PLUS SIZE FASHION WEEKEND- ניחוחות של חו"ל. ניו יורק, פריז ודנמרק נוחתות בארץ

תהרגו אותי, אני אוהבת להרגיש חו"ל! האווירה, החופש, החופשיות, הפינוקים. משום מה בחו"ל אנחנו מרשות לעצמנו הרבה יותר; להתלבש כמו שבא לנו, לאכול מה שבא לנו, לפנק את עצמנו בהרצאות, מופעים ופינוקים. חו"ל זה פאן! אין חוכמות! אבל מה לעשות שעם כל הכבוד לחו"ל, הלו"ז (ולפעמים גם המצב הכלכלי) לא מאפשרים לנו להיפגש הרבה?


בשביל שנרגיש קצת חו"ל, האווירה שתחכה לך היא הכי הכי ניו יורקית, כי אין כמו שופינג בניו יורק! אז לצד האירוע שבבסיסו הוא הכי חו"לי שיש (כבר סיפרתי לך שזה אירוע בינלאומי שכבש את לונדון, פריז ושאר בירות האופנה ועכשיו מגיע לארץ), החלטנו להכיר לך גם יבואניות קסומות שדאגו לאסוף עבורך את הקולקציות הכי מהממות שיש בעולם. אז תכירי:

NOEMI BOUTIQUE

הבוטיק של נעמי יונה, מוסד ידוע בעיר המייבא אופנה מפאריס. אגלה לך סוד; אחות קטנה נפתחת בסוף החודש, NOEMI +, שתציג רק קולקציות במידות 42-50! היישר מעיר האורות והגלאם- פריז! וכמובן שאתן הראשונות לפגוש בקולקציה של הבוטיק החדש. טווח מחירים 200-399 שקלים.מבצע מיוחד לרוכשות באירוע האופנה PSFW: קוקלציות מעונות קודמות: 20%-30% הנחה

צילום הדר יהב



POSH.CO.IL

אתר האופנה המכירתי מייבא אופנה מדהימה מארצות הברית; מותגים מובילים שנמכרים במייסי, בלומנגדיילס ובוטיקים מובילים נוספים ברחבי ארה"ב, במחירים נוחים ונגישים, בדגש על איכות, איכות, איכות. הקולקציות מורכבות ממגוון רחב של סגנונות (כולל ספורט), עם גזרות מושלמות, בדים שכבר שכחנו שקיימים, תפירה נדירה ובקיצור- מגוון עצום ומהמם של אופנה, בכל המידות. כמובן שיהיו הנחות בלעדיות לאירוע.






 MEEDOT.COM

מותג האופנה האינטרנטי שמטרתו לענות על כל צרכי האופנה של נשים במידות 42+ (עד 54!) במגוון סגנונות ובמחירים שפויים. המותג מייבא את דגמיו הטרנדיים והמדליקים, במגוון הסגנונות, היישר מארה"ב. טווח מחירים: 69-349 שקלים.מבצע מיוחד לרוכשות באירוע האופנה PSFW: לנרשמות באירוע למועדון הלקוחות- 15% הנחה על כל קנייה





SOFI.CO.IL 

 יזמית האופנה, דנה איטלסון, מאמינה שלכל אישה מגיעה מלתחה מהממת ואיכותית. ולשם כך איתרה את מותגי האופנה הסקנדינביים הקסומים והנשיים ביותר שיש. מסגנון בוהו-שיק ועד מינימליזם אלגנטי...בסופי יש הכל. טווח מחירים: 99-990 שקלים.מבצע מיוחד לרוכשות באירוע האופנה PSFW:  קולקציית חורף ב- 15% הנחה , 20% הנחה בלייזרים, 30% הנחה מעילים, 20%-50% הנחה על קולקציות מעונות קודמות.







וכמובן שיש עוד המון מציגות, הפתעות ואטרקציות שאמשיך ואכתוב לך עליהן בימים הקרובים :)

אז אל תשכחי לעקוב וכמובן לספר לחברות

רוצה להתעדכן נון-סטופ ולדעת הכל לפני כולן? הצטרפי לאיוונט האירוע כאן

PLUS SIZE FASHION WEEKEND ISRAEL

25-27/12/14

יום חמישי 25/12 בשעות 15:00-22:00
יום שישי 26/12 בשעות 10:00-16:00
יום שבת 27/12 בשעות 10:00-20:00

בית מעריב, קרליבך 2 תל אביב

אל תשכחי להירשם באתר (בחינם) לאירועים המיוחדים