לא צריך להיות גאון-פשוט תעתיקו!

אצל מרבית מלקוחותיי אני נתקלת בבעיה שהן לא יודעות לשלב את הפריטים שיש להן במלתחה. לרוב אנחנו לובשות את אותם השילובים; החולצה האדומה עם הג'ינס הזה, החולצה הבז' עם המכנסיים השחורים האלה וכו', ובכך אנחנו יוצרות מלתחה מצומצמת שמשעממת אותנו וגורמת לנו לבולמוסים של שופינג בלי סיבה מוצדקת. אז חופשת חנוכה מגיעה, וזה בדיוק הזמן להוציא את כל הבגדים מהארון ולראות איך אנחנו משלבות מחדש. לא יודעות לשלב, או אין לך רעיון? בשביל זה המציאו את הקטלוגים, הפרסומות, ובעיקר את העיניים; הסתכלי, פרקי לגורמים את המראה בתמונה, חיזרי אל המלתחה שלך, והרכיבי את המראה ממה שיש לך בארון. הסתבכת? בואי נלך צעד צעד;
אז מה יש לנו פה?
לקחנו את הג'ינס האהוב ושילבנו אותו עם חולצה קצרה ומעל קרדיגן (מימין). באותה מידה יכולנו "לזרוק" של גדול או צעיף כמו הקרדיגן. את הטוויסט להופעה הענקנו בעזרת הנעליים בצבע בלתי שיגרתי. חתמנו את ההופעה עם זוג משקפי ראייה מיוחדים.
מנגד, לקחנו את אותו הג'ינס ושילבנו עם ז'קט קצר. באותה מידה יכולנו לשלב עם ז'קט ארוך יותר, מעיל וכו'. בצווארון הז'קט ליפפנו צעיף (בגוון הנעליים, אבל ניתן לשלב בכל צבע) והקפצנו את ההופעה בעזרת מסגרת משקפי ראייה בשילוב הצבעים הדומיננטים במראה.
אז קחי ג'ינס + חולצה והתחילי "להלביש" אותם בעזרת משקפיים/ תכשיטים/ חגורה/ צעיף/ נעליים מיוחדות או תיק מגניב. לאחר מכן, קחי את אותו הג'ינס ושלבי אותו עם חולצה אחרת ואקססוריז אחרים. כך תגלי לאט לאט שמכל בגד ששוכב לך בארון את יכולה להוציא לפחות 5 לוקים שונים!
אז מהיום אין לך תירוץ שהארון מלא בגדים ואין לך מה ללבוש....



על אותו עיקרון בדיוק נעזר בתמונה הנוכחית; קחי שמלה שיש לך בארון או כל חולצה עם חצאית.
שלבי אותה פעם עם ז'קט, פעם עם חגורה מיוחדת, פעם עם קרדיגן מעוצב וכו' וצרי לעצמך מלתחה רחבה ומעניינת.

אז לפני שאעניק לך עוד השראות זה הזמן לקצת קרדיטים על התמונות;
דוגמנית; הילה עזרא המקסימה
בגדים, חגורה, צעיף ונעליים; TWENTYFOURSEVEN
משקפיים; X-RAY

ועוד קצת השראות ורעיונות לשילובים של פריטים שיש לנו במלתחה. זיכרי- תיק זה תיק, זאת אומרת שגם אם אין לך תיק אדום כמו בתמונה, שלבי תיק שכן יש לך וכו';