גאלה מגלה: 3 דברים ביום

משהו מוזר עובר על עולם האופנה הישראלי. איב סאן לורן תעשה לי ילד. מסניפה את ראלף לורן. 3 דברים ביום.

מותג האופנה גולף הציג השבוע את קולקציית סתיו-חורף 2014-2015 שלו. מסקירה ראשונית- LOOKING GOOD. האם כל הפריטים המדליקים שהיו בפרזנטציה יגיעו לחנויות- רק הזמן יגיד... אין ספק שהקולקציות של גולף הופכות לטרנדיות ואופנתיות יותר ויותר מדי עונה, החלק בסריגים מדליקים, צבעוניות רחבה וטופים נהדרים. אבל אז אני מנסה לפלח את קהל היעד מתוך הלקוחות שלי בסטיילינג האישי, ואני מנסה להבין למי גולף פונה??? מחד, קמפיין שהוא שיא השיק והגלאם, מוקפד לעייפה ומלא סקסיות. מנגד, קולקציה נהדרת ובסיסית בחנויות- כזו שמשרתת ועובדת נהדר עבור האישה הישראלית היום-יומית. שילוב בין השניים? אין. נדמה שהקטלוגים וצילומי הקמפיינים לחברות אופנה בארץ הפכו לתחרות 'למי יש יותר גדול?' או מי יגנוב את ההצגה מהמלכה האם, קסטרו? גולף מבחינתי מושלמים ברמת המכירה והחנויות. הבגדים נהדרים, הגזרות של פעם (הבגדים עם גזרות אמיתיות ולא שקים או חסרי פרופורציה), קלאסיות נהדרת בשילובים טוויסטים מודרניים. אז למה לבחור בדוגמנים שלא דומים לקהל היעד שלכם ולהציג קטלוגים משוייפים עם קונספטים ולוקים שלא מדברים באותה שפה כמו הלקוחות והפריטים בחנות? לא הצלחתי לפענח את החיבור בין התקשורת והפרסום למציאות.

גולף. אין קשר בין המציאות לשואו. צילום יח"צ

אני מאוהבת באיב סאן לורן, או יותר נכון במוצרים של המותג. נתחיל מהאריזות; כל ליפסטיק או מוצר מגיע באריזה כל כך יפה ומהממת עד שלעיתים אני מגלה במגירות אוספי אריזות ריקות של המותג (כן כן, כל אחת והשריטה שלה- אל תשפטי אותי). ועכשיו למוצר: בימים האחרונים הושק בייבי דול קיס & בלאש. מוצר אחד שמתפקד גם כאודם וגם כסומק ומגיע ב-12 גוונים. הוא נעים ולא כבד ונראה כמו עקיצה עדינה של צבע. סה"כ מוצר נחמד. לרגל ההשקה נבנה מיני סייט חדש, בו ניתן יהיה לקבל קופון הטבה מיוחד לרכישת המוצר החדש:  KISS AND BLUSH ב-150 ₪ בלבד (במקום 220 ₪ )
(ההטבה ניתנת ל- 100 הנרשמות הראשונות בכל יום עד ה- 30.9.2014). 

צבע לשפתיים וללחיים. איב סאן לורן. צילום יח"צ
ואם כבר מותגים ושיק, ראלף לורן מציג בושם חדש בשם MIDNIGHT ROMANCE. כל מי שמכיר אותי יודע שאני לא מבינה גדולה בבשמים (פעם ב-5 שנים בערך אני מתמכרת לבושם מסוים וזהו), וההבנה שלי בתווים עליונים, מרכזיים ובסיסיים שואפת לאפס. מה שבחינתי הכי חשוב בבושם זה העיצוב שלו; שיראה מושלם ומהמם על מדף הפיצפקעס שלי, ומה יותר מושלם מקופסה ורדרדה קומפקטית עם נגיעות של כסף ובקבוק חד עם מראה יוקרתי, ושילובי צבעים של ורוד-שחור-כסף-שקוף??? אה, וגם הריח שלו נהדר. אוהבת!!! הוא לא מהשמים הזולים (כראוי למותג יוקרתי) 50 מ"ל – 539.20 ₪ / 100 מ"ל – 707 ₪ .

עיצוב מהמם וגם הריח אחלה. ראלף לורן. צילום יח"צ