30 שמלות, ים חזיות, 9 זוגות נעליים ופיק בירכיים היסטרי!

מזה מספר חודשים שלקחתי פסק זמן. ממה? מהפקות גדולות, מגזינים, תעשייה. בעבר, היה לי חשוב לשגר לפחות פעם בחודש הפקת אופנה, היום- כבר לא. החיכוך בתעשייה עשה לי הרבה פעמים לא טוב, ומי שמכיר אותי מכיר גם את המנטרה שלי- שאם לא טוב לי- אני לא שם. אז ההפקות פחתו, וכיום אני מתעסקת בעיקר בפינה הקטנה שלי, הן בסדנאות סטיילינג, הן בסטיילינג האישי והן בקטלוגים. משהו השתחרר לא מזמן, והפסקתי לרדוף. בחרתי את הקונכייה הקטנה והנוחה עבורי, שתכיר לי אנשים מקסימים ותגרום לי לחייך כל בוקר כשאני קמה לעבודה. את האידיליה המתמשכת של חיי ניפץ צלצול טלפון אחד. "היי גאלה זו א' מבל, נזכרתי שאת מתמחה במידות גדולות ורציתי לדעת אם יש מצב שאת מצלמת לי שער עם עירית קפלן". בן אדם צמא אתגרים שכמוני לא יכול להגיד לא למשמע מצוקה, והחלטתי ללכת על זה. ניתוק השיחה, הופ טלפון לעירית ו-ווייז מיר! ברור שגם פה טמונה שגעת! היא לא ממש מרוצה מכל העניין. מסתבר שכבר צולם שער אחד, והם פשוט לא אוהבים אותו כמו שעירית אוהבת. איך שוב הפלתי את עצמי בין הכסאות? הרגעתי, ליטפתי והבטחתי להיות סופר מתחשבת (גם אם לחלקכם זה נשמע הזוי- אני יכולה להיות עדינה שברירית ומתחשבת :)). יום הצילומים הגיע, בייסיקלי- אני לא מכירה אף אחד, מגיעה לסט עם פיק בירכיים כי גם אף אחד לא ידע להסביר בטלפון מה רוצים ואיך התמונה צריכה להיראות, ואני, אשת אלתורים וכיבויי שרפות מנוסה, העמסתי את האוטו בשלושים שמלות, ים חזיות, 9 זוגות נעליים והר אקססוריז, ויצאתי למשימה! נכנסתי לסטודיו והיכרתי את האישה הכי מעלפת ביקום- עירית קפלן. כמה צניעות, רכות, נשיות ונחמדות באישה אחת! נשמע לכם מוזר שאני בשוק? טוב נו, לא יצא לכם כנראה לעבוד עם הידוענים שהייתי צריכה להתמודד איתם... אז אכן חיכתה לי הפתעה נעימה.

מהממת וסופר מקצועית. עירית קפלן מתקתקת אותה!

כמובן שחיכינו לכל המאחרים (אהה הלו??? תעשייה יקרה- לא שמעתם שזמן זה כסף? אולי תגיעו בזמן?). עד שכולם יגיעו החלטנו לשנס מותניים ולהתחיל במדידות. אני הצגתי שמלות של מעצבים שונים, אבל לעירית היה עניין בדבר אחד בלבד; שמלת פאייטים היסטרית בצבע סגול. מי אמר שער סילבסטר ולא קיבל? מדדנו ומרוב שאהבנו גברת קפלן נשארה עימה ונשלחה למחלקת איפור שיער להמשך התגנדרות. לפתע הגיעה העורכת הגרפית ודפקה לנו מבט של WTF??? אחרי דין ודברים הפאייטים ירדו ושמלה שחורה קלאסית עם חיתוך אורך לבן הולבשה. השמלה המעלפת הזו הפילה את כולם, ורק אני הזכרתי בשקט ש"הטלתם וטו על צבע שחור, לא?". מסתבר שלא. וכך עם עגיל שנכנס לחור, טבעת שיורדת, לק שמוחלף והרבה אודם אדום, צלחנו את המשימה! טוב נו, כמעט. עם כל השגעות מסתבר שיש לנו בדיוק 15 דקות לצילום עד שעירית הולכת, אז הפלאשים הזדקפו, כל הביקורתיות נעלמו, והגברת שיחקה אותה ופירגנה לנו תמונה מהממת! לסיכום, הייתה חוויה (כרגיל) ושמחתי להכיר גם כמה אנשים מהממים בתעשייה :).
אז בין יצירת השער לטיפול הפסיכולוגי שמחייב הביזנס שואו, הספקתי גם לכתוב לחבר'ס כתבת טיפים, אז לכל מי שלא קרא/ ראה/ שינן, מצרפת לכם אותה כאן;

