כל הכלות שמנות! לא?

האמת, אני עצבנית! ממש עצבנית! למה? כי בעודי מזפזפת בדפי האינטרנט, נתקלתי בכתבה חדשה ועדכנית של אחת מבכירות עולם האופנה המקומי. בכתבה היא החליטה להפניק את הקוראות בטיפים , והטיפ הראשון היה "נכון. שחור באמת מרזה אבל מותר ללבוש גם צבעים אחרים". וואלה? שחור זה מרזה? איך לא סיפרו לי???? בשחור אני אראה יותר דומה לקייט מוס מאשר לבת דיטו???? די! עכשיו הולכת לקנות שחורים!!!!
רגע, ואם שחור זה מרזה ולבן זה משמין, אז סגול- זה מרזה או משמין? וכחול? וירוק? ובורדו?אה אמ... לא יודעת? למה כי את זה לא לימדו אותך בקורס שבוע סטיילינג?
הורג אותי חוסר ההבנה הבסיסית, הידע הבסיסי, המקצועיות. העובדה שכל אחד יכול לכתוב כתבת טיפים ולהטעות ולשקר לנשים. למה להכניס לאנשים סתם בולשיט לראש??? למה לגרום לאנשים חרדות מאופנה???? ואיך את יכולה לכתוב דברים שאת כנראה בהחלט לא מבינה בהם דבר וחצי דבר???



אז נכון שתמיד אני נתקלת באנשים שמסרבים להאמין ששחור זה לא מרזה (מה לעשות שצבע לצערי לא ניחן בכוחות על שכאלה?) וטוענים שלבן זה משמין. נגיד ונזרום לרגע בהבחנה החדה הזו. הכיצד ניתן להסביר שכל סלבריטאיות העולם לובשות לבן נון-סטופ? החל מזמרות, שחקניות, כוכבות ריאלטי, רקדניות ומי לא? הרי ידוע שמשטר הרזון בהוליווד הוא כל כך מחמיר, שאם לבן היה משמין, מי הייתה מעזה ללבוש אותו???
לפי התאוריה ששחור מרזה, כל כוכבות הוליווד היו צריכות ללבוש אך ורק שחורים כדי להדגיש את רזונן ולהשיג עוד ועוד תפקידים, לא? אז למה הן לובשות לבן? הנראה לך הגיוני שהן יגרמו לעצמן להראות שמנות יותר??? לא נראה לי. בעצם אני בטוחה שלא!
יקירותיי, שחור לא מרזה בדיוק כמו שלבן לא משמין. אפשר ליצור משחקי אור וצל בלבוש, ואשליות וטשטושים, אבל אין לזה כל קשר למיתוס הנוראי ששחור מרזה. הכל תלוי בגזרה ובשילוב! לא בצבע!


ונקודה אחרונה לסיום הפוסט העצבני... אם לבן זה משמין, למה מרבית בנות העולם לובשות לבן ביום חתונתן? הכיצד לבן לכלה זה בסדר ולא משמין, אבל בגדים לבנים ליום-יום זה משמין? או שבעצם כל הכלות נראות הרבה יותר שמנות...

אז שימו לב, אל תתנו לכתבות לא מקצועיות להטעות אתכן ולגרום לכן ללבוש רק משהו אחד מסוים. נסו, בדקו, התייעצו רק עם אנשי מקצוע בעלי הידע הרלוונטי, ותעזו להפעיל את הראש ולחשוב האם הטיפ שקיבלתם הוא הנכון...