חנות קטנה ומטריפה!

אין דבר שאני אוהבת יותר מאשר פיצ'פקעס. כל מיני אביזרים ודברים קטנים וחמודים שמעלים חיוך על פניי. לכן ביתי הקט (וגם הסטודיו) מלאים בפריטים קטנים וצבעוניים, חלקם עם ססמאות ומשפטים חמדמדים, חלקם עם תמונות או הדפסים שמעלים בי זיכרונות מדליקים, וחלקם פשוט מתוקים. אחת מהחנויות האהובות עליי היא MADE IN TLV חנות מזכרות וגודיז קטנים וצבעוניים שעושים לי מוי פאן. עם כל אורח/ת מחו"ל אני תמיד קופצת לביקור בחנות, וגם לבד, כשבא לי תפנוק קטן ומדליק. השבוע גיליתי של-MADE IN TLV יש אחות קטנה ומדליקה העונה לשם 'ממגנטת'. החנות, השוכנת ברחוב שינקין האהוב (בתל אביב כמובן), היא פשוט חנות מטריפה המכילה מבחר עצום של מגנטים וגאדג'טים מדליקים במחירים עוד יותר מהממים. אז מה מסתתר בחנות הממתקים?

מגנטים נוסטלגיים של פרסומות וכרזות מפעם. הכי ישראלי ומחמם את הלב. וינטאג' אמיתי :)

מגנטים אופנתיים וורודים שכבשו את ליבי הקט. רוב המגנטים בסביבות 20 שקלים בלבד! מדליק מדליק מדליק!

איזו מקוריות ופרקטיות- זה לא יאומן!


בתמונה עם הרקע הירוק, מימין למעלה קופסת מגנט לעזרה ראשונה, מושלמת למי שכל רגע מאבד את המפתחות (פשוט להניח בקופסא, וזה יחכה לכם על המקרר). מגנטים מדליקים של חטיפים, מגנטים מדבקות של נסיכות מהאגדות (יש גם של הלו-קיטי ועוד שלל דוגמאות), מגנטים של אייקוני האייפון (למכורים!), למטה באמצע מגנט רטרו עבודת יד של הרצל- מרהיב ומהמם, ומשמאל- טיימר מגנטי לבישול.
בחנות העמוסה כל טוב ניתן למצוא עוד שלל גאדג'טים משלימים פרט למגנטים כגון כרטיסי ברכה מהממים לשלל אירועים (מוצר שהודבק ונארז ע"י אנשים עם צרכים מיוחדים), מתקנים מעוצבים למגבות, לוחות מגנט גדולים, פנקסים מגניבים, מחברות מגנטיות ועוד שלל הפתעות, והכל כאמור במחירים נוחים. 
אז אם בא לכם להתפנק או מחפשים משהו מדליק למתנה (בתקציב קטן)- זו בדיוק החנות עבורכם!

ממגנטת- שינקין 57 תל אביב
ממגנטת בפייסבוק