רגל מעץ (או המדריך לנעליים במידה 41+)

נעליים במידה 41+ הן פריט שהכי קשה  למצוא בשוק האופנה הישראלי. בתור חובבת נעליים שקוללה במידה 41-44 בנעליים (תלוי במותג), אני מכירה על בשרי את הנואשות הזו של ללכת לחפש נעליים יפות, נוחות ואופנתיות. למצוא נעליים לרגל רחבה במידה גדולה זו לא משימה פשוטה כלל וכלל. מרבית העימומים במידה 41 בארץ הינם צרים מה שהופך את מלאכת ההתלבשות של נשים עם רגליים גדולות- לצרה צרורה שגורמת לתסכול רב, וכאשר כבר יש דגם רחב, הוא עולה הון ונראה כמו משהו שאפילו סבתי הייתה מסרבת לנעול.
שנים שאני מקפידה לטוס לאירופה ולארה"ב ולהעמיס מזוודות עם נעליים במידותיי, שכן החיפוש הבלתי פוסק בארץ, כמעט וגרם לי לרכוש נעלי ספורט, פשוט כי לא היה דבר אחר במידתי.
השבוע נפגשתי עם לקוחה מהממת שציינה בפניי שהיא לא מוצאת נעליים בארץ. סיפרתי לה שגם אני באותה צרה אך לשמחתי הרבה גם התחום הזה מתפתח ומתקדם (אמנם לאט אבל מתקדם), ושיש כבר אפשרויות שונות, רק צריך להקפיד לחפש במקומות הנכונים.
בכלל, למדוד זו האופציה הכי טובה שאני יכולה לתת לכן. תמדדו, גם אם אתן מידה 43 תמדדו 41, במיוחד אם מידתכן היא מידת רוחב, שכן בדיוק כך אני מגלה עוד ועוד חנויות שמחזיקות נעליים עם עימומים רחבים. לא סתם כתבתי בהתחלה שאני מידה 41-44 כי לכל מותג או מעצב יש עימום אחר, אחד צר אחד רחב, ובכלל שינויי המידות בתחום ההנעלה בעולם בשנים האחרונות, הפכו אותי קצת למשוגעת (מה שפעם מידה 11 הייתה 41 היום היא 44, למרות שהגודל לא השתנה)... פעם אחת אפילו מצאתי נעליים בטופ שופ (!!!) שכן ה-41 שלהם הוא גדול, ובפוקס זה היה לי נוח. אז שווה למדוד- תמיד! למדוד לא עולה כסף.

אז איפה לחפש נעליים במידה 41 ומעלה?

1. בי יוניק- רשת הנעלה  ישראלית. בעיקרון יש להם 41-42 אבל בחורף האחרון מצאתי 4 זוגות מגפיים שלהם במידה 41 שהאני פשוט חורשת עליהם ונהנת מכל רגע. לדף הפייסבוק

מעמוד הפייסבוק של בי יוניק. קולקציית קיץ


2. ארוסולס- את המותג הכרתי בסיורי השופינג שלי בניו יורק. לצערי הקניינות שלהם בארץ היא לא שוס והם מביאים בעיקר מבחר מבוגר יותר, אבל תמיד שווה להיכנס ולבדוק. גם את המידות הגדולות הם לא תמיד מביאים לכן ניתן גם להזמין באינטרנט מהאתר העולמי. אם אתם נוסעות לטיול בארה"ב- אל תוותרו על החנות.

3. PAYLESS- רשת חנויות, גם אותה הכרתי בארה"ב. לצערי גם הם אינם מביאים הרבה אופציות מהמידות הגדולות שלהם, אבל שווה להיכנס מדי פעם ולבדוק מה יש, וגם כאן קיימת האופציה להזמין באינטרנט מארה"ב. לדף הפייסבוק

4. THE SHOESTORY- מעצבת ישראלית שגיליתי ביריד 'זוגות' ורכשתי ממנה נעליים במידה 42. הן מהממות, הן נוחות והן היו במחיר שפוי לחלוטין. החנות נמצאת ברחוב פוריה 9, מתחם נוגה ביפו. לדף הפייסבוק 

5. מיכל מילר- עם מיכל מילר יש לי יחסי אהבה-אכזבה. רכשתי אצלה 3 זוגות. עם אחד לא יכולתי ללכת כלל והוא שוכב בארוני. על 2 הזוגות האחרים חרשתי אבל בגלל גודל הרגל שלי, העור התעוות מהר והן איבדו צורה מהר. הן לא זולות וזה ממש ביאס אותי. רחוב בזל 2 תל אביב.

