למות עליה (וממנה)...

טוב אתם כבר מכירים אותי, אני קשה, אני ביקורתית, ואני שונאת אבל ש-ו-נ-א-ת שאני לא יכולה למצוא בגדים מעלפים בארץ. אז אחרי שטרנד המלאות עשה שמות בכותרות, צצות להן אפשרויות אופנתיות לגדולות שביננו כמו פטריות לאחר הגשם. רוב הפטריות מתגלות כרקובות ומצחינות אבל מדי פעם נגלת לעיניי פטריה איכותית. חוץ מבורדו שעושה מלאכתה נאמנה ומספקת לנו בגדים כבר כמה שנים, הרימה את הכפפה גברת צעירה העונה לשם אפרת לוי בג'ה, שהחלה לייבא פריטים אופנתיים מחו"ל במידות גדולות.



גברת אפרת לוי-בג'ה מתענגת על סחורתה



אני במדידות קדחתניות...

בהתחלה הייתי סקפטית, כרגיל, אבל מביקור קצר בבוטיק שלה גיליתי הפתעות נהדרות. לגברת לוי-בג'ה אין הרבה דגמים, אך כל דגם שהיא מביאה נבחר בקפידה ובדקדקנות מתוך היכרותה עם חסכי השוק. הבוטיק גדוש בכל טוב, החל מתכשיטים מעוצבים, קרמים מפנקים מייד אין ויקטוריה סיקרט ועד סטנד הבגדים המדליקים. אז לאחר שמדדתי, התלבטתי ושוב מדדתי ושוב התלבטתי, התחדשתי בחולצה מדליקה ומהממת, שמאז אני חורשת עליה.
המחירים לכשעצמם לא זולים, אבל אפרת מפנקת בהנחות שהופכות את המוצרים לנגישים. החולצה שלי עלתה במקור 490 ש"ח ולאחר הנחה חוייב כרטיס הפלסטיק שלי ב-350 שקלים כולל זוג עגילים. שווה ביקור!
והרכישה, ששווה למות בשבילה;