כך תעשי שופינג ותחסכי למעלה מ-2500 שקלים!!!

כולנו כבר התרגלנו לראות אין ספור הזמנות למכירות מיוחדות בפייסבוק ובתקשורת. בהתחלה רצנו לחפש מציאות אבל לאט לאט גילינו שה"מכירות המיוחדות" הן סתם עבודה בעיניים- סחורה מאעפנה ומחירים גרנדיוזים. אז עם הזמן הפסקנו לרוץ למכירות והתחלנו לחכות לסוף סופי עונה ולהתפלל שישארו בגדים במידה הרצויה... אז למרות כל אכזבות העבר החלטתי להתייצב היום במכירה של בית טפר. על החיים ועל המוות- מה שנקרא. את הציפיות השארתי לכריות, וארזתי את אמא והדודות, ויצאנו ליום מפנק של שמש קייצית וחגיגת יום המשפחה במתחם האופנה בבית טפר.
להפתעתי הרבה מאוד (!!!) גיליתי אחלה סחורה באחלה מחירים ואפילו התחדשתי בשלל ראוי במחירים מדליקים (ומזכירה למי ששכח בטעות- שאת המידה שלי סופר קשה למצוא גם בתחילת עונה אז בטח שבסוף עונה...). 

מה חיפשתי?
ברשימת הקניות שלי נכתב; 1. מכנסיים שחורים מחוייטים קלאסיים. 2. חולצות ליומיום.

מה מצאתי? - זו הזדמנות לבקש סורי על איכות התמונות- צולם צ'יק צ'ק בסלולרי כדי לעדכן אותך...

יעד מספר אחד;
התחלתי בחנות של רונן חן אהובי. היה עמוס לעייפה, אבל חדורת מטרה שכמוני לא תוותר לאף שיקסע שתנסה להעמיס את המוכנוס האהוב. אז דחפתי, נדחפתי ודפקתי סטרפטיז באמצע החנות ויצאתי עם שלושה פריטים שחשקתי בהם כבר כמה חודשים;

בולרו פייטים היסטרי (!!!) 

מכנסי טומי או כמו שאני מכנה אותם 'מכנסי טלטלים'- העמסתי גם בשחור וגם בחום. 


מה הנזק?

בנוסף למחירי סופעונה יש גם מבצע 1+2
בולרו פייטים 199 שקלים במקום 440 שקלים
מכנס טומי 199 שקלים במקום 529 שקלים
מכנס טומי - מתנה (2+1)
סה"כ שילמתי 398
סה"כ חסכתי: 1100 שקלים!!!!

יעד מספר שתיים;
את עיצוביה של מאיה נגרי אני מאוד אוהבת, אבל נדיר שאני מוצאת אצלה משהו שעולה עליי. בדר"כ זה כמעט עולה עליי אבל לא יושב טוב או לא נסגר. להפתעתי הרבה העמסתי אצלה שני פריטים מ-ע-ל-פ-י-ם!!!

אוברול נופה מדהים שצריך לראות אותו מונח על הגוף בשביל להתעלף...

קארי סריג אוברסייז מהמם

מה הנזק?
נופה אוברול 550 שקלים במקום 1100 שקלים
קארי סריג 165 שקלים במקום 550 שקלים
סה"כ שילמתי 715 שקלים
סה"כ חסכתי: 935 שקלים!!!

היעד השלישי;
לאלמביקה נכנסתי לראות אולי אצליח להשחיל את רגלי לנעליה המהממות אך לצערי זה לא קרה, אבל על הדרך מצאתי מוכנוס מדליק לחרוש עליו. בדר"כ אני לא מוצאת שם כלום- היא לא ממש הסגנון שלי, אך מכיוון שלא מצאתי מוכנוס קלאסי כפי שחיפשתי, ומדף המוכנוסים שלי זועק לחידוש- העמסתי את הזוג החמדמד שזכה לשם מכנס שובב.


מה הנזק?
מכנס שובב 99 שקלים במקום 598 שקלים
סה"כ שילמתי 99 שקלים
סה"כ חסכתי: 499 שקלים!!!

אז בקיצור ולעניין, לטס טוק מאני מזומני: התחדשתי בשישה פריטי מעצבים חדשים בשווי 3746 שקלים!!! שילמתי רק 1212 שקלים- משמע חסכתי 2534 שקלים!!! היש יותר מהמם מזה??? בעיניי לא!!!

אז חברות יקרות,
נכון שיש שם חנויות עם סחורה על הפנים, אבל יש גם לא מעט גודיס שווים שבהחלט מצדיקים דילוג קליל לשם!

כמה טיפים;
1. הצטיידו בבקבוק מים בתיק- זה מעייף למדוד
2. בידקו מה מתחבא בארון ומה חסר
3. הגיעו עם טייצ או בגד גוף וכך תוכלנה לחסוך זמן רב- ובמקום לחכות שכל פרינססה תסיים למדוד, תוכלו למדוד בשטח החנות (זה מה שאני עשיתי...)
4. קחו את הזמן וחפשו את הבגדים השווים- הם לא תמיד מוצגים בפרונט!!!
5. זה שווה! לכל אישה בכל גיל ובכל משקל.

יש שם עוד שלל חנויות שלצערי לא מצאתי בהם בגדים שאהבתי או שהיו במידה, ונכון שאת רשימת הקניות איתה יצאתי מהבית לא סיפקתי- אבל מצאתי 6 פריטים מגניבים ויעילים שמוסיפים למלתחה שלי ולנשמה שלי המון פאן!
בין החנויות שתמצאו שם יש כמובן את רונן חן, מאיה נגרי ואלמביקה וגם את ברכה בר און, סיגל דקל, דניאלה להבי, לילך תמרי, חגית טסה, יעל אורגד, פרידה, שוז אנד אוז, FM ועוד.
מחר- שישי 24/2 09:00-16:00
שבת 25/2 10:00-19:00
בניין בית טפר, תל גיבורים 5, תל אביב