מגשימה חלום וגם מפרגנת לתעשייה מקומית

אחרי פגרה ארוכה וממושכת אני חוזרת. מרגיש קצת כמו לחזור הביתה, למקום הבטוח שלי, למקום בו אני יכולה לבטא את עצמי מבלי שיערכו, יורידו, יוסיפו וישנו את דבריי. אז נכון שבית לא מזניחים, אבל החיים הובילו אותי להתעסק 24/7 בבייבי החדש והמרגש שלי: בית הספר לסטיילינג. כן, הגשמתי חלום. אחרי שנים של תכנון, פגישות, ריצות, והרבה דם, הרבה יזע וטונות של דמעות- זה קרה. בדרך למדתי להתפשר, לוותר, לחייך גם כשבא לי לחנוק מישהו, ובעיקר למדתי 2 לקחים סופר חשובים לחיים: 1. אם אין אני לי- מי לי? קלישאה שחוקה אבל כל כך נכונה. 2. שזכיתי במשפחה (ביולוגית ומאומצת) הכי מדהימה שאדם יכול לבקש.
בחודש אוגוסט האחרון פתחתי בדיזנגוף סנטר בתל אביב את בית הספר לסטיילינג שנושא כמובן את שם העסק GALA'STYLE. המהלך הזה גרם ללא מעט גבות בסביבתי להתרומם, ונאלצתי להתמודד בלי סוף עם תגובות כגון "מה את נורמלית? בתוך קניון? את לא תעמדי בזה!", "את בטוחה שזה מהלך נכון?". אז כן, אחרי הרבה מחשבות, התלבטויות, חישובים ואין ספור פגישות עם מומחים, פתחתי במקום היחיד שנראה לי ראוי להכיל בית ספר לסטיילינג: בלב ליבה של תעשיית האופנה- בדיזנגוף סנטר. היה לי חשוב שהתלמידים שלי יזכו לחשיפה מלאה לחנויות המקומיות בקניון וברחוב דיזנגוף, לצד רשתות אופנה, והצצה בזמן אמת לצרכים ולרצונות של הקהל הישראלי. נכון, יש לזה מחיר שאני משלמת כבר המון חודשים וכנראה עוד אשלם, אבל אותי לימדו שאו שעושים משהו כמו שצריך, 100%, עד הסוף, או שלא עושים בכלל. אין דבר כזה "על הדרך", אין דבר כזה "חאפרים", אין דבר כזה "לעגל פינות". היה לי ברור שאת בית הספר לא אפתח במיקום צדדי, במיקום שלא יאפשר לתלמידים שלי להרגיש ולהבין באמת מה קורה בעולם האופנה הישראלי.
לשמחתי הרבה, ההימור השתלם והיום אנחנו אחרי סיום מחזור הלימודים הראשון, ובעוד מספר ימים נפתח מחזור הלימודים השני. התלמידים נהנו לגלות בין שיעור לשיעור עוד המון חנויות, אפשרויות וסגנונות שטרם נחשפו אליהם- וזה בעייני לא פחות חשוב מהלימודים עצמם.

אחד מהרווחים הושג בעקבות השיטה שלנו לגרום לתלמידים להכיר את המעצבים הישראליים ולכתת רגליים בחנויות, שווקים וירידים על מנת למצוא את הטוטאל לוק המושלם מבחינתם. לא, לא עשינו חיים קלים לתלמידים וגרמנו להם להתרוצץ, לחקור, לגלות ולהכיר דברים חדשים ומעצבים חדשים- והתגובות היו מ-ד-ה-י-מ-ו-ת!

אז גם בשביל להשוויץ (תנו לי- בכל זאת המחזור הראשון של החלום שלי :) ), וגם בשביל שתכירו בעצמכם מעצבים לוהטים שנבחרו לככב בהפקת המהפכים שבוגרי STYLE ME יצרו:

האוברול בתמונת "האחרי" של דנה הוא של המעצבת ליטל אלקלעי ISIDORA ANNE ותיק של רונן חן

השמלה בתמונת "האחרי" של קרן היא של NUMA

השמלה בתמונת "האחרי" של ריסה שייכת למעצב רונן חן ונעליים של אימלדה

מעצבת האופנה ליטל אלקלעי ISIDORA ANNE יצרה קולקציה שמורכבת מטופים, שמלות וחצאיות בטווח מידות 36-44, ומשלבת סגנון רומנטי ונשי עם טוויסט קליל, מה שיוצר קולקציה פרקטית ועל זמנית. כל הקולקציה מיוצרת בארץ ומכילה מגוון רחב של פריטים שיחמיאו לעבודה ועד לבילוי. גם טווח המחירים שלה שפוי: 150-600 שקלים, מה שהופך את הקנייה לאטרקטיבית, כיוון שהבגדים מקוריים ולא מיוצרים ב-2,000 העתקים לדגם. חשוב להדגיש שהבגדים פונים לפלח שוק רחב מבחינת הגילאים- יש דגמים מהממים לצעירות ולבוגרות.
מוזמנים להציץ בדף הפייסבוק ולהכיר דגמים נוספים.

את בוטיק NUMA אתם חייבים להכיר. הבוטיק באבן גבירול בתל אביב מאגד מגוון מעצבים ישראלים וגם את הקולקציה של NUMA בעיצובה של דנה מליק. הקולקציה מגיעה בטווח מידות גדול 38-50 (!!!) וכוללת מכנסיים, שמלות וטופים בכל המידות! טווח מחירים 149-790 שקלים וכמובן מחלקת סיילים שווה. על השמלה הספציפית שאתן רואות במהפך של קרן, רבו 3 תלמידות שרצו להלביש את בנות המהפך שלהן בה, ואני חושבת שזה אומר את הכל... חשוב להדגיש שהבגדים פונים לפלח שוק רחב מבחינת הגילאים- יש דגמים מהממים לצעירות ולבוגרות.
דף הפייסבוק של המותג

רונן חן הוא השוקולד של עולם האופנה הישראלי לנשים; ממכר, ממכר, ממכר! אני לא חושבת שיש אישה שמדדה את אחד מדגמיו ולא התמכרה. הבדים נעימים, הקולקציות קלאסיות ועל זמניות, והגזרות- כל כך מבינות, סלחניות ומושלמות לגוף האישה. טווח המידות הינו 34-46 (למרות שיש לא מעט דגמים שמעולים גם לבעלות מידה 48). מחיריו לא נמוכים, אך לא נורא יקרים, ובאופן אישי- שווים כל אגורה כי שורדים במשך שנים ונראים חדשים גם אחרי טריליון כביסות.
תציצו בדף הפייסבוק של רונן חן

אימדלה IMELDA - מותג נעליים שמשלב קלאסיות ושיקיות עם קורטוב של חוצפה, והופך את עולם ההנעלה הישראלי למדליק יותר. הדגמים פרקטיים ונוחים, ולא, אין סטילטו, רק עקבים שניתן לרוץ עליהם מהבוקר עד הלילה מבלי לשבור את הגב. ניתן להשיג עד מידה 41, לעיתים 42, ואמנם לא זול, אבל בנתחשב במחירי הפלסטיקים שמוכרים לנו במאות שקלים ברשתות ההנעלה- שווה כל שקל (ולא, לא מדברת במחיר של אלפים בכלל. במחיר של כמה מאות לנעליים- ממש כמו בחנויות הרגילות).
תכירו את המותג בדף הפייסבוק