לאהוב את עצמך. להעיז. לשדרג.

לא פעם אנחנו מביטות בנשים ומתמוגגות מהמראה המחמיא והאופנתי שלהן. בין לבין גם חולפת בראשנו המחשבה ״הלוואי וגם אני הייתי יכולה להתלבש כך״. ובכן ליידיז, אתן יכולות!!! אם שרדתן את רוטינת הלבוש שכללה ג׳ינס וטריקו, אתן תשרודנה כל דבר. ולא, לא צריך זמן, צריך רק לדעת מה לעשות, כי כשיודעים מה לעשות- זה לוקח בדיוק דקה!
לרגל חג האהבה, אני שמחה לפרגן לך 4 טיפים פשוטים וקלילים לשדרוג המראה שלך, אז בואי נתחיל: להוסיף את הטאצ׳ האישי שלך למראה היומיומי שלך!

1. העזי: אל תפסלי תכשיטים רק בגלל שטרם ענדת אותם או בגלל שהם ״פשוט לא את״. הרשי לעצמך להתנסות בדברים חדשים וזכרי שאם שרשרת מסויימת לא התאימה לך לפני חמש שנים, אולי עכשיו היא תתאים (גם כי קצת השתנת וגם כי אולי תשלבי עם בגד אחר או החלפת במקרה את צבע שיערך וכו׳).

מעצבת התכשיטים עידית שטרן


2. היי יצירתית: נמאס לך לחרוש נון-סטופ על זוג הנעליים האהוב עלייך? ביחרי זוג עגילי קליפס שטמונים לך בתיבת התכשיטים בארון, וקשטי את הנעליים. זה זול, זה חסכוני וזה מלא שיק אישי ברגע!

3. שחקי חכם: השתמשי באקססוריז כדי למשוך תשומת לב לאזורים שאת אוהבת בגופך, למשל עינדי עגילי ספיר כדי להדגיש את עינייך הכחולות או הדקי חגורה כדי להשוויץ במותן הצרה שלך.

4. תרגיעי: אין דבר נוראי יותר מלראות אישה שהעמיסה על עצמה את כלללללל הטרנדים האפשריים שיש בעולם. שילוב של תיק ענק, שרשרת גדולה ומנצנצת, חגורה בולטת ונעליים בגוון קונטרסטי- זה מתכון מנצח לאסון (ולגרימת מיגרנה לסובבים אותך). הקפידי לשלב במראה שלך פריט אחד או מקסימום שני פריטים דומיננטיים.

התחילי ביישום 4 הטיפים הנ״ל, והעזי כל יום קצת יותר. עם המחמאות שתקטפי, את לא תפסיקי להעז!!!
חג אהבה שמח ליידי!!!