גאלה מגלה; 3 דברים ביום. והיום- פוסט שני לשבוע אופנה במידה 42+

בהמשך ישיר לפוסט מאתמול, החלטתי להפוך את השבוע הנוכחי בבלוג לשבוע אופנה במידה 42+, ופשוט להקל עליכן להתמצא בעומס חנויות ורשתות הבגדים. גם בפוסט זה, בדיוק כמו בפוסט אתמול, בחרתי לקשקש על 3 חברות אופנה שנמצאות בפריסה ברחבי הארץ, כך שכל שנותר לך זה רק לברר על הסניף הקרוב לביתך.

היום נעסוק ב-3 רשתות שקצת הפתיע אותי לגלות שהרבה לקוחות שלי בסטיילינג האישי לא מכירות, או לא נכנסות אליהן כיוון שהן לא מודעות לעובדה שיש להם טווח מידות רחב (מי אמר קמפיינים מחורבנים עם דוגמניות כחושות וצנומות במקום פנייה ישירה וברורה לקהל הלקוחות האמיתי- נשים מעל מידה 38- ולא קיבל?). בכל מקרה, כדאי מאוד לקפוץ, למדוד ולנסות שילובים חדשים, גזרות חדשות וצבעים חדשים.

מאוד חשוב: קחי בחשבון שבכל סניף יש דגמים שהם אותו דבר ויש דגמים שאין בסניפים אחרים. ברשתות, מנסים הקניינים להתאים את הסגנון לאוכלוסייה באזור, לכן בסניף רשת בכפר סבא תמצאי מגוון בגדים אחרים מהסניף בתל אביב או בראשון לציון. נוסעת לטייל בעיר אחרת? קפצי לסניף של הרשת האהובה עלייך ותציצי על הדגמים שנמכרים שם.

1. TAG WOMAN ברשת H&O
כל אישה והסגנון שלה, אבל חשוב שתדעי שגם ברשת אייץ' אנד או יש היצע לא קטן. אז נכון שלא מדובר ברשת הכי אופנתית ונכון שלפעמים הסניפים נראים כמו בלאגן אחד גדול, אבל מניסיון, יש בטאג וומן בסניפי H&O אחלה יציאות. רכשתי שם לא מעט טוניקות ושמלות לים במחירים מגוחכים. שווה לבקר מדי פעם. ותזכרי תמיד, בכל חנות; לפעמיםתמצאי מלא בגדים ולפעמים לא תמצאי כלום. אל תתייאשי!   


2. הוניגמן
כן כן, רשת האופנה עם קטלוג הרזון המחריד היא בעצם רשת נהדרת לנשים בטווח מידות עד 46. אני אמנם מעמיסה שם בדר"כ בעיקר אקססוריז, ומדי פעם דגמים שהם אוברסייז שעולים עליי, אבל אמא שלי (שכבר הספקת לקרוא עליה בפוסט הקודם), קונה שם לא מעט; החל מג'ינסים ומכנסיים ועד חולצות נהדרות להחלפה ליום-יום, למשרד. הקולקציות שלהן אופנתיות, צעירות ומגוונות. קפצי לבקר!
 


3. גולברי
רשת אופנה שהדעה שלך עלייך תלויה בעיר שאת גרה בה.מה זאת אומרת? בתור תל אביבית, אני מבקרת בסניפים בגן העיר ובעזריאלי. אם אני יוצאת משם עם פריט או שניים- זה נס. מנגד, כל פעם שאני בכפר סבא, אני מעמיסה קנייה רצינית. איך ולמה? כי כאמור בכל עיר יש דגמים אחרים שמותאמים לקהל,לפי חלוקה שמבצעת הרשת (וזו תמיד הערכה גסה), לכן, אם נתקלת בגולברי ולא מצאת כלום בחנות- סעי לעיר אחרת! בחיי, לא תאמיני איזה הבדל!!! יש להם פריטי בייסיק אחלה וגם חולצות ושמלות מדליקות לרוב. שווה להתאמץ :)