גיק שיק! חוגגים 30 בסטייל עם ארמאני!


30 זה לא סתם גיל. אצל נשים זה משבר (כי הרי כולם מתנדבים להזכיר לך שהשעון מתקתק), אצל גברים זה מסמל את סוף הילדות (כן, אנחנו מוכנות שתתבגרו כבר) ורק אצל ג'ורג'יו היקר זו סיבה למסיבה! מי זה ג'ורג'יו? ארמאני כמובן! האיש והאגדה, האייקון, האימפרייה, המותג- חוגג 30 שנות קיום במסיבת משקפופרים מיוחדת במינה. תודו שככה צריך לחגוג!

משקפיים זו מחלה ידועה שלי, ומשקפי שמש בפרט- זו אהבה גדולה שלי. יש לי זוג לכל יום בשנה, והאוסף מתרחב כל הזמן (בכל זאת שופוהוליקית). אז באירוקה החליטו להתחשב במחלתי, ויצאו בחגיגות 30 שנה למותג ארמאני! ומה קורה במסיבה? הושקה קולקציה צבעונית ומדליקה במהדורה מיוחדת, שנמכרת במחיר השקה בלעדי של 65% הנחה ביחד עם הקולקציה המורחבת שמכילה 150 דגמים מכל הזמנים! הכי פאן במקסימום!!! הפינוקים והחגיגות עד 15/11/12 ב-60 סניפי הרשת.


"אין נוסטלגיה.  העולם נע קדימה במהירות לכיוון עתיד דיגיטלי.
 אופנה היא משחק, תנועה, אנרגיה ותענוג."
ג'ורג'יו ארמאני.


לכבוד חגיגות ה- 30 שנה להיווסדות מותג האופנה המוביל, אמפוריו ארמני, הושקה קולקציית משקפי שמש ייחודית, המעוצבת בהשראת הצורות הקלאסיות שהפכו את המותג למפורסם, עם טוויסט צבעוני, אייקוני ופופי. הדגם המיועד לגבר מעוצב בסגנון מסכה אולטרה דקה והדגם המיועד לאישה מעוצב בסגנון משקפי האוברסייז העגולים, כאשר הלוגו החגיגי שעוצב במיוחד לחגיגות ה-30 מתנוסס עליהם. הקולקציה המרהיבה מעוצבת בהשראת סטייל הרטרו של שנות ה- 80, בהן נוסד המותג, ובמקביל מקדשת את העתיד: משלבת פרטים קלאסיים עם סגנון עכשווי, בלעדי וטרנדי.
לצד הדגמים החדשים מציעים באירוקה גם דגמי משקפי שמש של GIORGIO ARMANI המאופיינים באלגנטיות קלאסית, עיצוב יוקרתי ושימוש בפרטים מתוחכמים, וכן דגמי משקפי שמש של EMPORIO ARMANI, המציג קולקציה ספורטיבית וצעירה, המאופיינת בקווים גיאומטריים וקשת צבעים ססגוניים. כמובן שניתן למצוא את משקפי הטייסים (אפילו עם סברובסקי, חבלולי מתכת מוזהבים, עם סמל הנשר האגדי או בגרסה הקלאסית), משקפי וינטג' סטייל, דגמים רבים עם נגיעות זהובות כיאה לארמאני ועוד.

באירוקה ניצלו את האיוונט לחגוג בסטייל! בכלל, אירוקה בתקופה האחרונה הופכת את עצמה נחשקת יותר ויותר ומובילה בתחום משקפי השמש. הבידול שלהם, כמשווקי משקפי שמש בלבד הופכת אותם לרשת אטרקטיבית במיוחד! פרט למגוון רחב של מותגי על, הם גם המשווקים הבלעדיים של TOMMY HILFIGER,  BHPCו- FERRE. ואתם כבר יודעים עד כמה אני אוהבת שחברות מתמקדות בתחום אחד, מתחזקות בו ויוצרות קולקציות שמעניקות פתרונות למגוון נרחב של קהלים. מי לייק אירוקה!


אני העמסתי את אלו, ובזכותם העולם שלי נראה ורוד יותר!

כמו בחנות ממתקים!!!