TLV FASHION WEEK

מי היה מאמין שנחזור לטירונות??? אז זה קרה! אמנם עם עקבים והרבה מקיאג', אבל אין ספק שעבורנו, עיתונאי האופנה והסטייליסטים, שבוע האופנה שהתקיים בשבוע שעבר בארץ, היה סוג של טירונות. מדי בוקר התייצבנו בשעה 9:00 בבוקר במתחם PRESS ROOM ועזבנו אותו בחצות הליל, אחרי סיקור מאסיבי ונרחב של כל התצוגות. ומה אומר לכן? מעולם לא נהנתי כך בטירונות!
אמנם היה קשה, עמוס והיו לא מעט רגעי שבירה (במיוחד בהיותי חולה ומנוזלת), אבל הויכוחים הרבים בין כל הקולגות על טיב הקולקציות והתצוגות שזה עתה ראינו, הפסקות הסיגריה והארוחות המשותפות עשו את שלהם, והפכו את חדר העיתונות לאוהל קבוצתי מלא צחוקים וחוויות (ושלא תתבלבלו- היה גם מ-ל-א אגו!). סה"כ - אחלה חוויה. אז עכשיו, כשאני הבראתי, כולם חולים (ולא, לא אני הדבקתי אותם!), מה שמעניק לי את הזמן להעלות פוסט לוקים משבוע האופנה ולספר לכן קצת מה לבשתי (וגם קצת תמונות מאחורי הקלעים- כי זה תמיד כיף).

קצת ממה שהתרחש ב- PRESS ROOM

בתור אוהבת אופנה, חשוב לי לפרגן לתעשייה הישראלית, ולכן אני מקפידה להתאמץ ולמצוא מעצבים ישראליים שמייצרים אופנה גם במידות שלי (ולאו דווקא מגדירים את עצמם כאלה). אז בלוקים שלפניכם תוכלו לראות ששילבתי מלבושים מרונן חן, מאיה נגרי וטליה. אגלה לכן סוד קטן: מכיוון שמעולם לא הייתי רזה, מעולם לא לבשתי אוברול! פשוט לא היה ולכן במשך שנים זה כלל לא היה קיים במלתחתי. לפני כשנתיים נכנסתי לחנות של מאיה נגרי והחלטתי למדוד אוברול, מה שנקרא 'על החיים ועל המוות'. הייתי בהלם! זה עלה! זה התאים! זה החמיא! לא, לא נדחסתי לאוברול, לא נאלצתי ללבוש איתו 200 מחטבים (כי אין מצב מבחינתי ללבוש בגד שלא נוח לי), אלא נדמה היה לרגע שגברת מאיה נגרי, בכבודה ובעצמה, תפרה במיוחד עבורי אוברול! מאז אני חורשת על האוברול וקוטפת עימו אינספור מחמאות. בטיול בחנותה לפני כשבועיים, צד את עייני דגם נוסף של נגרי, ולאחר מדידה מהירה הוא כבר היה שלי. לבשתי אותו לשבוע האופנה (התמונה למטה). אין ספק שמבחינתי זו הייתה התגשמות חלום, ואעיז ואומר עוד צעד קטן לשמנה בעולם האופנה הישראלי. כן ליידי, אז גם אם אתן לא מדיה 0 אתן יכולות למצוא אופנה מהממת. 

הערב הראשון: תצוגת מיסוני

עם פרנקה סוזאני, עורכת ווג' איטליה. היא פשוט מהממת!
אופנה ישראלית היא לאו דווקא יקרה. נכון שעל הטיקט של האוברול של מאיה נגרי היה כתוב כמעט 1300 ש"ח, אבל כידוע, אני יוצאת למסע מציאות בסופעונה. אז את האוברול של מאיה רכשתי ב-60% הנחה, את השרוולון של רונן ב-98 ש"ח בלבד (לא זוכרת את המחיר על הטיקט, אבל גם אחרי הנחה גדולה), ואת גלביית-השמלה של טליה רכשתי במחיר מלא 529 ש"ח (מקולקציית הקיץ הקרובה שלה- שווה כל שקל, כי הגזרה לא מהעולם הזה! מנגד, העמסתי את כ-ל השמלות שהיו לה בחנות ב-50% הנחה!). אז נכון, מי שמחפשת אופנת שופרסל ורוצה לשלם על בגד 20 ש"ח- זה לא המקום עבורה, אבל מי שאוהבת ומעריכה אופנה אמיתית, כזו עם בד ראוי, גזרה מושלמת ותפירה נורמלית- יכולה להשיג את זה בלי בעיה ובמחירים שפויים.

בשלב מסויים חייבים להחליף את העקבים...

מאיה נגרי מגשימה לי חלום!
וקצת משבוע האופנה והתצוגות... כי בכל זאת, לרגל כל זה התכנסנו... היו תצוגות מרשימות והיו תצוגות מחרידות. ממני תקבלו רק תמונות לשטוף בהן את העיניים ולהחליט לבד מה אהבתן ומה לא.

רונן חן

ששון קדם

מיסוני

גדעון אוברזון

טובהל'ה ופומה

קום איל פו

מעצבים צעירים

תמרה סלאם

שי שלום