עיתונאית צמרת או עיתונאית צנרת 1

אל מיצג האקססוריז של דניאלה להבי דידו מיטב אנשי האופנה.להבי הציגה את קולקציית קיץ 2010 של תיקיה ונעליה. הקו הקבוע עדיין עומד איתן מול הטרנדים של העונה, ולצערי גם העונה לא פגשנו חידוש מרענן מצידה. כמובטח הצצה ראשונה ובלעדית אל מחלצותיהם של אנשי התעשייה- אלו שהשקיעו ואלו שזילזלו. אז מי קיבל ארבעה סטנדים ומי יאלץ להסתפק באחד- וגם זה בזכות העובדה שאני במצב רוח מפרגן היום?

שלושת המוסקטריות- עיתונאיות הצמרת;

רונית מטיאס, גלובס ועוד
שנאמר מלכת האם של האירועים. מתייצבת תמיד בלוק מתוקתק ומטופח.
הפריזורה נאה, המקיאג' מחמיא והג'ינס מעניק משב רוח רענן וצעיר ללוק
שיכל בקלות רבה להשתבש. ואגב רונית, כשתסיימי עם הצ'נטה ההורסת- תחלקי עימי :)


מירב קאופמן, מגזין את ובלוגרית אופנה
גיברת קאופמן יודעת לעשות שיק משוק.
שמלת היד שנייה עושה טוב לסקין הבהיר שמשתלב נהדר עם הליפס האדומות וגוון הפריזורה. הזנב פוני המרושל התהדר בקשת אופנתית והשוז ההורסות יוצרים ביחד חוויה מרנינה ושיקית. היינו מוותרים על הגרביונזים. וכמובן, בל נשכח את המושקוף 'דיור' וינטאג' ההורס. מראה מתוקתק ולא מתאמץ. אהבתי!

ענבל רביב, מעצבת אופנה
אומרים ששמלה קטנה ושחורה תמיד עובדת. אז זהו- שלא! אבל בטיים הנוכחי השמלמלה שיחקה אותה ביג טיים. הגזרה המושלמת עם כתפורי הזהב והצווארון המחמיא בשילוב גרביונזים הורסים, נעלי כלולות לבנות ומושקוף לדיסטנס יצרו שיק שיק שיק והרבה סטייל. שירבוט הפרס והטאטו
המשלים יוצרים חותם מרשים באירוע בוקר מאומץ.



שלישיית הביביות- עיתונאיות הצנרת;

יעל רגב, עיתונאית ברשת ידיעות אחרונות ובלוגרית אופנה
אהבתי את המושקוף החתולי, את הפרס ואת השוז אבל למה לעזעזאל האורך של הוילון ילדים
שמשומש כשמלה נמצא בסכסוך עם השוז? עם כל הכבוד, וכולנו יודעים שיש, או שתקצרי את הוילון
עד לברך או שתשליכיהו לעת זקנה לאשפתות. הייתי מוכנה לוותר בנושא הפבריק, הייתי מוכנה
לפרגן למחשוף ולגזרה בחזה אבל האורך בלתי נסלח. ואם כבר הדפס שגעת לפחות תרככי עם
חגורית משחורה שתאזן.

הילי, כתבת צרכנות בישראל היום
בנתחשב בעובדה שמדובר בנתוני פתיחה מושלמים, הטוטאל לוק יצר בעיניי צלקת אופנתית. הג'ינס היבשוש, הטי שכובסה 100 פעם יותר מדי והמגוף המחרוד מהשוק יוצר מראה עייף, הפריזורה זועקת לעזרה והסקין לא זכה ליחס ראוי. בקיצור- חבל חבל חבל!

נלי, עכבר העיר
תראו, בכללי יש לי בעיה עם לוק זרוק- אני מודה. אבל ניחא זרוק- למה סחבות? אפילו הטרנינג כבר לא מוכן שילבשו אותו יותר, הגופיה שנמתחה עד שנשמתה עברה הלאה, הפיספוסים שהתפספסו והז'קט הכחול שלא מתחבר לכלום. תוסיפו לזה פריזורה שמחפשת אהבה וסקין שמתגעגע למקיאג'- וקיבלתם מראה מצ'עמםםםם! המלצה, תני גובה לעצמך, תפסיקי לקצר ולהנמיך את עצמך והתאבזרי לפחות במושקוף הורס.

