לא פושטים את הרגל בדרך לחופה! המדריך לכלה השפויה

כל שנה, בעונה הזו, אנחנו בטרפת! כן,כן, זו העונה החמה ביותר לא רק עבור דני רופ וחבריו, אלא גם עבורנו- נותני השירות שמפניקים כלות לרגל יומן הגדול. כפי שאתם בוודאי יודעים, אני מתעסקת בשני תחומים עיקרים; מסיבת רווקות ואיפור כלות. 

מסיבת הרווקות שלי, שיק בצ'יק, היא סדנה דינאמית ומהנה שהופכת את כל המשתתפות לדוגמניות וביחד אנחנו יוצרות ערב מהנה מלא בגדים, טריקים וסודות גם מעולם האיפור. זו מסיבת רווקות שמגבשת את כולן (כן כן, גם את הדודה והחברה מהצבא). ערב מפניק במיוחד בו כל אחת מהנוכחות זוכה להתייחסות ואפילו לשי קטן ומפנק בסוף. 

מסיבת הרווקות שלי, שיק בצ'יק, נבחרת שנה אחרי שנה כמומלצת על ידי מגזינים שונים (כגון 'לאישה' בשנתיים האחרונות). אני חושבת שסוד הקסם טמון בעובדה שאצלי אין קיצורי דרך ואין עיגולי פינות. אני מתרגשת לפני כל סדנה כאילו זו הפעם הראשונה. אני משקיעה את לבבי ונשמתי בכל מסיבת רווקות, משלבת הומור ושלל אקססוריז- ויוצרת ערב מיוחד מלא קסם ואופנה באוויר, במחיר נוח. כלת האירוע תמיד מקבלת שי מפנק והקיץ הזה גם כל הנוכחות מופנקות בשי קטן וחמוד- כי ככה אני אוהבת- לפנק לפנק לפנק! 

מתוך מגזין 'לאישה'

החלק השני של מקצועי- איפור כלה מתבטא באהבתי הגדולה לאיפור ובשמחתי הענקית לקחת חלק, כל פעם מחדש, ביום הכה חשוב ומרגש של הבנות. גם כאן אין פשרות מבחינתי. הכלה היא אלוהים- ואני שם כדי לפנק אותה, לגרום לה להרגיש מהממת ולהראות מצויין! כלותיי היקרות יודעות שמקצועיות היא ערך עליון עבורי- ועליו אני לא מתפשרת.

אז אחרי הקדמה כה ארוכה, אני רוצה לספר לכם על שני פרויקטים חדשים שמאוד מרגשים אותי;

הפרויקט הראשון: יריד כלות חכמות 

לפני זמן מה פנה אליי סטייליסט הכלות אוהד איתן נורי וסיפר לי על המיזם שהוא רוקם ושאל אם מתחשק להצטרף. כמו שאתם בטח מתארים לעצמכם, ברור שאמרתי כן, וסוף סוף אני יכולה לספר לכם בהתרגשות על היום הקסום שהולך להיות.
אוהד רקם כבמטה קסם בוקר מיוחד לכלות העתידיות, שנקרא 'יריד לכלות חכמות', ולא, אין מבחני איי קיו בכניסה! הכלות החכמות מבחינתנו הן הכלות שלא מאבדות את הראש בדרך לחתונה ומבזבזות הון מבלי לחשוב. כלות חכמות הן הכלות שנעזרות בבעלי המקצוע הטובים ביותר בשוק ומשלמות מחירים הגיוניים ולא מחירים חסרי פרופורציה!

אז מה הולך להיות? 


