד יום א' 20/1/13