28 תגובות:

  1. גאלה המלחיצה!!!! אני שוקלת שנית אם להמשיך לבוא לאירועים ,,,, אמאאאאאא זה מתחיל להיות מפחיד אימה :(

    השבמחק
  2. מה'ני יעשה... היה קר בבוקר! אבל לקחתי את ההערה לתשומת ירכיי.

    השבמחק
  3. חזק!!!! יאללה מחכים כבר למדור הבא

    השבמחק
  4. למה כל הביקורת הזאת נשמעת כמו חיקוי לא מצחיק לחיננית?

    השבמחק
  5. למה כולם משווים את זה לחיננית. עוד לפני שהיא נולדה מושגים אלו שיגשגו. אין פה שום מטרה להיות חינניות בכל צורה שהיא- יש פה מטרה לגרום לאנשי האופנה להראות כאנשי אופנה ולא כסחבות

    השבמחק
  6. מה הקשר לחיננית.? (היא לא המציאה את הגלגל), וחוץ מזה הגיע הזמן שמי שכותב על אופנה במדינה הזו יידע גם להתלבש .....

    השבמחק
  7. באמת הגיע הזמן!!!!! כעיתונאית אוכל שהתארחה בכמה תצוגות אופנה הייתי מזועזעת מהסחבות נוסח "לא ממש מצאתי מה ללבוש חוץ מהפיג'מה" של כתבות שמתיימרות להיות כתבות אופנה ויופי. שלא נדבר על קצת קוסמטיקה. הלו !! יש אצלכן כמה שנראות שנייה לפני שינה. שיער לא מטופח, איפור מרוח ולבוש בלהות. בתחום שלי זה כמו לבוא לביקורת מסעדות כשאת בדיאטה. זה שנותנים בתצוגות האלו מתנות לא אומר שצריך לזלזל. ולבוא רק בשביל זה.. הרי כל הכיף הוא לדפוק הופעה ולהרגיש הכי בסטייל.

    השבמחק
  8. אני מאוד אוהבת לקרוא מדורים של משטרות אופנה, אני עושה את שנים. גם הטון גם המילים שחיננית המציא/ה כתוסף משעשע לז׳רגון הגייז מזוהה עימה/ו יותר מידי. אם את מנסה לחדש לי אז לא הצלחת. אני גם לא כל כך מבינה איך את מעבירה ביקורת כשבטי סווארז מאותגרת הסטייל נראית כמו שיא האנינות לידך. לא מתכוונת להעליב אותך, רק רוצה שתשתפרי בעצמך ותפנימי שאם את מעתיקה אז תעשי את זה טוב יותר מהמקור מקווה שזה יקרה, מתה שחיננית י/תפוצץ מקנאה! 

    השבמחק
  9. ווואווו. מתחיל להיות מפחיד להגיע לאירועים. רק מקווה שלא תתחילי לרדת עלינו הבנים...:-)

    השבמחק
  10. חברים ואנשים יקרים. כנראה שמשהו לא הובן פה- בבלוג שלי אני כותבת מה שבא לי, איך שבא לי, בלי צנזורה. לפרנסתי אני מרשה לאחרים לערוך אותי, ובשביל לשפוך את ליבי מחשבותיי ודעותיי- פתחתי את הבלוג. מי שמכיר אותי יודע בדיוק איך אני מדברת, באיזו שפה אני משתמשת ואיך אני מתארת- וכמו שאני מדברת ככה אני כותבת בבלוג. לא מתאים לכם? אל תקראו. נראה לכם קופי של חיננית- שיבושם לכם. שוז זה נעל באנגלית ולא ידוע לי שחיננית המציא את השפה הזו, מקיאג' זה איפור בצרפתית שגם אותה חיננית לא המציא- כל המושגים הינם אוניברסליים. לא באתי להמציא כלום- בבלוג שלי אני לא מחפשת לחדש, לרתק, להמציא- בבלוג שלי אני כותבת מה שבא לי ואיך שבא לי. אז אם מישהו ציפה למשהו מסויים ולא סופק- סורי, לא הבטחתי לספק פה אף אחד. ועם כל האהבה שלי לחיננית- הוא לא מודל לחיקוי עבורי.
    בנוסף, בגלל שזה בלוג אישי אשמח מאוד שבאמת תגיבו בשמכם- זה לא וואינט פה שהטוקבקיסטים צריכים להוכיח משהו. מי שמשקיע מזמנו וכותב לי פה תגובה, אשמח שיזדהה כדי שאוכל להודות/להגיב לו. אהה וכן, אני שמחה שאת משווה אותי לבטי סווארז, אנונימית יקרה, כי זה אומר שנשרפת :) נצ'יקות.