אוהד ואני נשוטט לנו בין הכלות והשמלות, נייעץ, נתאים, נשלים את הלוק (עם תכשיט  פה ונעל שם), בזמן ששלל מעצבי שמלות הכלה יפניקו את הלקוחות בשמלות כלה עד 5,000 שקלים בלבד!!!! לא עוד כלות שמבזבזות 20 אלף שקלים רק על שמלה, אלא כלות חכמות שמוצאות את השמלה המעוצבת והמושלמת עבורן במחיר נוח והוגן. 
יציגו מרכולתם מעצבים גדולים וטובים כגון: גליה להב, ירון ברכה בצלאל, שמעון דהאן, מורין וולף, רקל רשף, גלית קורנר, גלי קרטן, לימור חזן, ג'ולי וינו ועוד. כמו כן יהיו שמלות כלה במחיר של עד 500 שקלים שתרמו מעצבים- שכל ההכנסות יתרמו לעמותת 'רוח נשית'. 
פרט לשמלות יהיו באירוע גם תכשיטים של אפרת קסוטו, אמנית הסטיילינג בפרחים טלי עזריה (עם שלל אקססוריז מדהימים לכלות) ועוד. 
כל כלה שתגיע לאירוע תזכה ממני לשובר הנחה מפנק למסיבת רווקות, ואחת מהכלות תיזכה במסיבת רווקות מ-ת-נ-ה!!!! בהגרלה שתיערך ביריד. כל כלה שתגיע תצולם על ידי צוות צילום מיוחד בשמלות אותן אהבה, והתמונות יועברו אליהן ישירות לסמארטפון, כך שהן יוכלו להתייעץ ולהתלבט איזו שמלה לבחור. הכלות שירכשו שמלה ביריד, ייהנו מקיט הפתעות והטבות נוסף... 

אז מי מתי ואיפה? יום שישי 27/7/12 היריד יתקיים במתחם קסטיאל, משה מאור 2, פינת אלפסי 36, ת"א, בין השעות 9:00-18:00 ויהיה פתוח ללא תשלום לקהל הרחב. 


הפרויקט השני: להגיע לחופה עם עודף בכיס 

לפני כחודש איפרתי כלה מהממת בבית המלון שבו היא התארגנה. כהרגלי, הגעתי לפני הזמן (כדי שהיא תהיה רגועה שאני שם) ונחרדתי לגלות שלמרות שהקדמתי בשעה, מעצב השיער שלה טרם החל לעבוד! הוא היה עסוק בהפסקות סיגריה/קפה למינהם, בשיחות בטלפון וכששאלתי למה הוא מחכה הוא ענה לי שרק עתה חיבר את הבייביליס לחשמל ושזה לוקח לו זמן להתחמם. מיותר לציין שעצביה של הכלה כבר היו רופפים, אבל למרות הכל היא ישבה שם שקטה וקצת מפוחדת (שחלילה לא תגיד מילה לא במקום ושהוא 'יתנקם' בה ויעשה לה נזק). האבסורד היה כל כך גדול עד שלקח לי רגע להבין מה קורה. 
כל כלותיי יודעות שאני הופכת ביום האירוע שלהן למאמא מקצועית; מרגיעה, משקה, מלטפת ואפילו לא פעם- הופכת לצוות הווי ובידור, כדי שיהנו ויפונקו כל הדרך לחתונה. 
אז אחרי שקצת קישקשנו וניסיתי להסביר לה ש'שטויות, טיק טק אנחנו עושים אותך מהממת יותר ממה שאת', נגמרו לי כל הסחות הדעת. מעצב השיער עוד היה עסוק בלצווח קללות בטלפון. בשלב מסויים נזפתי בו "יאללה כבר, זה היום שלה והזמן אוזל". הוא ניתק את השיחה והחל לצווח עליי. חשב שאני חברה שלו או משהו. אחרי דין ודברים (שנקטעו על ידי בטיל, כי עם כל הכבוד- זה יוצר אווירה ממש לא נעימה לכלה) הוא הואיל בטובו להתחיל לעבוד. כבר היינו באיחור של שעה וחצי (!!!). כדי להרגיע את עצביה של הכלה שלחתי אותה למקלחת חצי גוף זריזה, טוש התרעננות שכזה, ולאחר מכן נכנסתי איתה לחדר השני לעזור לה לרכוס את שמלתה. 
היא עמדה שם קטנה ורועדת, מזועזעת מהתנהגותו של מעצב השיער ואמרה לי 'אני לא יודעת מה הייתי עושה אם לא היית פה'. עם חיוך, חיבוק ונשיקה הרגעתי והיא יצאה לדרכה. 

