בא לי לצעוק אני פרחה!!! (או פשוט שמנה עם חולצת בטן)

שתדעו, עמוק בפנים- אני פרחה! אמיתית שכזו :), זו הדרך היחידה להסביר איך קרה שכאשר קיבלתי את ההזמנה לחתונה, הדבר היחיד שחשבתי עליו היה: "בא לי ללבוש חולצת בטן וחצאית". היה לי ברור כשמש שזה הלוק שאני רוצה, ועוד יותר היה לי ברור שזה בדיוק הלוק שאין סיכוי שאני אמצא במידותיי בארץ, מה שהפך את מלאכת חיפוש השמלה לקשה ביותר. ה- HAPPY END היה בזכות השמלה המושלמת של סטלה & לורי, שהפכה לאטרקציה של החתונה (ולמי שעוקבת בפייס העסקי שלי יודעת...). אבל נחזור לרגע לפרחה שבי.

אני לא יודעת מהיכן עלתה לי המחשבה על חולצת בטן, כיוון שבמוחי השמן אין חולצת בטן כברירת מחדל. זה כנראה הטראשיות שבתוכי שזעקה שבא לה את הטרנד הקייצי. עם השנים אני מעזה לדחוק את עצמי לגבולות הקיצוניים ביותר באופנה, פריבילגיה שלא הייתה לי כשהייתי ילדה שמנה. תמיד הלבישו אותי בלבוש "הולם" לשמנות. הייתי מתפרעת רק בשיער ואביזרים, כי בבגדים לא הייתה האופציה.

עם השנים, אני "מתפרעת" יותר ויותר, ונהנת ממה שיש לעולם האופנה להציע לי. לא מגבילה את עצמי, לא חושבת 'אם זה הולם?', 'זה מתאים לגודל שלי?', לא מנתחת את הדברים יותר מדי (ותודו שלנו כנשים יש את הנטייה לנתח יתר על המידה כל פיפס!). למדתי שאופנה היא לא תמיד מחמיאה, גם אצל רזות, ולכן אין סיבה שאמנע מעצמי לנסות גזרות ובדים כאלה ואחרים בגלל שהם לא הכי מחמיאים. באופנה האישיו הוא האטיטיוד שהרי בר רפאלי אני לא אמורה להיות...

לשמחתי האינטרנט והעובדה שאני תמיד בורחת לחו"ל ברגעים בהם אני חייבת לעצור, לקחת נשימה ולעשות ריסט למוח, מאפשרים לי להעיז יותר ויותר, לגלות מעצבים ובגדים שאין בארץ, ולהשתעשע בלי השיפוטיות הישראלית הקשה. הרי ברור לכן שכאשר אני יוצאת מהבית אני ישר שומעת פה ברחוב תגובות, מה שבחו"ל לא קורה.

מעבר לכך, אם כבר חולצות בטן, אז מי שיש לה בטן צריכה ללבוש אותן ;-)

אז הפעם הפרחה שבי פרצה החוצה וניצלה את המומנטום המושלם של החתונה בחו"ל בשביל להעמיס כמויות לא שפויות של חולצות בטן וחצאיות, ולהצטלם איתם בשביל הפאן! מכיוון שברור לי שזה טרנד קצרצר במוחי, העדפתי לא להשקיע במעצבים אלא להעמיס מלא דגמים פשוטים וכיפיים ברשתות העממיות. והתוצאה... ובכן, לפניכן:






תודה לל' המהממת שצילמה והצחיקה אותי בקור הלונדוני וברגעי המבוכה ההיסטריים מול המצלמה (ועוד באמצע הרחוב!!!). מקווה שאחרי הפוסט הזה את תעזי, תנסי ותהני מאופנה! לא חשוב איזו מידה את. אופנה זה לכולן- אז תהני ממנה!!!