האם להשקיע במעיל או ז'קט ובאיזו גיזרה?

שנייה אחת אנחנו נשרפים- שנייה מוצפים. מזג האוויר איבד כל שפיות ואנחנו צריכים הרי להתנהג בהתאם... אז במקום לקנות מעיל- ז'קט טוב יכול להיות הרבה יותר מועיל ושמיש. ז'קט מחמיא הוא פריט מרכזי במלתחה אשר תוכלי ללבוש מדי יום. זה לא קשה ומסובך לבחור ז'קט מחמיא ברגע שאת יודעת איך, אך נשים רבות מוצאות עצמן קונות ז'קטים שלא מחמיא לצורת הגוף או יותר גרוע! לא משנה אם גזרתך מלאה ועגלגלה, רזה עם מותניים צרות, או בצורת אגס עם קימורים רחבים בפלג הגוף התחתון, המדריך הזה יעזור לך לבחור ז'קט מחמיא שידגיש את נכסייך ויעזור לך להראות ולהרגיש מהממת.



ז'קט של MANGO






ז'קט לבעלות גזרה מלאה
ז'קט מחמיא לגזרה מלאה הוא בעל צללית (סילואט) ארוך ונקי, אשר מדגיש את האורך ואת הקווים האנכיים. נשים מלאות נראות בדרך כלל נהדר בז'קט שמגיע עד אמצע הירך היוצר מראה ארוך וצר יותר מבלי שזה יהיה ארוך מדי ויעפיל על כל ההופעה או יגרום לנו להראות נמוכות. כדי לשמור על קווי האורך, הקפידי שהכיסים יהיו פנימיים ובלתי נראים מבחוץ. שימי לב שכיסים תלויים או מעוטרים יכולים להראות ייחודיים ומוסיפים לבגד שהוא תלוי על הקולב בחנות, אך ברגע שתמדדי את הז'קט תבחיני בכך שזה “מקלקל” את הקו הנקי והארוך של הז'קט- ומושך את תשומת ליבך לרוחב הכיסים במקום לאורך גופך. דש ז'קט גדול או ענק יחמיא לך מאוד ויעניק לגופך מראה מרשים ומאוזן עם חמוקייך. אם אינך אוהבת דש ז'קט רחב וגדול, את יכולה לעטר דש קטן בעזרת סיכה או קישוט- וזה גם יחמיא לגופך ויאזן אותו עם חמוקייך וגם יעניק לך מראה יותר עדין ורך.



ז'קט עור של מאוזנר




ז'קט לבעלות גזרה רזה וישרה
יש מילה אחת לתאר את הז'קט המושלם לכל אחת בעלת גזרה דקה וישרה עם חמוקיים קטנים: נפח. אם גזרתך דומה יותר לטוויגי מאשר למרילין מונרו ז'קט מחמיא יוסיף לך בפלג הגוף העליון קצת "משקל"- קצת נפח; הקונטרסטיות שתיווצר תמשוך את תשומת הלב ליריכיים הרזות שלך ולרגלייך החינניות. אם תוסיפי נפיחות נוספת בפלג גופך העליון (כמו ז'קט בגזרת אפונה) השינוי החיובי יקפוץ מיד לעין! להדגשת הגוף את יכולה לצרף לז'קט צעיף בולט; מכיוון שגזרתך היא 'פטיט' וקטנה את יכולה ליהנות עם צעיף ארוך, גדול ומנופח במיוחד מבלי שתראי נפוחה.








ז'קט של פולו ראלף לורן


ז 'קט לבעלות גזרת אגס
אם קימורייך רחבים יותר בפלג גופך התחתון מאשר בחלק גופך העליון- ז'קט נכון בגזרה מחמיאה יכול לעשות את כל ההבדל! ז'קט בגזרת A עם קווים אנכיים ידגיש את אורכך במקום את רוחבך. בחרי ז'קט שיורד כלפי חוץ (ממש כמו שני קווי האות A האנכיים שיוצאים מעט החוצה). גזרה זו תטשטש את ירכייך וחמוקייך בכך שהיא לא תיצמד אליהם ותדגיש אותם. ז'קט בעל דיטיילים (סיכות, רקמות, כיווצים וכדומה) מסביב לדש הז'קט (אזור הצווארון והמחשוף) או בחלק התחתון והקדמי, יהיה מצוין. כפתורים בהירים או מיוחדים או עיטורים ימשכו את תשומת הלב אל עבר מרכז גופך (מרכז הטורסו- החלק הצר בגופך) ויטשטשו את קצוות גופך, מה שיחזק את קווי האורך שלך ויעניק לך מראה מחמיא, אידאלי וקסום לגזרתך.







ז'קט של BEBE

תמונות; יח"צ