    השבמחק
  11. בעד משטרות אופנה למיניהן במיוחד כשזה עוסק במי שאופנה היא לכאורה הפרנסה\תחביב שלו. כן חיננית לא חיננית..השוואה שלא במקומה...יאללה גאלה תפציצי!

    השבמחק
  12. איזה מזל שלא כללת אותי!! כי נראיתי די צנרת

    השבמחק
  13. אוי ממש לא גברת פ'! נראת נהדר אבל החלטתי שכל פעם אכתוב דעתי על 3 נבחרות בכל קטגוריה. חכי לפעמים הבאות :)

    השבמחק
  14. אני מאד אהבתי את הלוק של מירב במיוחד אתהשילוב עם הגרביונים החומים...
    וכן רונית מטיאס, היתה מתוקתקת בשיק...
    גאלה איתגרת אותי...סקרנית לדעת איזה ציון אקבל...
    כרגיל כמו תמיד את ממשיכה לשחק אותה..:)

    השבמחק
  15. וכל מילה נוספת- מיותרת !

    השבמחק
  16. מהחשש העמוק שמעורר המדור החדש שלך, בפעם הבאה כולם ידגמו הופעה עד שתיאלצי למצוא תמונה חופשית ברשת של מישהו בפיז'מה ולכתוב לצידו: "נעלולה גם הפעם, הגיעה בשוז אפורים, נטולת מקיאז' ובקוקו עקרת בית מפורז שהשתיקה יפה לו".
    ...ואני אהבתי את הלקים המושקעים (קאופמן את רגב שיחקו אותה, וגם את לא חסכת בהשקעה).

    השבמחק
  17. אם כך עשיתי את עבודתי. הלוואי ואגיע ליום שבו לא אמצא את מי לצלם לצנרת

    השבמחק
  18. מה זה? חיננית עשה סוף סוף שינוי מין והפך לבלוגרית אוחץ׳ וואנבי? או שאת אחותו וככה מדברים אצלכם בבית?

    השבמחק
  19. כתבות אופנת שוק....יותר יתאים כשמדברים על מצב העיתונאיות במדינת ישראל
    מחכה כבר לאירוע הבא

    השבמחק
  20. השמלה של ענבל רביב מזכירה ל יאת ימיי כדיילת אויר.

    השבמחק
  21. אם את בוחרת להעתיק, לפחות תעתיקי ממישהו ששווה להעתיק ממנו ולא מחיננית. זה יהיה שקר לומר שלא קראתי כזה בולשיט מתאמץ כבר הרבה זמן, כיוון שקראתי את חיננית לפני יומיים.
    ממה שחזיתי בך, הטיח שמרוח על הדבר שנקרא פנים, הבד ההדוק מדי שאת קוראת לו שמלה, את האחרונה שצריכה לבקר אופנה.
    למה תמיד המבקרים הם אלו שאין להם מושג וחצי מושג?
    תראי מה עשית לרגב בטור שלה בנט? טוב שלא דחסת אותה לשמלות קטנות ולא מחמיאות. מגעיל בעליל.
    אני המומה מהאומץ להעתיק ככה, ולא ברמה הקונספטואלית.
    כמו שחיננית מטופש, עילג, סר טעם וברברי את גם כן, אם לא יותר. גרוטסקה במיטבה.

    לזכותך יש לציין, שאת מפרסמת כל תגובה, רעה כטובה ומגיבה לעניין. כל הכבוד .

