איך להתלבש בצורה מחמיאה? כתבת סטיילינג אישי

בעיתונים השונים כותבים לנו שאנחנו ממש חייבות את החולצה X ושהגזרה של מכנסיי Y הם הכי הכי- ואת לא אופנתית אם את לא מתהדרת בהם. אבל בואו נודה באמת- אין תבניות! נכון שיש טרנדים, אבל לא כל אחת יכולה ללבוש אותם. אז איך אני יודעת מה יחמיא לי ומה לא? האם באמת יש לי ישבן ענק כמו של קים קרדשיאן או כתפיים של שחיינית או בעצם רגליים ארוכות? ואם כן- אז מה ללבוש?

הסטייליסטית גאלה רחמילביץ' עושה לכן קצת סדר בארון וחושפת את הטריק שיעזור לך לגלות מה מבנה גופך, ומה יתאים לך...


גלי את הפרופורציה האמיתית;


מצרכים:


מראה


חבל או של דק וארוך


אופן ההכנה:


עמדי זקוף מול המראה והניחי את החבל בקצה הכתף. ביחני האם החבל נוגע באגן או ביריכיים;


אם האגן לא מגיע עד לחבל- יש לך כתפיים רחבות ואגן צר


אם האגן מגיע בדיוק עד לחבל- את פרופורציונלית


אם האגן עובר את החבל- יש לך כתפים צרות ואגן רחב


וכנ"ל לגבי היריכיים


אז אחרי שאת יודעת עם מה את מתמודדת, להלן הדרכים הנבחרות ליצירת מראה פרופורציונאלי ומושלם;


הבעיה: כתפיים רחבות


המטרה: היצרות הכתפיים


הפתרון: ביחרי חולצות וז'קטים עם קו תיפור כתפיים שאינו עובר את קו סיום הכתפיים (עדיף שיהיה כמה שיותר פנימה- לכיוון הצוואר). התהדרי בשרשראות/ צעיפים/ כתפיות חזייה מבצבצות או כל קו חיתוך אורכי שיעניק לכתפיים אשלייה של מראה צר יותר. כמו כן, העדיפי בגד שאינו צמוד באזור הבטן התחתונה והאגן, אלא יותר רפי או מנופח (גזרת A/ חצאית בלון וכו') על מנת ליצור באלאנס בין הכתפיים לאגן


הבעיה: אגן רחב ו/או ישבן גדול


המטרה: טשטוש רוחב האגן והקטנת מראה הישבן


הפתרון: העדיפי חולצות עם מחשופי סירה (מחשוף רוחבי מצד לצד), כריות כתפיים או תיפורי כתפיים עם כיווצים. כמו כן העדיפי חולצות לא צמודות שמגיעות באורכן עד לאמצע הישבן. מכנסיים בגזרה ישרה יחמיאו (אך עליהן להיות צמודות בחלק העליון- באזור האגן). הימנעי מגזרת סקיני שתעטוף ותדגיש דווקא את האזור הרגיש ביותר...


הבעיה: יריכיים


המטרה: העלמתן...


הפתרון: העדיפי מכנסיים מתרחבים שיטשטשו את כל האזור. הימנעי מכיסים גדולים או תיפורים דומיננטיים בצידי המכנסיים. אם את אוהבת סקיני- שלבי אותו עם חולצה ארוכה בגזרת A שתסתיים באמצע הירך.


הבעיה: בטן עודפת


המטרה: קוביות וריבועים (לא של שוקולד J)


הפתרון: הקפידי לבחור חולצות שעוטפות את הגוף ברכות בצדדים אך שיורדות ישר מהחזה לכיוון הבטן ומהבטן לכיוון מטה. חולצה שנכנסת מתחת לחזה או נכנסת לכיוון המפשעה- תדגיש את הבטן. מומלץ להיעזר במכנסיים בגזרה גבוהה שתחזיק את כל העניינים. גזרות אימפייר נהדרות, אבל הכי חשוב להימנע מחולצות עם הדפס אחד על הבטן או אבזם שממוקם בדיוק במרכז הבטן- לא מחמיא, לא מועיל ולא מטשטש. חולצות הבלוזון למיניהם יטשטשו את העניין וגם גזרות ה-A יכולות להחמיא לך.


הבעיה: חזה גדול


המטרה: ליצור אשליה של קטן יותר בלי סכין מנתחים


הפתרון: מחשופים גדולים ועמוקים, כפתורים לאורך במרכז החזה, V, שרשרת שחותכת, כיווצים לאורך וכו'. הימנעי ממחשופים גבוהים, צווארונים סגורים וגולפים למיניהם. הקפידי שהחולצה תרד ישר מהחזה ולא תעטוף אותו (הימנעי מחגורה מתחת לחזה). כמו כן הימנעי מחולצה שמחולקת לשני חלקים- אזור החזה ומעלה בצבע אחד ומהחזה ומטה צבע אחר; חולצה שכזו תדגיש ותעצים עוד יותר את החזה.


הבעיה: חזה קטן


המטרה: הגדלה טבעית


הפתרון: ראשית חזייה טובה עושה את כל ההבדל. את יכולה להתפנק עם חגורה מתחת לחזה או חולצה שעוטפת את החזה (בתנאי שאין לך עודפי בטן...). מחשופים גבוהים יטיבו עם המרפסת שלך וחולצות חלקות יגדילו אותו.


הבעיה: רגליים קצרות


המטרה: להעניק לגוף אשלייה של אורך


הפתרון: הימנעי ממכנסי 7/8 או כל בגד המסתיים בין קו הבירכיים לפיקת הקרסול. העדיפי אורכים עד לקו הברכיים או מקסי שמכסה מעט את הנעל. התפנקי עם נעלי עקב- זה תמיד מוסיף. הימנעי מטוניקות והעדיפי חולצות קצרות יותר. אם את יכולה להרשות לעצמך- הכניסי חולצה למכנסיים בגזרה גבוהה והימנעי מחגורה עבה. שמלה בגוון או הדפס אחיד יעשו לך נהדר וכמובן גם מכנסיים וחולצה מאותה משפחת צבעים יעניקו לך מראה ארוך יותר.


הבעיה: רגליים ארוכות


המטרה: תביני שאין לך בעיה


הפתרון: את יכולה להתפנק עם הכל; ללבוש 7/8 עם טוניקה ונעל שטוחה, מכנסי מקסי או מיני- רק יוסיפו לך. את יכולה גם ליהנות משמלות 3/4 והמון חיתוכי צבעים לרוחב.


פורסם לראשונה באתר הבית http://www.galastyle.co.il