מוסקינו לשמנות!

מה עוד לא נאמר ונכתב על שבוע האופנה הישראלי ועל תצוגת האופנה של מוסקינו שפיזרה פה הכי הרבה גלאם בשנה האחרונה??? ובכן, גם אני החלטתי לכתוב על העניין אבל דווקא מנקודת מבטי, זו שמחפשת פתרונות אופנתיים גם במידה 48... אז בתעשיית האופנה, כמו בתעשיית האופנה, ידוע שהעתקות ו"שאיבת השראות" ממעצבים הם בעצם "העיצוב החדש". לא פעם אנחנו רואים מספר רב של מעצבי אופנה המציגים קולקציות די זהות אחת לשניה, כאשר כל אחד מהם מתהדר בטייטל של "הפרשנות האישית שלי של הטרנד". אז אני מקווה שהקיץ הזה המעצבים הישראלים יפרשו את הטרנדים לפחות כמו בית האופנה מוסקינו, כי הוא הציג לוקים מושלמים שיכולים לעטר גם גוף עסיסי במיוחד.
אז על מה אני מדברת?
התצוגה המרהיבה של מוסקינו, בנוכחות אחד מהמעצבים הראשיים של בית האופנה- ביל שפירו, נפתחה במגמת השחור- לבן, אחד הטרנדים הבולטים שיככבו בקיץ 2013. בתמונה ניתן לראות דגם מושלם (!!!) שאם יתפר היטב יהלום בהחלט גוף נשי עטור קימורים! מיקומי הכיסים, הגזרה, המחשוף, הכל כל כך מדוייק, נכון ומחמיא כמו שרק במוסקינו יודעים! דגם מוצלח ביותר!

מעצבים יקרים, קחו השראה- אני ממש אשמח לרכוש מכם דגם בסגנון!
 דגם נוסף שיכול להלום היטב את גופי ומלתחתי הוא הטוטאל לוק של מוסקינו. כידוע, טריק הטוטאל לוק של צבע אחיד מכף רגל ועד ראש גורם לאשלייה של מראה צר וארוך יותר- בהחלט הולם ומחמיא לכל אישה! אז מעצבים יקרים, שימו לב לז'קט המושלם ולגזרה התחתונה של הרגליים. שלמות שלמות שלמות!!!

כזה ז'קט אני רוצה!!! זאת אומרת, חייבת!
 ועוד השראה ניתן לקבל מהאוברול המדליק והוורדרד הזה. תדמיינו רגע רק את החלק העליון כחולצה- נהדר!!! חיתוכי הכתפיים, השרוולים, הצווארון, חיתוך הכפתורים- פשוט השראה נהדרת לחולצה שתיחטף מהמדפים כמו לחם! שלא תגידו שלא אמרתי!

תתעלמו מהעובדה שזה אוברול ותתייחסו רק לחלק העליון.
לסיכום, נכון שמוסקינו לא מעצבים בגדים לעסיסיות, אבל הדגמים שלהם גאוניים, ולכן כן הייתי שמחה לראות בקולקציית קיץ 2013 של מעצבים ישראליים שעובדים עם נשים במידות 42+, שהם שאבו השראה מהמקום הנכון, ובמקרה הזה, ממוסקינו! ותודה לשבוע האופנה שהפניק אותנו בקצת גלאם, מחכה כבר לשבוע האופנה הבא!