מי לבש מה ולמה? ולמי זה דווקא הצליח?

בסופ"ש האחרון התקיים יריד האופנה DRESS CODE המסורתי (השלישי במספר). מטרת היריד לקדם ולעודד את תעשיית האופנה הישראלית. לערב ההשקה שהתקיים בחמישי בערב הגיעו כל המי ומי וגם כל מי שרוצים להיות שווים כמו המי ומי. הם עטו על עצמם את מיטב מחלצותיהם והרגישו מיליון דולר. לחלק זה הצליח ולחלק ממש לא. אז מי לבש מה?

אינה ברובר החליטה לקחת סט לנז'רי ישן, לחבר את התחרה מבייבידול השחור לגופיה הלבנה, לשלב גרביוני אללה יוסטור ולהופיע כאילו "הכי לא התאמצתי". התוצאה: חמודה, תתקלחי! תשרפי את הבגדים האלה וקחי סטייליסט. וכן, לאירוע אופנה תגיעי עם שיער מסודר- כי הבלאגן הזה לא עובד!

ג'ודי שלום ניר מוזס היא אישה חזקה ולא רק אשת איש. היא החליטה ללכת על טרנד הריהאנה (חולצה שקופה אבל בניגוד לר' היא שילבה גם חזייה). יקירתי, בגילך ומעמדתך זה לא הולם! הלוק נהדר לבחורה בת 30. התאמצי פחות, שלבי חולצות הולמות ותיכבשי אותנו.

מיקי ממן זרקה על עצמה אוברול פרחוני, תיק באלכנוס ואודם מדליק ויצרה לוק קליל, אופנתי והולם. מיקי מוכיחה כי לא צריך לחשוף הכל בשביל להראות מהמם. מעולם לא אהבתי ג'ינג'יות כמו עכשיו! U GO GIRL!

עמית מכטינגר- מה נסגר איתך???? וכל מילה נוספת מיותרת!

כנראה שזה לא היה הלילה הטוב של העמיתיות כי גם עמית פרקש הגיעה בלוק שהיה עדיף להשאיר בבית. הג'ינס שנשלף מהבוידעם ומדגיש את כל מה שלא צריך, פלאס מקצר את הרגליים. מי מגיע לאירוע עם ג'ינס???? רק בארץ חושבים שזה יכול לעבוד. בחייאת- שימי מוכנוס/חצאית/שמלה/משהו?!!! ואת החולצה- תני לג'ודי.

קרן שחם פתחה מגזין, חיפשה את הטרנדים המאאאאגניבים והעמיסה העמיסה העמיסה. מכנסיים שלא מדגישים שום דבר טוב, חולצה שמסתירה את כל היתרונות ואקססוריז שלא קשורים לכלום. רצתה לצאת קולית ויצאה צנונית...

מיס שי לי שינדלר דפקה הופעה. קצת בלאגן, קצת עמוס, קצת לא מובן מה התפוצץ פה, אבל לפחות בנאליות עד כדי בחילה- לא נראתה פה. מגיע לה חיוך רק בשביל המאמץ.
הפתעת הערב היא ללא ספק מרינה קאבישר שהתייצבה בלוק מכובד, אופנתי והולם והראתה לכולם איך דופקים הופעה בבלאק. שימו לב שהיא גם לא הזניחה את האיפור או השיער שחתמו לוק נהדר וראוי.

צילום: אסף לב