עיתונאית צמרת או עיתונאית צנרת 1

אל מיצג האקססוריז של דניאלה להבי דידו מיטב אנשי האופנה.להבי הציגה את קולקציית קיץ 2010 של תיקיה ונעליה. הקו הקבוע עדיין עומד איתן מול הטרנדים של העונה, ולצערי גם העונה לא פגשנו חידוש מרענן מצידה. כמובטח הצצה ראשונה ובלעדית אל מחלצותיהם של אנשי התעשייה- אלו שהשקיעו ואלו שזילזלו. אז מי קיבל ארבעה סטנדים ומי יאלץ להסתפק באחד- וגם זה בזכות העובדה שאני במצב רוח מפרגן היום?

שלושת המוסקטריות- עיתונאיות הצמרת;

רונית מטיאס, גלובס ועוד
שנאמר מלכת האם של האירועים. מתייצבת תמיד בלוק מתוקתק ומטופח.
הפריזורה נאה, המקיאג' מחמיא והג'ינס מעניק משב רוח רענן וצעיר ללוק
שיכל בקלות רבה להשתבש. ואגב רונית, כשתסיימי עם הצ'נטה ההורסת- תחלקי עימי :)


מירב קאופמן, מגזין את ובלוגרית אופנה
גיברת קאופמן יודעת לעשות שיק משוק.
שמלת היד שנייה עושה טוב לסקין הבהיר שמשתלב נהדר עם הליפס האדומות וגוון הפריזורה. הזנב פוני המרושל התהדר בקשת אופנתית והשוז ההורסות יוצרים ביחד חוויה מרנינה ושיקית. היינו מוותרים על הגרביונזים. וכמובן, בל נשכח את המושקוף 'דיור' וינטאג' ההורס. מראה מתוקתק ולא מתאמץ. אהבתי!

ענבל רביב, מעצבת אופנה
אומרים ששמלה קטנה ושחורה תמיד עובדת. אז זהו- שלא! אבל בטיים הנוכחי השמלמלה שיחקה אותה ביג טיים. הגזרה המושלמת עם כתפורי הזהב והצווארון המחמיא בשילוב גרביונזים הורסים, נעלי כלולות לבנות ומושקוף לדיסטנס יצרו שיק שיק שיק והרבה סטייל. שירבוט הפרס והטאטו
המשלים יוצרים חותם מרשים באירוע בוקר מאומץ.



שלישיית הביביות- עיתונאיות הצנרת;

יעל רגב, עיתונאית ברשת ידיעות אחרונות ובלוגרית אופנה
אהבתי את המושקוף החתולי, את הפרס ואת השוז אבל למה לעזעזאל האורך של הוילון ילדים
שמשומש כשמלה נמצא בסכסוך עם השוז? עם כל הכבוד, וכולנו יודעים שיש, או שתקצרי את הוילון
עד לברך או שתשליכיהו לעת זקנה לאשפתות. הייתי מוכנה לוותר בנושא הפבריק, הייתי מוכנה
לפרגן למחשוף ולגזרה בחזה אבל האורך בלתי נסלח. ואם כבר הדפס שגעת לפחות תרככי עם
חגורית משחורה שתאזן.

הילי, כתבת צרכנות בישראל היום
בנתחשב בעובדה שמדובר בנתוני פתיחה מושלמים, הטוטאל לוק יצר בעיניי צלקת אופנתית. הג'ינס היבשוש, הטי שכובסה 100 פעם יותר מדי והמגוף המחרוד מהשוק יוצר מראה עייף, הפריזורה זועקת לעזרה והסקין לא זכה ליחס ראוי. בקיצור- חבל חבל חבל!

נלי, עכבר העיר
תראו, בכללי יש לי בעיה עם לוק זרוק- אני מודה. אבל ניחא זרוק- למה סחבות? אפילו הטרנינג כבר לא מוכן שילבשו אותו יותר, הגופיה שנמתחה עד שנשמתה עברה הלאה, הפיספוסים שהתפספסו והז'קט הכחול שלא מתחבר לכלום. תוסיפו לזה פריזורה שמחפשת אהבה וסקין שמתגעגע למקיאג'- וקיבלתם מראה מצ'עמםםםם! המלצה, תני גובה לעצמך, תפסיקי לקצר ולהנמיך את עצמך והתאבזרי לפחות במושקוף הורס.