DIVA'S NIGHT by GALA'STYLE פוסט ראשון

בתחילת השבוע צוין 'יום ללא דיאטה' הבינלאומי ואנחנו החלטנו לחגוג אותו בערב דיוות. אתם כבר מכירים אותי, אני לא מטיפה לרזון ואני לא מטיפה להשמנה, אני מטיפה לקבלה עצמית. אני מאמינה שכל אישה באשר היא צריכה לקבל את עצמה, לאהוב את עצמה ולפרגן לעצמה, וזו גם האג'נדה של העסק שלי. לכן מה יותר סימבולי מאשר ערב דיוות ב'יום ללא דיאטה'?

אז אחרי חודשים של תכנונים, עבודה קשה, המון צחוקים המון בכי וגם לא מעט צווחות, הגענו ביום ראשון האחרון לרגע הגדול. זה אחד הפרויקטים הכי גדולים שעשיתי וגויסו למענו כל כך הרבה אנשים מדהימים ומוצלחים שעמלו ימים על גבי לילות. החלטתי להקדיש את השבוע ולהעלות מדי יום פוסט חדש עם פרטים מאחורי הקלעים, הבחירות, האנשים והתהליך. 
אז קדימה מתחילים!

בפוסט הדיוות הראשון אני רוצה לספר לכן על אישה מדהימה שזכיתי להכיר קצת יותר לעומק. הנתינה שלה, הנכונות שלה והאהבה האין סופית שלה פשוט הפילו אותי מהרגליים. היא כבשה לי את הלב בסערה! חברים וחברות, הכירו בבקשה את טלי עזריה- סטייליסטית ואמנית בפרחים!
את טלי הכרתי לפני כשנה כשהשתתפתי בסדנת פרחים שלה. גם אז היא הייתה מהממת, אבל רק עכשיו אני מבינה עד כמה! אל טלי פניתי לפני כחודש וסיפרתי לה על האירוע. עוד לפני שסיימתי להסביר בכלל על מה מדובר היא כבר הודיעה שהיא אחראית על זרי הפרחים למקום, כובעים מפרחים, תיקים מפרחים ואפילו שמלה מפרחים!!!
הייתי המומה. אנשים בדרך כלל שואלים קודם כל מה יוצא להם מזה. וטלי? היא אפילו לא נתנה לי לסיים משפט וישר שלפה את רשימת המטלות שלה בלי להניד עפעף ובלי לחשוב פעמיים! תודו שזה נדיר!!!

עם טלי המהממת!!!

ברגע אחד התמכרתי אליה. היא העבירה לי רשימה של מה שהיא עושה, שלחה מראש מה היא צריכה, ורק מדי פעם הרימה טלפון לעדכן אותי שלא אדאג- היא עובדת על זה. כמה מקצועיות, כמה התחשבות, כמה הבנה- מדהים!!! כל עצמאי יודע שלפעמים אנשים יכולים לשגע אותך על כל פיפס, לנג'ס בלי סוף ולחפור לך בראש מנהרות שלא היו מביישות את עזה. אבל לא טלי! היא לקחה פיקוד, התחייבה, יצרה בשקט מדהים והופיעה ביום האירוע עם שלל זרים שהפילו אותנו מהרגליים.

כובע מספר 1; כמה כישרון!!! הכי קוטור!

היא העלתה זר ראשון בגוונים של ורוד וירוק שעומד בגאווה בתוך אגרטל גבוה דמוי כוס מרטיני סקסית. היא העלתה זר נוסף מהמם כמו הראשון. פתאום היא הופיעה עם קרטון ארוך וחיוך קטן. ואני, סקרנית, אצתי רצתי להציץ ועוד שנייה התעלפתי; גיליתי בקרטון שלל אוצרות מהממים. תיק משגע מפרחים אדומים שלא היה מבייש כל בית אופנה, תיק לכלה מפרחים לבנים שגרם לרטט קל אצל י', כובע חוטי ברזל שזור בפרחים, כובע אדום ושחור ואפילו מניפה מהממת!
בזמן שאנחנו התמוגגנו מהאקססוריז המהממים, טלי נעלמה וחזרה עם ארגז גדול, ממנו שלפה בחינניות את השוס של האירוע- שמלת ערב מדהימה עשוייה כולה פרחים!

כובע מספר 2; בא לי ללכת ככה כל יום!!!

מה אני אגיד לכם? בזמן שכולנו צווחנו והיינו בטרפת בזמן הארגונים, לא שמענו ציוץ מטלי שעבדה בלי סוף כדי שכל פרח וכל עלה יעמדו כראוי במקומם. כמה עדינות, כמה רוגע, כמה שלווה, כמה מקצועית, ואלוהים כמה כשרון!!!!

היא פשוט אלוהית האישה הזו!!! 

אז לכל הכלות שמתחתנות בקרוב- שימו לב; לכל מי שרוצה להרגיש מהממת ומיוחדת באמת, טלי היא הראש היצירתי שאתן צריכות. דמיינו את עצמכן צועדות לחופה עם שכמייה מהממת מפרחים, קלאץ' היסטרי או מניפה שתמנע מכן לנזול בחמסינים. היא מעצבת מדהים אירועים, סידורים ואפילו מכוניות! היא מהממת, מקצועית ומדהימה- אתן בטוח תתאהבו בה- מבטיחה. מזמן לא נתקלתי באשת מקצוע כה אחראית, אמינה ושנותנת מעל ומעבר מטוב ליבה בלי להתחשבן או לעשות פרצופים. אני מאוד נהנתי לעבוד איתה, ואין לי ספק שעוד נעבוד רבות ביחד. מסירה בפניה את הכובע- היא מלכה אמיתית!!!

מראה לי את ההפתעות שהכינה לאירוע

אז טלי, תודה תודה תודה!!! ערב הדיוות שלנו לא היה מושלם ללא הכשרון העצום שלך!!! 

מוזמנות להיכנס לאתר המהמם שלה, להתרשם מיצירות האמנות שלה ואפילו להפניק את עצמכן בסדנה מיוחדת; http://www.taliflowers.co.il

אז תשטפו את העיניים בעוד יצירות מהממות;

מיכל שם טוב המהממת מדגמנת שמלה של SAY ומניפה שכל כלה הייתה רוצה...

 יעל רגב בשמלת כלה מסטודיו SAY ותיק מהמם של טלי



מודדת לראשונה את השמלת פרחים המהממת שטלי הכינה במיוחד לאירוע