למחרת בצהריים הטלפון צלצל והיא הייתה על הקו: "את לא מבינה איך הצלת אותי אתמול. הוא הרס לי את היום. יכולתי להנות הרבה יותר אם היה לי מעצב שיער נורמלי. אני בשוק שהמליצו לי עליו, אין מצב שאני ממליצה עליו למישהי". כאב לי עליה. היא שילמה ממיטב כספה וכל דרישתה הייתה לעבור את יום חתונתה ברוגע ושלווה. הגיע לה מעצב שיער שיפניק אותה ויגרום לה לחייך, לא מעצב שיער שיגרום לה לאיחור ולהתקף לב. 

במשך כל שנות עבודתי (והן רבות) ניתקלתי בלא מעט מעצבי שיער, אבל בכזה מעצב שיער מזעזע מעולם לא ניתקלתי! אחרי המקרה הזה החלטתי שאין מצב שאני נותנת לעוד כלה לעבור את הגיהנום הזה, והחלטתי לשתף פעולה עם מעצב שיער, כזה שחשוב לו לפנק את הלקוחה בדיוק כמוני. כזה שמעריך ומכבד את זמנה (ואת זמנו), שמקצועי ואחראי. כזה שיעזור לי כמאפרת, לגרום לכלה להרגיש נהדר לפני שאנחנו שולחים אותה לטרפת הצילומים והאירוע. השם הראשון שעלה לי הוא דרור חדד. את דרור הכרתי דרך המלצה של חברה ועבדתי איתו במדור המהפכים שעשינו לעיתון מסויים. 
התאהבתי בו. המספרה שלו אמנם צמודה לכיכר המדינה בתל אביב, אבל הוא כל כך לא פלצן- לא בהתנהגות ולא במחיר- וזה מיד כבש אותי. הוא מומחה בשיער, עובד נהדר עם אנשים והאווירה והלארג'יות שלו- אינם ניתנים להחלפה. לכן לא היה סיכוי לאף אחד אחר מבחינתי! 

למרות ניסיוני הרב והשנים הרבות שאני עובדת בתחום, מעולם לא חשבתי 'לדפוק מחיר' סתם. בניגוד לקולגות רבות שלי, אני מאמינה שהמחיר צריך להיות הגיוני, הוגן ומותאם לשוק. אני מכירה המון קולגות שמעניקות הנחות מופרזות (מהמחירים המופרזים מראש) ואז 'עושות טובה' שהן בכלל מגיעות לאפר ובכלל מתייחסות לכלה. אצלי כאמור- אין דברים כאלה! שירות הוא שירות, מקצועיות היא מקצועיות ואדיבות היא אדיבות. דברים אלה אינם תלויים במחיר שמשלמים עבור השירות! 

שיתוף פעולה קייצי ומפנק נועד לכלות שמתחתנות באזור המרכז. ביחד עם 'מספרת דרור' יצרנו חבילה אטרקטיבית לכלה שכוללת איפור כלה+ תסרוקת כלה+ פדי-מני אקספרס לכלה במחיר של 1,999 שקלים בלבד! 

כן כן, קראת מצויין! גם איפור, גם תסרוקת וגם ציפורניים בפחות מ-2,000 שקלים! אז אולי את נאלצת לשלם כשהתחתנת לפחות 2500 שקלים עבור השירות הזה, אבל את מוזמנת לספר לחברותייך שעתידות להתחתן- שיש מי ששומר על שפיות ומקצועיות ומציע חבילה מיוחדת לכלות במחיר סופר מיוחד. 

ההתארגנות והשירות ניתנים במספרת דרור בתל אביב. בחבילה המפנקת תיזכי לתסרוקת כלה לבחירתך על ידי מעצב השיער דרור חדד והצוות, איפור כלה (כפי שנסכם באיפור ניסיון) שיוענק לך על ידי, ומני-פדי אקספרס (שיוף ולק) על ידי שגית חדד וצוותה. 

בלי טריקים, בלי שטיקים ובלי אותיות קטנות. את ואנחנו במספרה הממוזגת, ביום האירוע שלך. את נרגעת ואנחנו מטפלים בך. ואם את רוצה, את יכולה גם להביא את שמלת הכלה שלך ולהתארגן בניחותא במזגן. 



אז כלה יקרה, 

תביני שהיום אפשר לצעוד אל עבר החופה מבלי ליצור מינוס בבנק. בעזרת הפוסט הזה את יכולה להגיע לחופה כשאת נראת מיליון דולר אבל שילמת פחות מעשרת אלפים שקלים!