6. אביגייל קור- גם אותה הכרתי ביריד 'זוגות', רכשתי ומאז אני מאוהבת. נוחות, מהממות, במחיר שפוי. היא משתתפת גם בירידי נעליים שונים שם תמיד יש הנחות שהופכות את המחיר לנורמלי ואטרקטיבי.

7. לוקא- מעצבת ישראלית מקסימה. חלק מהדגמים גדולים. מהממים ובמחירי מעצבים (כמו שאר המעצבות). גם היא משתתפת בירידים ושווה לעקוב אחרי המבצעים וההנחות שלה. LUCCASHOES.COM

לוקא

8. אוסי הוד- המלצה עיוורת מכיוון שטרם רכשתי ממנה, אבל היא מוכרת בביתה נעליים במידות גדולות, במחירים קטנים. הכי כיף שהנעליים אופנתיות ולא של דודות! עד מידה 45. לדף הפייסבוק עם החנות האינטרנטית.

9. איידלר'ס- החנות המיתולוגית במגדלי תל אביב. לצערי העיצובים פשוטים, המחירים בשמיים, והמגפיים שרכשתי ננעלו בדיוק 30 דקות, כי נקרעו לי הרגליים. התבאסתי, אבל מכיוון שכל רגל שונה, אני מאמינה שיש נשים שהנעליים שלהם נוחות להן.

10. יונייטד ניוד- חנות המותג המהמם נמצאת בדיזנגוף בתל אביב או ברשת אלמביקה. לצערי הם לא מביאים כמעט את הדגמים במידות הגדולות, אבל שווה לעקוב ולנסות. בסייל האחרון רכשתי נעליים מדהימות שלהם במחיר מהמם של 230 ש"ח!!! לטסות לאירופה- לא לפספס את החנויות שלהם.

UNITED NUDE ברשת אלמביקה ובחנויות המותג


11. אוליב טומאס- חנות המעצבת נמצאת בכיכר מסריק 19 בתל אביב, ומציעה מגוון רחב של דגמים במידות גדולות. לדף הפייסבוק 

12. נעלי מליסה בסטורי- רשת סטורי מחזיקה במותג מליסה, מותג צבעוני ומגניב, ולעיתים קרובות יש להם מידות גדולות שמתאימות לרגליים רחבות. רכשתי שם 2 זוגות שלא היו לי נוחים בעליל, אבל העברתי לחברה שחורשת עליהם, אז שוב, רגליים ונוחות זה משהו אינדיבידואלי שמשתנה מאישה לאישה. שווה לקפוץ ולמדוד.

13. MFW- של מירית ארדיטי שמציעה גם היא קולקציות רחבות של נעליים במידה עד 45. 052-2243398 לדף הפייסבוק

14. נעלי לאפייט- הרשת מחזיקה מידה 41-42 ולעיתים מדובר בדגמים מאוד גדולים ורחבים. שווה לבדוק.

15. קךארקס- המותג הבינלאומי מציע דגמים במידות רחבות. בחורף רכשתי מהם מספר זוגות מגפיים שחרשתי עליהם. את קולקציית הקיץ טרם ניסיתי.  אין הרבה דגמים שהם מביאים במידה גדולה, אבל יש לציין כי המידות רחבות, כך שווה בדיקה.

CLARKS קולקציית קיץ


מקווה שקצת חידשתי לכן (ומקווה שלא שכחתי אף מותג- ואם כן אשמח שתוסיפי בתגובות). יש נעליים במידות גדולות, לא מספיק, אבל יש. נכון, גם אזור השעון ביפו מציע נעליים במידות גדולות, אבל אני מאוד לא מתחברת למה שנמכר שם (עיצוב מאוד מיושן בעיניי), אבל מוזמנות לבקר שם...

הליכה נעימה ליידיז