שימי ידך בידי ודאגי שהיא תהיה מטופחת!!!

אומרים שאת גילה האמיתי של האישה ניתן לזהות לפי גב כף היד. הנזקים מהשמש ומהשנים נראים חד וברור. בעוד שאת הפנים אפשר לטייח עם איפור או להזריק שלל בוטוקסים וליצור מראה צעיר יותר, אין עדיין טיפול ידיים שמעלים מהן את השנים...
בשנים האחרונות אנחנו עדים לעלייה היסטרית במודעות על שמירת וטיפוח הציפורניים (הסתכלו מסביב וגלו כמה מכוני מני-פדי צצו כפטריות אחר הגשם, בכל מקום), אבל זה לא מספיק! ציפורניים הן חלק (חשוב, אבל רק חלק) מגב כף היד, ויש להתייחס גם לעור באדיבות בדיוק כמו לציפורניים.

ידייך צריכות טיפול והתייחסות נוספת כשהחמסין חוגג. החדשות הטובות הן שרק התייחסות קטנה ומיוחדת תבטיח שהם יראו טוב. אז מה עושים?

- חשיפה לשמש זו הסיבה העיקרית להזדקנות העור. יש מומחים הטוענים כי 90% מהזדקנות העור נגרמת על ידי השמש. אפילו אם את נערה חשוב מאוד שתגני על עורך מפני השמש, מכיוון שהנזקים מצטברים עם השנים. לא משנה מה גילך, מרחי גם את גב כף היד בקרם הגנה מהשמש או בקרם ידיים המכיל מקדם הגנה. זה יעזור במלחמה נגד סרטן העור, שבמקרים רבים נמצא בגב כף היד, כיוון שאזור זה חשוף באופן תמידי לשמש.

- בכל לילה מרחי נקודה של שמן לחיזוק הציפורניים ולאחר מכן מרחי קרם ידיים רגיל.

- כשאת מורחת מקדם הגנה, מרחי והספיגי קצת לציפורנייך. השמן יעזור להלחם נגד הייבוש של השמש.

- לפני שאת מתחילה לעבוד בגינה, שפשפי את ציפורנייך בסבון או במברשת ציפורניים עם סבון. החלק שמתחת לציפורן יתמלא סבון מה שימנע מלכלוך להצטבר שם וימנע אינפקציות וזיהומים.

טיפ: אחסני את קרם הידיים שלך במקרר במהלך הקיץ. לא רק שזה ישמור על המרקם, אלא גם קרם ידיים קריר יעניק טיפול מרענן לידיים לוהטות...

ואיך אפשר טיפים בלי המלצות חמות על המוצרים שמלווים אותי?



מותג חדש בעולם הטיפוח העונה לשם  Dr.OlenGin  התמקד כמיטב הגדולים והטובים, במינרלים המהממים של ים המלח. אז נכון שלנו הישראלים קצת נמאס שמדברים על ים המלח, אבל אי אפשר להתווכח עם ההוכחות. המותג השיק לאחרונה קולקציה נרחבת של מוצרים אשר מיועדים בעיקר להפצה ברחבי העולם, אבל גם כאן, בארצנו הקטנטונת ניתן להשיגם.
מכיוון שאני עובדת בסוג של עבודת כפיים (תודו שלסחוב כל היום זה סוג של עבודת כפיים) מה שמקשה עליי לא פעם לשמור על ידיי יפות ורעננות (בניגוד לכל מי שרק מקליד כל היום...), אני מחפשת כל הזמן פתרונות ותכשירים שיגרמו לידיי להראות אנושיות ונורמליות מבלי שאצטרך כל היום להתעסק בזה.


אחרי כחודש של ניסיון עם מוצרי Dr.OlenGin אני יכולה לספר לכן שידיי הפכו מידיי מנקת רחוב לידיים של ליידי! השתמשתי בקרם ידיים (magic mineral hand cream)  וגם בפילינג גוף (magic mineral body scrub) שאמנם מיועד לכל הגוף, אבל הוא מושלם בעיניי לטיפוח הידיים! 


אני מאושרת מהם ומתפללת שלא יגמרו לעולם, ואם אתם בעניין אתם יכולים לרכוש אותם כאן