טיפים לנשים עסיסיות;
1. צרי קווי חיתוך לאורך שיעניקו לך מראה צר וארוך יותר בעזרת ז'קטים, עליוניות, צעיפים או טקסטורות בבגד. אם את בוחרת בעליונית, הקפידי שהיא תהיה מונחת היטב על גופך על מנת שלא תרחיב אותך.
2. ביחרי חזייה מושלמת שתומכת, אוספת ומחזיקה את החזה שלך במקום. הקפידי שהחזה (ולא חשוב עד כמה הוא גדול) לא "יישב" על הבטן, וכך תראי צרה ורזה יותר.
3. העדיפי פריטי לבוש שעוטפים את הגוף- לא צמודים מדי, ולא רחבים מדי. בגדים רחבים עלולים לגרום לך להראות הרבה יותר רחבה.
4. העדיפי גזרת מכנסיים ישרה או מתרחבת מעט. גזרה שכזו תעטוף את היריכיים ותרד ישר או מעט החוצה לאורך הרגליים. מכנסי סקיני או מכנסיים שגזרתן נכנסת מעט לכיוון הברך תעניק לרגלייך מראה צר, אך באופן אוטומטי תיצור לך אגן רחב.
5. הוסיפי צבעים למלתחתך. גם אם את אישה של שחור, שלבי נקודות צבע בהופעתך. למשל; מתחת לחולצה שחורה בעלת מחשוף V, הוסיפי גופיית ספגטי פשוטה בצבע (אדום למשל), למראה מלא חיים, רענן ומשודרג.
6. הקפידי שתיפור קו הכתף (התיפור של השרוול) יישב בדיוק בסוף הכתף ולא יצא ממנה (יישב על הזרוע) על מנת למנוע מראה של כתפיים שמוטות. מראה שכזה עלול ליצור תדמית לא מחמיאה ואף ליצור מראה של גוף רחב יותר.
7. הקפידי למשוך את תשומת הלב למקומות שאת אוהבת בגוף. משיכת תשומת לב תעשה בעזרת ניגודי צבעים או טקסטורות. כך שאם אינך אוהבת את החגורה המרכזית של גופך (בטן, אגן או ישבן), הימנעי מחגורות או בדים עם הדפסים גדולים באזור זה, והעדיפי למשוך את תשומת הלב לאיזור המחשוף או לרגליים.
8. נשים רבות סובלות מצוואר קצר או רחב. על מנת להעניק אשלייה של צוואר צר וארך הקפידי ללבוש מחשופים פתוחים ורחבים יותר. אם את מחובבות הגולף או הצווארון הסיני, הקפידי לשלבם עם שרשרת ארוכה או צעיף שיצרו אשלייה של מחשוף עמוק.
9. בשביל להראות צרה או ארוכה יותר הקפידי ללבוש מכנסיים ארוכים שמכסים מעט את הנעל או מכנסיים שאינם עוברים את קו הברכיים. גזרת 7/8 מאוד מקצרת ומרחיבה את המראה.
10. לטשטוש הבטן, ודאי שהחולצה שלך יורדת בקו ישר מהחזה (ואינה נכנסת מתחת לחזה), וכמו כן שהיא מסתיימת בצורה ישרה או מתרחבת (אינה עוטפת את הבטן מלמטה). דמייני נשים בהיריון שעוטפות את הבטן בעזרת חולצה צמודה כדי להבליטה. כניסה מתחת לחזה וכניסה לכיוון המפשעה יבליטו את בטנך.
11. מומלץ לבחור במכנסיים שאינם נמוכים מדי. גזרה נמוכה באופן אוטומטי מבליטה עודפי עור ושומן בצידי המותן והאגן. גזרה גבוהה תעשה בדיוק את אותו האפקט של התחתון הגבוה, תאסוף ותחליק את קימורייך. אם החלטת לבחור מכנסיים בגזרה נמוכה, הקפידי שהחולצה שלך ארוכה ומכסה את קו חגורת המכנסיים.
12. הקפידי ללבוש את מידתך! ישנה נטייה לבחור מידה גדולה יותר כדי להסתיר. הבעיה במידה גדולה יותר שהיא יוצרת מראה רחב ובמקום להסתיר היא מבליטה.

איחוליי שנה מלאת גלאם,
אני :)