    השבמחק
  22. לימור היקרה,
    לגבי עניין חיננית נראה לי שמיציתי את זה בתגובות הקודמות. אומרים שעל טעם וריח אין להתווכח- אז את אוהבת את איך שאני מתלבשת או שונאת- זה לא רלוונטי וזה גם לא מה שאני מנסה להעביר פה; אני חושבת שראוי שאנשים יהיו מטופחים- כל אחד בסגנונו האישי, אני כן חושבת שראוי לתת בעיטה קטנה בתחת של עיתונאיות שנראות כאילו סמרטוט רצפה סחב אותן. נשים צריכות להיות מסודרות ומטופחות במיוחד אם הן עובדות בעולם האופנה. אני יכולה להגיד לך שרבות מטופחות ולא בטעם שלי- וזה בסדר, כי לא אני ולא את ולא אף אחד יכול להחליט למישהו מה ללבוש. לבוא בטרנינג מרופט וגופיית סבא מ- 1980 זה זלזול באירוע אופנה אליו התייצבת וזלזול במקצוע שלך- וזה מה שאני מנסה להעביר ואנסה להעביר בטורים הבאים. ושוב, הבלוג שלי הוא לא על תקן בידור או הנאה למישהו- הוא שלי- כך שמי שבוחר לקרוא פה דברים לא חייבת לקבל או לאהוב אותם- וזה בסדר. אני לא פה בשביל לכתוב משהו שאחרים רוצים- אני פה כי ככה בא לי. מעריכה את כל מי שמקדיש מזמנו לכתוב פה כל תגובה- טובה או פחות.

    השבמחק
  23. מעריכה אותך ואת התגובה שלך.
    תצליחי.

    השבמחק
  24. די, נמאס לראות בלוגריות ועיתונאיות שעושות לחיננית ולז׳רגון הקוקסינלי שלה מזבח אישי. גם אם את לא יודעת שחיננית היא המקור של העילגות שלך זה עדיין לא אומר שאת קופי קט עילגת.
    בכל אופן, למה אני צריכה לקרוא ביקורת סטייל על אנשים שלא מתיימרים להיות פוטוגנים, או כאלו שלא כותבים או מתעניינים באופנה כמו הכתבת כלכלה ההיא? נראה שאת בכוח מנסה להיות שוטרת אופנה אבל בבקשה תמצאי חומרים ששווה לקרוא עליהם ולא בגלל שהמדור הזה מסריח מחוסר מקוריות וחדשנות ( שזה חובה למי שטוענת שהיא מתעניינת באופנה ), אלא גם כנישתי. צלמי עורכות אופנה ולא בלוגריות שלא יכולות להרשות לעצמן נעל בזארה. 

    השבמחק
  25. טיפוח הוא טיפוח ללא קשר לגודל חשבון הבנק שלך. גם עיתונאיות אופנה רבות לא מרוויחות כראוי- ואין לזה שום קשר לחוסר טיפוח או חוסר אכפתיות למראה שלך. פוטוגניות בכלל לא קשורה לעניין- עיתונאי אופנה או בלוגריות הם לא פרזנטורים ואף אחד לא דורש מהם להראות כדוגמנים. ולגבי "למה אני צריכה לקרוא..." - את לא. זו הבחירנ שלך אם להיכנס לבלוג או לא- וכל החלטה שלך מקובלת. ויקירותיי הנכבדות תעזבו את חיננית בשקט- מסכן בטח כל רגע הוא נופל שמרב שמדסקסים עליו

    השבמחק
  26. אני חייבת להודות שאת צודקת במיליון אחוז! בתור סטודנטית בהחלט אין לי את המצלצלים להשקיע בבגדי מעצבים אבל תודה לאל למכירות ההוזלה וחנויות היד שניה והוינטאז' ובכלל עם קצת טעם והשקעה ניתן להוציא מהרבה "סחבות" שעבר זמן תוצאות מדהימות! והוספה קצרה- כל אחד זכאי לדעה משלו- במיוחד כותב הבלוג- אלא למה הוא כותב בו? X_X

    השבמחק
  27. לפי דעתי באמת מה שחשוב בעיתונאית שאמורה לייצג דעה מחושבת והגיונית, שיסכים איתה קהל גדול, זה שהיא בעצמה צריכה להיות מותאמת לאותו קהל - אם המבקרת אופנה בעצמה לא משקיעה בצורה הנכונה בלבוש ובאיפור, אז מי היא שתבקר אחרים?

    השבמחק