DIVA'S NIGHT by GALA'STYLE פוסט שני בסדרה

אז כבר סיפרתי לכם על הערב דיוות שחגגנו ביום ראשון ועל זרי הפרחים שעיצבו את המקום והעניקו שיק הורס לאירוע. במסגרת השבוע פוסטים מהאירוע אני מקדישה את הפוסט הנוכחי למקום האירוע. האמת ששברנו את הראש תקופה ארוכה בחיפוש המקום המושלם, עם האווירה המושלמת והמיקום המושלם. אחרי שביקרנו בכל לופט אפשרי בתל אביב, הגענו בדרך לא דרך לגידי, מהבעלים של הלאונג' של 'אינטרקום בר'. אחרי שיחה טלפונית קצרה קבענו להיפגש וכבר מהכניסה היה לנו ברור שזה המקום.

הלאונג' של 'האינטרקום בר'- גלריה מקסימה לאירועים

הדרישות שלי היו מאוד ברורות; מקום מעוצב, לא גדול מדי ולא קטן מדי, מיקום נוח (במרכז תל אביב) ולא פחות חשוב- בעלים נחמדים עם ראש פתוח והרבה רצון טוב. סיבוב אחד, כמה מדידות (קצת של קירות וקצת של הרצפה) והופ סגרנו תאריך. זה הרגיש ממש כמו חתונה כל העסק.
הלאונג' של האינטרקום בר הוא לופט הממוקם מעל הבית קפה והבר בבן יהודה 128 בתל אביב, והוא מוצע עבור אירועים פרטיים בלבד. הדבר היחידי שחששתי ממנו ורציתי לבדוק זה האם מרגישים או שומעים רעש מהבר בזמן אירוע, אז גידי הקסום הזמין אותנו לחגיגת יומולדת שנערכה במקום, ואנחנו בתמורה נרגענו והבנו שהחלוקה ברורה ואף עסק לא נכנס אל השני ולא מורגש.

המון פינות ישיבה מדליקות בכל מיני צורות; מספות ועד שולחנות בר. פרקטי ונוח

את האמת- התאהבתי. מרוב שגעת טירפתי את גידי באסמסים וטלפונים לפני האירוע, וביום האירוע הפכתי להיות הצל שלו; "גידי אני צריכה X, גידי יש  Y? גידי מה עם זה?" וכו'. הבן אדם הזה לא רק שלא יצא מדעתו כשטימטמתי אותו, הוא עוד ענה, סחב, ארגן והתרוצץ- כל הזמן עם חיוך מרוח על הפרצוף ובאדיבות נדירה (במיוחד במדינת תל אביב :) ). 

את הלופט עיצבנו עם נגיעות של ורוד פוקסייה (נו ,זו בכל זאת אני), עם סידורי הפרחים המהממים של טלי עזריה (שעליה כתבתי בפוסט הקודם), עם שטיח לבד ורוד ששימש כמסלול תצוגה וגם כשטיח אוסקר לקבלת פנים, עם ארנבונים ורדרדים ופלמינגואים, וכמובן עם הרול-אפים הוורודים של GALA'STYLE.

רגע לפני האירוע

לטובת האירוע הפניקו בעלי הלופט שני ברמנים מהממים ונדיבים שהשקו בסקסיות את האורחים (על המשקאות עוד נדון בפוסט אחר השבוע). גם את מערכת ההגברה והתאורה הם תפעלו בשמחה ובסבלנות אין קץ (ותאמינו לי, מי שעבד איתי באותו יום היה צריך עצבים מברזל בשביל לא להשתגע!).

עוד נגיעה קטנה של ורוד... בשביל שיהיה שמייח! ותודה לאושרת דרזי שפירגנה את אקססוריז החתונה שלה!

הם אפילו דאגו שכל הערב יהיה מנקה בשירותים- שכמו שאתם יודעים- זה פרט מאוד חשוב באירועים...

אני מאוהבת בהם ובמקום. בזכותם היה לי אירוע מהמם עם אווירה מהממת ובלי פאשלות. אז אני ממליצה בכיף גדול ובלב שלם לכל מי שמחפש מקום לאירוע של משהו כמו עד 200 איש- זה המקום המושלם!

לדף הפייסבוק שלהם