מחפשת איכות וגזרה של מעצבים במחירי שנמוכים מ-H&M?

הטרנדידה הפכה לדבר מעיק. קשה לי. כל שבוע טרנד חדש ואנשים ברחוב ובמשרדים לבושים כמו ליצני החצר שהלכו לאיבוד. הם שוכחים שטרנדים זה רק בגדר המלצה ושיש לשלב אותם עם פריטי בסיס מחמיאים ולא בשילובים מוגזמים כמו שהם מוצגים על מסלולי תצוגות האופנה. גם בסיור מהיר בקניון נדמה שמנסים להפוך את כולנו למשובטים שנראים ולבושים אותו הדבר. כל החנויות מציגות טרנדים, טרנדים וטרנדים. בעוד שבאירופה בכל חנות יש מחלקה של פריטי בייסיק קלאסיים (לא, לא חולצה מסמורטטת שקוראים לה בייסיק, אלא דגמים קלאסיים על זמניים), כאן הכל מתחלף בקצב שבועי, והופך אותנו לצרכנים גרועים ואנשים מתוסכלים!
למה? כי כל היום לקנות בגדים שלא שורדים כביסה (ועוד במאות שקלים) זה מעצבן ברמות, ועוד יותר מעצבן זה לקום בבוקר, לעמוד מול ארון בגדים מפוצץ ולא למצוא דבר ראוי ללבוש, כי "הטרנד הזה כבר לא באופנה", "זה כבר נראה כאילו נלבש 200 פעמים" וכו'. איפה הימים הנוסטלגיים של פעם, בהם כל בגד היה שורד לנו כמה שנים טובות?

נשים רבות מגיעות אלי מתוסכלות לסטיילינג. הן צודקות! אין להן מה ללבוש! חברות האופנה מציעות להן אופנה של בנות 16 שלא הולמת את גופן, אישיותן ומעמדן, והתחושה היא נוראית, שהרי הן תולות את האשמה בעצמן ("אני שמנה מדי", "אני נמוכה מדי" ועוד האשמות מיותרות). אז לא, האשמה היא לא בכן, האשמה היא בעולם האופנה שמסרב להכיר את הקהל שלו כמו שצריך ולספק סחורה שהולמת את הכיס, מבנה הגוף ואורח החיים שלנו.

לשמחתי הרבה לפני כשנה וחצי נתקלתי בקרן אור בעולם האופנה המקומי. מי שעברה אצלי כבר יודעת על מה אני מדברת, וכן אני מדברת על חברת יונידרס. חברת יונידרס חוגגת השנה 40 שנות פעילות וידועה בעיקר בעיצוב המדים ובגדי העבודה. הסוד הכמוס הוא שבחנויות יונידרס יש קולקציה רחבה ומקיפה, לנשים וגברים כאחד, המורכבת מפריטי בייסיק ועד חליפות ושמלות, מבדים מדהימים, תפירה של פעם (ההיא האיכותית, זו שלא נפרמת בשנייה), בטווח מידות עצום (עד מידה 60!!!) ובמחירים מגוחכים!!!
על מה אני מדברת? יש הכל כולל הכל: החל מגופיות ועד חולצות טי פשוטות (26 שקלים!) ופולו במגוון רחב ומטורף של צבעים, מבדי כותנה ליקרה נעימים ונושמים, במחירים מגוחכים, וכשאני כותבת מגוחכים אני מתכוונת לזה: 45 ש"ח לחולצת פולו. כן, כן, קראת נכון ולא, אני לא פיספסתי אפס. בעוד שכל חברת אופנה מציעה כיום חולצות פולו במחירים של 350 ש"ח ומעלה, ביונידרס יש חולצות לגברים ולנשים במחיר 45-47 שקלים בלבד! בנוסף יש בלייזרים בגזרות מדהימות וז'קטים מהודרים, כשהז'קט הכי יקר עולה 299 שקלים בלבד! ולא, זה לא סוף עונה, זה כל השנה!



חולצות מכופתרות מדהימות בכל מיני סגנונות במחיר 49-139 שקלים כגון:







היתרון הגדול: חברת יונידרס משכירה מדים לחברות (שמכבסות את המדים יום כן, יום לא), מה שאומר שעל מנת לצמצם את הבלאי הם מייצרים מהבדים האיכותיים ביותר ששומרים על צורתם וצבעם בכביסה. המדים הנמכרים הם חלק בלתי נפרד מהקולקציה, מה שאומר שגם אנחנו, הלקוחות הפרטיים, זוכים לאותה האיכות של הבגדים, ויכולים לכבס אותם בלי סוף ועדיין ליהנות מהם במשך שנים. ממש כמו פעם! כאמור, גם טווח המידות עצום 36-60 (בגלל שבבתי חולים וארגונים למזלנו לא בוחרים עובדים לפי מידה), והכל בגזרות מאוד מחמיאות, כאלה ששכחנו כבר שקיימות.

רגע של סטייל
הדבר המרכזי שאני מלמדת את הנשים שאני פוגשת הוא שאין צורך ב-5 ארונות עמוסי בגדים. בשביל שיהיה לך מה ללבוש בבוקר, כל בוקר, את צריכה מלתחה קטנה ומצומצמת אבל נכונה, שזה אומר; מלתחת בסיס, קלאסית ומחמיאה שמורכבת מ6-7 בגדים בסיסיים, אלהם את מצרפת מדי עונה נגיעות קטנות של טרנדים. צירפתי עבורך הדגמה למטה:


מימין: שמלה שחורה של יונידרס (מהממת ביופיה ועולה רק 159 ש"ח!!!!) מתאימה גם לעבודה וגם לבילוי, הכל תלוי עם אלו אקססוריז תשלבי אותה.

משמאל: חולצת פשתן מטריפה של יונידרס (139 ש"ח בלבד, מצולמת עם חצאית למראה קלאסי ורישמי), אך יכולה להשתלב נהדר במראה טרנדי מדליק (וכן, יש אותה גם בשרוול קצר ואפילו דגם לגברים!).

עודף ממאתיים

לפני כחודש השיקו קולקצית קפסולה מדהימה שעיצבה קרן בנקר (כן כן ה-מעצבת קרן בנקר) עבור יונידרס. הקולקציה עלמה FOR UNIDRESS מורכבת מפריטים שכל אישה חייבת בארון, ואין פריט אחד שעולה יותר מ-200 שקלים!!! אז אם טרם רכשתן, רוצו, כי זו מהדורה מוגבלת:









ואסיים בגילוי נאות: איך הכרתי את יונידרס? הכרתי אותם כאשר זימנו אותי למשרדים בצפון להכיר את הקולקציה המחוייטת ולחוות את דעתי. מאז התאהבתי, רכשתי ואפילו פיתחנו יחסי אהבה מטריפים :) ככה זה כשמוצאים יהלום... ואם תהיתם למה לקח לי כל כך הרבה זמן עד שכתבתי עליהם? התשובה היא פשוטה; רכשתי לעצמי הרבה בגדים מהם וחרשתי עליהם. רציתי לוודא שאכן מדובר באיכות ששורדת מלא כביסות- ואני יכולה להגיד לכם עכשיו מניסיון אישי (ואתם יודעים כבר שכל המלצה שלי היא הכי כנה ונבדקה 200 פעמים), הבגדים עוברים כביסה נהדר ונראים חדשים!
בתמונות: סטיילינג ואיפור ביה"ס לסטיילינג GALA'STYLE, צילום איה בן עזרי.

אז הרי לכם אופנה, איכות של מעצבים וגזרות מדהימות במחירים מ-ג-ו-ח-כ-י-ם!
תתחדשו :)