גאלה מגלה: 3 דברים ביום, והיום: קוקילידות!!!

בעוד 22 ימים בדיוק אני אהיה שנתיים דודה. ז"א שפיצקיות שלי (כן כן, שלי- כי אנחנו עובדים על תכנית העלמת ההורים ושאני אקבל אותן רישמית) יהיו בנות שנתיים. אני מניחה שזה לא מרגש אתכם כמו שזה מרגש אותי, אבל לכבוד המאורע החגיגי שמתקרב בצעדי ענק, פלאס ראש השנה וחגיגות החגים, החלטתי להקדיש פוסט אחד לבגדי ליידיז קטנות.
האמת, אם יש טרנד שאני ש-ו-נ-א-ת זה הטרנד שאמהות וילדות מתלבשות אותו הדבר. גוואעלד!!! מה קרה לבגדי הילדים המתוקים מפעם? מדוע אישה בוגרת וילדה קטנטנה ותמימה צריכות להיראות אותו הדבר? ואעיז לומר שאישה שילדה בת ועושה ממנה 'מינימי' שלה באופן כרוני (ולא כקטע מצחיק וחד פעמי), היא אמא מזעזעת בעייני.
ילדות צריכות להתלבש כמו ילדות; בפרחים, נקודות, הדפסים, צבעים וכו'. הן לא צריכות ללבוש ג'ינס עם קרעים וטי שירט חלקה כמו של הגדולות. הן צריכות להיות ילדות, קטנות, רכות, תמימות וצבעוניות. זה התפקיד שלהן. להתלבש כמו הגדולות- יהיה להן מספיק זמן. לצערי, גם בחנויות, קשה מאוד למצוא עיצובים מתוקים של ילדות. הכל בגזרות, צבעים ושילובים של 'גדולות'... לשמחתי בין לבין יש יציאות מדליקות ומתוקות (שאני חושקת לעצמי ומתמרמרת שאני כבר מזמן לא בת שנתיים). בסוף מצאתי כמה פיסים חמדמדים. לא התעלפתי מאף אחד מהם, אבל בואו נודה באמת, זה מהמם לגן.

קיווי בייבי. צילום יחצ


H&O צילום יח"צ

אושקוש ל-H&O צילום יחצ

פוקס בייבי. צילום יח"צ

קדס בייבי. צילום יחצ

על הדגם הזה התעלפתי. זה מתיקות!! של אתר  GIFTED